Tudom, jó hosszúra nyújtottam, de végre vége van, és remélhetőleg a legtöbben elégedettek a lezárással.
A sztori annak idején hirtelen fogalmazódott meg a fejemben, nem is volt nagyon épkézláb ötletem, de úgy gondoltam „bumm, hajótöröttek, miért is ne?” szóval elkezdtem. Ez volt az első hosszabb terjedelmű szöveg amit sikerült befejeznem.
Az egyértelmű, hogy az EHE egyáltalán nem prémium minőségű. Rengeteg hiba és technikai csúszás van benne, néhol kissé szánalmas és idegtépő (főleg nekem), a szöveg gondozása is lehetett volna jobb.
Na mármost.
Úgy vettem észre, mindezek ellenére sok emberhez eljutott.Minden olvasómnak azt tanácsolom, ajánlom, igyekszem megígértetni veletek, hogy ezentúl ennél csakis jobban megírt és értelmesebb könyveket olvassatok.
Ezen kívűl köszönöm a sztorira irányuló figyelmeteket, az értelmes kommenteket és visszajelzéseket. Sokszor nevettem és rengetegszer felvidítottatok, úgyhogy tényleg nagyon szépen köszönöm!
Lezárásként pedig megcsinálom a Shawn Mendes kihívást, hogy mindenkit kárpótoljak az elszalasztott és megválaszolatlan kérdésekért.
1. Mióta vagy tagja a Mendes Army-nak?
Kb. négy éve.2. Voltál már Shawn koncerten?
Igen.3. És találkoztál már vele? Ha nem, mi a legkevesebb távolság, ami volt köztetek?
Nem találkoztam vele, de egyszer biztos voltam benne, hogy ugyanazt a levegőt lélegezzük, ha ez számít. Legközelebb nagyjából tizenöt méternyire volt tőlem.4. Szerinted mi Shawn legértékesebb tulajdonsága?
Szerintem az ujjpercéért fizetnének a legtöbbet a feketepiacon.
(Amúgy a személyisége a legjobb, az, hogy azokkal, akik megérdemlik valóban foglalkozik, és olyan fajta szeretetre tanít, amit amúgy nem érzékelek a környezetemben.)5. Tudsz olyan hangszeren játszani, amin Shawn?
Egy picit tudok gitározni. Picit.6. Handwritten, Illuminate vagy Shawn Mendes: The Album?
Hilluminatebum. (Az összes.)7. Kedvenc zeneszámod Shawntól?
Nem árulhatom el, mert loptam lol.8. Kedvenc sorok bármely Shawn számból?
„Cause underneath the darkness
There's a light that is trying so hard to be seen”„And baby when you fall down, I fall too
And if you get lost, then I'll get lost with you
And when the waves crash down
Then baby I won't move”„They don't know what you've been through”
„She would not show that she was afraid
But being and feeling alone was too much to face”„Who crowned you queen of
You think you're too cool”„I thought I knew it all
Found love but I was wrong
More times than enough
But since you came along”Oké, elég lesz.
9. Szereted a paradicsomot?
Nem, mert sebes lesz tőle a szájpadlásom (?!), de a ketchupot igen.10. Mi Shawn legvonzóbb külső tulajdonsága?
A HAJA. NE IS PRÓBÁLJ VITATKOZNI VELEM.Köszönöm a kihívást @Wileyfox_HUN !
Köszönöm a figyelmet, olvasók, ti is nyugodtan csináljátok meg, mindegyikőtöket kihívom! Keressetek csodálatos és szeretetreméltó könyveket, olvassatok sokat, támogassátok Shawnt, fogadjatok örökbe egy kutyust a menhelyről, önkénteskedjetek, győzzétek le az idegbeteg tanáraitokat, tanuljatok sokat, ne veszekedjetek a családdal, öleljétek meg a párnátokat és legyetek boldogok!*búcsúpuszit küld*
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy hajóban evezünk || S.M.
Fanfic„Az óceán veszélyes, és az ott dúló vihar rettenetes. De ez az apró akadály nem elegendő ok parton maradni." Fanfiction a 2015-2016-os Shawnról.