Otázky od Chell_Styles:
Harry:
1,Prečo si taký, aký si? Prečo skrývaš pocity a si radšej protivný?
Odpoveď: Je to proste vo mne. Mám zahmlené pred očami a časť môjho srdca je pohltená temnotou. Ale fakt je to, že nemám rád tie úžasné mazlavé slová, faloš a to všetko okolo toho. Je to zbytočné.
2,Miluješ Lauren, alebo ti na nej aspoň záleží?
Odpoveď: Na Lauren mi určite záleží.Vždy som sa ju snažil odohnať, lenže ona je tak tvrdohlavá, že proste nedokáže odísť.
3.Chcel by si mať v budúcnosti ženu, deti? Celkovo rodinu a pekný život?
Odpoveď: Nikdy som nad niečim takým nepremýšľal. Možno raz by som ženu mal, ale nikdy ma nebrala romantika a na lásku moc neverím, teda až na deň...no to je jedno.
Lauren:
1,Miluješ Harryho stále aj preto, čo robí? Chcela by si s ním byť vo vzťahu, mať s ním deti?
Odpoveď: Nikdy som nepremýšľala nad deťmi. Nikdy som nevyrastala medzi ľuďmi, kde by bola rodina niečo špeciálne.Teda aspoň doteraz.Mama a to všetko sa medzi nami narovnalo.Čo sa týka Harryho, nechcem o ňom hovoriť. Milovať ho budem vždy aj keby si nájde "vyvolenú".Záleží mi na ňom tak moc, lenže on je ako malý chlapec, ktorý sa skrýva pred láskou.Vzťah by som určite chcela a hlavne s Harrym.Nikoho som nikdy nemilovala až na neho.
Caroline:
1,Myslíš to s Liamom vážne, alebo je to iba taký úlet? Záleží ti na Lauren? Chceš, aby bola šťastná? Bola by podľa teba šťastná s Harrym, alebo sama, či s niekym iným?
Odpoveď: Liam je moje všetko a ja som viac povedané Fall in love(Zamilovaná až po uši) Znamená pre mňa veľa už len kvôli tomu, že sme si v Londýne toho zažili veľa.
Na Lauren mi záleží. Nikdy som nemala nejakú super alebo najlepšiu kamarátku pretože ja dievčatám moc neverím.Väčšina sú iba falošné mrchy,ale Lauren je iná.Radšej ti daruje celé srdce a nechá aby si jej ho zlomil, ale ja tu pre ňu vždy budem aj napriek nezhodám.A Lauren a Harry? Viem si ich živo predstaviť.Viem, že ho miluje, ale či aj on ju?Podľa mňa to je taký vypatlanec, alebo ňou iba zametá, ale snáď sa všetko dá doporiadku a konečne uvidí pravdu.
Connor:
1,Prečo si sa správal k Lauren tak, ako si sa správal?
Odpoveď: Bol som ňou priam posadnutý a keď som zistil, že Styles po nej slintá, tak som po nej musel vybehnúť.Zdala sa ako fajn baba.Lahko sa s ňou manipulovalo, ale som rád, že je po všetkom. Som na novej škole a konečne som si našiel normálnu babu.
2,Prečo si neznášal/neznášaš Harryho?
Odpoveď: Stylesa budem vždy nenávidieť.Poznám ho už od malička.Vždy mal to čo chcel, na čo si ukázal.Mal tak perfektný život!Niekoľko krát mi prebral babu spod mojích rúk! Chcem mu proste vziať to, na čom mu najviac záleží, teda chcel som.
3,Naozaj si Lauren miloval/miluješ?
Odpoveď: Moc si neviem predstaviť čo to je skutočne milovať, alebo položiť za niekoho život, proste sa mi páčila a naozaj to je kosť.
Otázky na autora ( na mňa):
1,Prečo sa v príbehu už neobjavil Connor?
Odpoveď: Connor je samostatná kapitola. Bola tam určitá zápletka, vystupoval tam nejakú dobu, ale v skutočnosti som s ním nemala veľké plány.Mal proste zamiešať karty a prišlo mi, že sa tam perfektne bude hodiť.Určite v dvojke sa spomenie aký to malo celé zámer.Harry si toho zažije ešte mnoho.
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...