5. Egyedül

4.7K 374 10
                                    

A hátizsákom látványa hihetetlen szintű boldogsággal töltött el.

A bőrtáska ott lebegett a habok közt, és mintha csak rám várt volna. Tele volt rakva cuccokkal, de nem süllyedt el.

Mikor kihalásztam már tudtam miért. Stu karúszói tartották fent a felszínen. A boldogságtól sírva öleltem magamhoz a táskát.

- Megvan a hátizsákom! Megvan! - kiáltottam fel.

Senki sem válaszolt. Senki sem örült együtt velem. A haldokló tűz ropogásán, és a hullámzás hangján kívül semmi. A hullák lebegtek csak körülöttem.

Némelyik nekiütődött a csónaknak, és én idióta mindegyikre azt hittem, hogy él, és be fog mászni mellém, hogy biztosítson róla: minden rendben lesz.

Az egyik, szintén arccal lefelé lebegő testet felismertem. A hortyogó, kaviáros nő volt. Rögtön mellette pedig egy fiú.

Egy fiú szürke pulcsiban, fekete nadrágban, pólóban és cipőben, barna hajjal.

Shawn Mendes is a hullák közt lebegett.

***

Nem tudtam levenni róla a szemem.

Éreztem, hogy már nem kell sok, és kitaccsolok. Éreztem, hogy a bánat és a fájdalom a vállamra telepszik, és összeszorítja a tüdőmet. Éreztem, hogy kiszárad a torkom. Éreztem, hogy baromságot fogok tenni.

Mielőtt távolabb sodródott volna, megragadtam Shawn Mendes karját, és elkezdtem behúzni a csónakba, ami nehezebb volt, mint gondoltam.

Mire sikerült kiemelnem a felsőtestét a vízből az erőm elhagyott. Ott térdeltem a csónakban, Shawn élettelen testét tartva, és nem tudtam tovább húzni, de vissza sem engedtem. A karom iszonyúan fájt, az ujjaim sorban mondták fel a szolgálatot. A sorsa másodperceken múlott.

Összeszorítottam a fogaimat, majd vadul ráncigálni kezdtem Shawnt, amitől egy leheltnyit beljebb csúszott. Lihegve, minden erőmet beleadva húztam, mígnem a kezei és a feje is a csónakban pihent. Akkor aztán gyorsan megradtam a lábát és fél perc múlva már teljesen bent is volt a mentőcsónakban.

Addigra mindenem megfájdult, a fejem egyre jobban zúgott, s amikor végigsimítottam a hajamat a kezem tiszta vér lett.

A gondolatra, hogy betört a fejem újra elkapott a hányinger, de mielőtt kiadhattam volna magamból a gyomrom tartalmát a világ elsötétült körülöttem.

Egy hajóban evezünk || S.M.Onde histórias criam vida. Descubra agora