"Lauren vstávaj.Je veľa hodín.Nepochopím ako môžeš tak dlho vyspávať."Ihneď som zareagovala na jemný a sladký hlas,ktorý patril práve Caroline.Nesúhlasne som zamrnčala a začala rozlepovať oči."Dobré ránko."Doširoka sa usmiala a rozhodila radostne rukami.
"Nemám náladu na tvoju dobrú náladu."Snažila som sa povedať aspoň jednu súvislú vetu,nepodarilo sa.Napriek tomu to bola pravda,lepšie som to povedať nevedela.Po včerajšku som nemala chuť ani žiť."Lauren uvedomuješ si to,že dnes musíme ísť nakupovať a ak sa domov nevrátim s minimálne dvoma taškami ,tak do Londýna neletím?"Nadvihla obočie a začala sa rozčulovať.
"Ale ja nem..."Ihneď ma prerušila."Mňa to nezaujíma sakra Lauren!Daj sa dokopy!Harry je jeden hajzel,ktorý si neváži ani vlastnej matky!"Skríkla ma a vlastne mala pravdu.
V noci som takmer vôbec nespala,pretože som ju celú preplakala,vďaka Harrymu."Ja ťa chápem Caroline,ale ja mám výčitky a zlú náladu.Ty sama vieš koľko nám to dalo práce.Ja by som skákala od radosti do plafónu a asi sa rozplakala.Lenže ja už mám pocit,akoby mnou opovrhoval.Kurva!Chcem byť jeho kamarátka!"Pri spomienke na včerajšok sa mi chcelo znovu plakať.
Nevedela som prečo ma to tak dojíma už len pri rozprávaní."Lauren,prosím."Nahodila psie oči a ja som už teraz nemohla namietať."Pozri veci potrebujem aj ja.Mama by mala prísť okolo obeda a..."
"Tvoja mama je už dávno tu."Začala sa smiať.Len som nechápavo potočila hlavu na ľavú stranu."Aha.Tak nič."Zťažka som si vydýchla,keďže som bola dosť mimo a neuvedomovala si takmer nič."To je v pohode.Máme tri dni Lau!Tri zasraté dni!"Vykríkla s radosťou v hlase."Ide aj Liam?"Začala prikyvovať s úmevom na perách."Hlavne že je v pondelok ples."Pretočila očami."A v utorok odlietame."Doplnila som ju.
Dnes bola sobota a presne sme mali tri dni ,teda ja som mala tri dni,aby so sa psychicky prichystala.Síce som nevedela o tom,či Harry ide.Popravde mi to bolo aj fuk.Najviac ma však trápilo,že som si svoj telefón nechala práve u neho.
"Care?"Vykríkla som na ňu spoza dverí od kúpeľne."No?"
"Nemohla by si mi skočiť pre telefón k Harrymu?"Začala kašlať ,čo ma donútilo sa lišiacky zasmiať."Jedine tak vo sne.Keby ho uvidím,tak mu asi rozbijem papuľu."Uchechtla sa a naďalej si písala s Liamom.
Zatiaľ som sa stihla osprchovať a spravila si rannú hygienu.Samozrejme som si umyla zuby,namalovala sa naozaj decentne a upravila som si vlasy.Tie som si iba vyžehlila a vyšla z kúpeľne už aj oblečená.
S Care sme zišli dolu za mojou mamou.Tá sedela v obývačke a sledovala televíziu."Ahoj."Nervózne som ju pozdravila.Nemala rada keď som dlho vyspávala a dnes som spala naozaj veľmi dlho.
"No ahoj Lauren.Si aspoň vyspatá?"Postavila sa a podišla ku mne.Bez zaváhania ma objala a pohľadila po chrbte."Care mi všetko povedala."Zašepkala mi do ucha a ja som začala Care prepalovať pohľadom."Tušila som to."Všetky sme sa zasmiali a posadili sa do kuchyne."Dám ti aspoň polievku,nech naberieš silu pri tých nákupoch."Začala mi naberať a ja som nemohla nič iné len súhlasiť.
"Nedokážem uveriť tomu ,ako si mi vyrástla.Teraz ideš do Londýna a budeš chvíľu pracovať.Keď sa vrátiš,tak bude veľká noc.Potom letné prázdniny a váš posledný ročník.Nakoniec vysoká a odídeš odo mňa."Smrkla si a schovala si tvár do dlaní."Neboj mami,pokiaľ si nenájdem priateľa,tak neodídem.Možno ani vtedy."Pohľadila som jej ruku a ona mi venovala hrejivý úsmev.
Síce nebola tak často doma,ale bola aspoň šťastná."Tak my už pôjdeme."Započuli sme trúbenie taxikára a tak sme sa s mamou rozlúčili a vyšli do tej zimi."Myslíš ,že v Londýne bude tiež taká zima?"Spýtala sa ma Caroline a zatriasla sa."Myslím že áno."Ona zamrnčala a obe sme nasadli.
DU LIEST GERADE
Styles Mania (FF-H.S.) *DOKONČENÉ*
FanfictionPresťahovala sa a začala nový život na novej škole,kde boli dvaja najpopulárnejší chlapci,ktorí sa nenávideli a súperili medzi sebou.Oboch spoznala a zistila čo sú zač.Obaja boli veľmi odlišní, ale nakoniec zistila že sú obaja rovnakí a to kvôli jed...