Nedeľa a pondelok boli dosť nudnými dňami.Po väčšine času som sledovala filmy spoločne s mojou mamou.Hlavne sme sa veľa rozprávali a opäť sa spoznávali ,keďže sme sa dosť často nevideli,nič sme o sebe nevedeli.
Počas víkendu som začala behať a vetrať si hlavu.Bolo to spríjemnenie môjho života.Behanie ma docela bavilo a aspoň som si pretriedila myšlienky.Určite by som pri tejto rutine chcela zostať.Lenže cez školu to bude o niečo ťažšie s čím som docela rátala.Niet na to aby som mala dobrú kondíciu,čo bolo len plus.
Taktiež som sa celý pondelok balila.Vstala som dosť skoro a ani som sa nenazdala a bol večer.S mamou sme sa opäť dívali na dosť zaujímavý film,znovu romantický.Moja mama vie byť romantička,čomu nechápem doteraz,ale aspoň viem po kom to mám.
Kufor som mala na totál plný a všetko som mala zabalené.Ešte raz som sa pozrela do zošita,kde som si písala to čo si mám so sebou vziať.U každej jednej veci som mala fajku,čož znamenalo,že som si to zabalila.
Nemohla som sa dočkať,kedy mi bude Caroline rozprávať o stužkovej.Predsa len,ešte sa neozvala a dohodli sme sa ,že sa zajtra stretneme na letisku o 12,keďže nám to letelo okolo pol druhej.
Lahla som si do postele a vzala si mobil do ruky.Akurát mi prišla správa,bola od Harryho.Odomkla som obrazovku a začala čítať s úsmevom na perách.
Uži si svoj výlet,babe.
To jeho babe!Pri tom oslavení som sa takmer roztopila.Nakoniec som ale len pretočila očami a hodlala mu odpísať.
Tomu ver,že užijem :*
Čo tá pusa? Odpísal takmer okamžite.
Nechcel by si? Zahanbene som sa uchechtla,keď som mu to poslala.Trochu som sa s ním chcela ponaťahovať.
No už keď sme pri tom,možno aj áno.
Jeho odpoveď ma viac než len prekvapila.Nemohla som uveriť čo napísal.
Nakoniec som telefón položila vedľa našej spoločnej fotky a prikryla sa.
Hneď potom mi mama zaklopala na dvere s úsmevom na tvári."Dobrú noc slniečko moje,vyspi sa dobre a nezaspi hlavne.Ráno ti urobím raňajky,dobre?"Iba som jej úsmev opätovala a prikývla jej.Bez slov dvere zatvorila a ja som ešte chvíľu premýšľala.
Predstavovala som si,aké by to v tom Londýne mohlo byť,bez Harryho a bez jeho vážnych ksichtov.Napriek tomu som mala istým spôsobom rada,keď bol ku mne drsnejší.Bol to on,čo som vedela dosť iste.
Oči som zatvorila a zhlboka sa nadýchla.Potom vydýchla nosom a rozhodla sa konečne zaspať,aby som nezmeškala let.
Pomaly som otvorila oči a ihneď sa pozrela na telefón,koľko je hodín.Nebolo ani deväť ,čo ma potešilo.Rýchlo som vyskočila na nohy a vošla do kúpeľne,kde som zo seba zhodila všetko oblečenie a dala si teplú rannú sprchu.Tá vo mne prebudila toľko energie a hneď mi bolo lepšie.
Taktiež ma sprcha dosť ukludnila a nečakane som si ju užila viac ako kedysi pred tým.Vlasy som si umyla tiež aby mi pekne voňali a nemala som ich mastné.
Nakoniec som vyšla zo sprchy a zabalila sa do uteráka.Do vlasov som si vmasírovala olejček a začala ich fúkať.
Potom som sa obliekla do vecí,ktoré som chcela mať na sebe počas letu.Zvolila som si joga legíny a dlhé tričko s rozparkom.Malo to byť predsa pohodlné.Potom som si spravila make up a vyžehlila si vlasy.Bolo pol jedenástej keď som vyšla z izby a nakráčala si to dole do kuchyne.
Tam ma na stole čakali raňajky a pitie.To som rýchlo zjedla a vybrala sa za mamou,ktorá spala pri televízií.Chcela som ju nechať spať.Lenže ona pohotovo otvorila oči a pozrela na mňa."Už ideš?"Spýtala sa so zmätkom v hlase."Nie ,až za chvíľu."Upokojila som ju a ona si vydýchla.
Zobrala som si veľký čierny kufor a zišla s ním schody.Dalo mi to teda zabrať.Mala som v ňom veľa vecí,predsa len,žena toho potrebuje veľa.Nikdy neviem čo bude potrebovať.
"Prosím,len mi pred letom zavolaj a zavolaj mi hneď ako pristanete,na letisku."Upozornila ma mama so strachom v očiach.Ja som jej len prikývla a objala ju.Taxík tu už bol a tak som na seba hodila zimnú bundu a boty."Ľúbim ťa mami."Dala som jej pusu na čelo a ona spravila to isté."Veď aj ja teba,dávaj si pozor."Naposledy mi zakývala spoza dverí a ja som sa naposledy pozrela na náš dom,akoby som odchádzala na niekoľko rokov.
Vystúpila som pred letiskom a tam ma už čakala Caroline,ktorá taktiež vystupovala z taxíku."Ahoj!"Zakývala som jej a ona mi s úsmevom zakývala tiež.
Nakoniec sme k sebe pribehli a objali sa.Spoločne sme vošli do veľkej haly ,ktorá bola preplnená ľuďmi.
"Aspoň budeme v Londýne skorej ako naši spolužiaci."Mrkla na mňa a obe sme podišli k terminálu.
Totiž sme mali byť do stredy v Londýne.Od vtedy sa nám začínal zájazd.Všetci sme boli v Londýne na našich úsporách.
Keď sme prešli aj prehliedkou,naše kufre sme položili na pás a obe sme sa presunuli na stoličky a čakali,kedy sa po hale rozoznie hlas,ktorý nám oznamuje aby sme sa dostavili na určité stanovisko.
Mali sme viac ako pol hodinu a my sme len sedeli a Caroline mi vravela o stužkovej,ktorú si obaja užili a po tom ako skončila sa obaja vybrali k Liamovi domov a vyspali sa spolu.
Nepodporovala som ich v tomto už len kvôli tomu,že spolu nechodia.Ale však aj na to príde."Už za chvíľu pôjdeme."Oznámila som a pozrela sa na hodinky na mojej ruke.Care mi nervózne prikývla a postavila sa."Nikdy si neletela?"Začala krútiť hlavou."To bude v pohode Care.Ja letím len po druhý krát."Uistila som ju.Mala som veľký strach,ale neukázala som to.
Halou sa ozval mladý hlas ženy a ja som sa jedným pohybom postavila.Prechádzali sme preskleneným tunelom a obzerali si letisko.
Na moje prekvapenie,veľa ľudí necestovalo a nešlo s nami po tunelu.Zrejme to bolo preto,lebo sme si dali na čas.
Avšak som započula za nami mne známy hlas."Kurva!"Zanadával a ja som sa otočila s iskričkami v očiach.Svoju radosť som na sebe nedala poznať,keďže to som práve nemohla.Zrejme Caroline zaregistrovala,že som zastala a tak ma chytila za ruku a taktiež zostala v šoku stáť.O môj Bože.
Aaaaaaa!Tak čo poviete?Konečne Londýn!Tam sa udeje kopec vecí, na ktoré sa určite tešte!
Rozhodla som sa ,ako budem vydávať časti.Pondelok,streda,piatok,sobota.4x do týždňa si myslím,že máte naozaj luxus!
Avšak dúfam,že sa vám časť páčila a určite mi zanechajte votík a koment,ďakujem 😘😘😘💗💗💗
YOU ARE READING
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...