51. Jóvátétel

4.1K 312 16
                                    

A partra kiérve alig tudtam megállni a saját lábamon. A vizet fürkésztem, mintha a cápa bármelyik pillanatban kiugorhatna, hogy szétmarcangoljon bennünket. Ám minden csendes volt.

- Annyira megijedtem! - tört ki belőlem. Versenyt dobogó szívemre szorítottam a tenyeremet, mintha ezzel lecsillapíthatnám az izgalmamat. Shawnhoz hasonlóan, nagy, mély levegőket vettem, nehogy elájuljak.

- Én is - vallotta be a hajába túrva - Azt hittem nem jutunk ki időben.

Akkor jöttem rá, hogy Shawn Tökéletesség Mendes megmentette az életemet. Tényleg megmentett, te jó ég. Egy sztárnak köszönhetem, hogy jól vagyok. Ha ezt anyu megtudja...

- Köszönöm, köszönöm, köszönöm! - öleltem át a fiút egy pillanatra - Sajnálom, hogy miattam bajba keveredtünk, de annyira hálás vagyok neked! Te tényleg megmentettél, Shawn!

Minél többször ismételtem el ezt magamban annál hihetetlenebbnek tűnt.

- Talán mégis jól tetted, hogy aznap engem húztál ki - mosolygott. Az emiatti veszekedésünk emléke még élénken élt bennem. Elszégyelltem magam.

- Még egyszer bocsánat - sóhajtottam, ő azonban megrázta a fejét.

- Mindketten mondtunk hülyeségeket mióta... szóval azóta - köszörülte meg a torkát.

Tudtam, hogy a repülő lezuhanására gondol. Az esemény rettenetesen távolinak tűnt. Újra eszembe jutott a családom is. A nagyiék valószínűleg borzalmasan érzik magukat, hogy a hozzájuk tartó út alatt vesztem el. Halottnak hisznek, anyuékkal együtt. Tudatnom kell velük, hogy minden rendben.

- Haza fogunk jutni - jelentettem ki. Shawn bólintott.

- Csak az a kérdés, hogy mikor.

- Nemsokára. Biztos vagyok benne, hogy egy hajó, vagy helikopter felénk tart, és hazavisznek. Aztán újra láthatom a családomat, te is a tiédet és minden újra jó lesz. Biztosan így lesz. - az arcom felragyogott. Shawn elnevette magát, aztán az erdő felé intett.

- Akkor induljunk, mert ha megint kiszáradunk nem lesz erőnk integeteni annak a hajónak... - vonogatta a szemöldökét. Egyetértettem vele.

12:28

Az erdő mélyén több pocsolyát is találtunk, amikből vizet töltöttünk a palackjainkba. Ugyan mocsár- és levélíze volt, de felforralva teljesen ihatónak nyilvánítottuk. Még szerencse, hogy tudtunk tüzet csiholni az öngyújtó segítségével.

Időközben a remeterákjaink fele felszívódott, de a néhány darabot, aminek nem sikerült lelécelnie, a parázsra dobtam, hogy átsüljenek. Apró falatnak tűntek, de még a rántott rák is jobb volt a semminél. Miközben őket figyeltem, ahogy pirítódnak Shawn mögöttem megköszörülte a torkát. Felálltam, majd leporoltam száradófélben lévő nadrágomat. A fiú egy papírt nyújtott felém szótlanul.

- Mi ez? - vontam fel a szemöldökömet kétkedve. A rongyos lap felé intett, amit végül a kezembe vettem.

Átfutottam a sorokat egyszer, aztán még egyszer jobban odafigyelve, majd harmadszorra is, ezúttal minden egyes szót elraktározva az elmémben. Az első négy sort rögtön felismertem, de megerősítésképpen a papír tetején nyomtatott betűkkel állt a dal címe.

"WHAT IF I TOLD YOU A STORY"

Tátott szájjal olvastam el negyedszerre is a már jól ismert, régóta a szívembe vésett sorokat.

"What if I told you a story all about someone who loved you?
What if I told you he's sorry? He made you wait.
What if I told you he's dying, 'cause he can't change history?
What if I told you that someone was me?"

S ezek után még rengeteg sor. Befejezte. Valóban befejezte.

A dal tökéletes volt, a folytatás pedig még szebb. A fejemben hallottam a zongora szelíd hangjait, ahogyan Shawn énekét kíséri. Minden egyes szó nyomot hagyott a szívemben, s jól tudtam, hogy szerencsés vagyok, mert én láthatom először. Sosem gondoltam, hogy Shawn valaha befejezi ezt a dalt, de a bizonyíték, hogy tévedtem a kezeim között tarthattam.

Rögtön tudtam, hogy a Mendes Armynak ez többet fog jelenteni, mint a Stitches, vagy a Mercy. Ez több volt, mint amit valaha el tudtam volna képzelni.
Egy történet két emberről, két szomorú sorsról, az elszakadásról, és a ki nem mondott szavak súlyosságáról.
A szél fújdogálta lapon maga a tökéletesség, a világ legszebb leendő dalának a sorai pihentek.

- Ez... - néztem fel. Azt akartam mondani, hogy gyönyörű, hogy hihetetlen módon, valószerűtlenül szép dal, de a kisebb szívroham, amit a fiú látványa okozott minden gondolatot kikergetett a fejemből.

Ugyanis Shawn féltérdre ereszkedett előttem.


_________


Boldog húsvétot, vagy hogy mondják ezt! :)

Egy hajóban evezünk || S.M.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang