81. Diákszerelem

3.6K 324 18
                                    

13 nap az Európa Turné kezdetéig


Két nappal később rájöttem, hogy elcsesztem az életemet. Annak idején annyira, de annyira vártam, hogy találkozzak Shawn Peter Raul Mendessel, még egy listát is írtam, hogy miket fogok kérdezni tőle, és miket csináltatok vele. Például aláirattam volna az alkaromat, illetve a telefonomat. Szelfiztem volna vele, hogy legyen róla képem, ahogy megpuszilom. S teljesen lesújtott a tény, hogy mindezek után még egy közös képre sem futotta.

Nem...

Amikor ott voltam mellette, eszembe sem jutott, hogy a telefonomat nyomjam, mert minden vele töltött másodpercet ki akartam élvezni, és ez lett a vége.

Gyászoltam a Shawnnal való kapcsolatomat, és a borzalmas szülinapom utáni napot gitározással töltöttem el, anélkül, hogy bárki zavart volna. Vagy öt dalt tanultam meg, köztük a Mercy, a Memories, és a Roses akkordjait. Szegény gitárom az utóbbi időben használatlanul feküdt a tokjában, s most nagyon jól esett, hogy újra zenélhetek. Elfeledtette az apró gondjaimat.

Igazából szégyelltem magam amiatt, hogy mások éheznek, vagy háború elől menekülnek, én meg azért sírok, mert egy popsztár... mert nem vesz észre? Nem, ez nem a megfelelő megállapítás.

Nem foglalkozik velem? Nem, ez sem igaz, hiszen foglalkozott velem.

Mert nem szeret engem? Ki tudja?

Mert utál? Igen, azt hiszem ez volt a bajom. Hogy utál.

Persze nem sikerült felvennem vele a kapcsolatot. Az összes létező privát módszerben hagytam neki üzenetet, amiket valószínűleg nem látott, vagy nem akart látni. Naponta próbáltam küldeni neki egy snapet, de egyet sem kaphatott meg közülük, mivel nem voltam a barátlistáján. Ezért feladtam.
Inkább azon törtem a fejemet, hogy mit kezdjek az életemmel, miután leérettségizek. Semmihez nem értettem. Nem volt kedvenc tantárgyam. Nem voltam egy zseni. Azelőtt nem is gondolkodtam ezen, mert biztosra vettem, hogy Shawn feleségeként nyitok egy hangszerboltot, de ez nyilvánvalóan nem jöhet már össze. Úgyhogy a jövőbeli terveim is mehettek a kukába.

Aztán tizenhárom nappal az Európa Turné előtt megtudtam, hogy Shawn Mendes amúgy tökéletesen jól van. A harmadik albuma néhány hónap múlva debütál, a napokban feltöltötte a This Song is About You általa énekelt teljes verzióját SoundCloudra, és az Instagram videója, amit nekem szánt különösen felkapottá tette. Mindenki azt találgatta, hogy kiről lehet szó, ő pedig hallgatott és egy kérdésre sem válaszolt ezzel kapcsolatban. Egészen eddig a napig.

A YouTube-ot nézegetve, másodpercenként Shawnos videókat átugorva egyszer csak megakadt a szemem egy különösen érdekes címen.

"Shawn Mendes leleplezi a titkot és beszél a barátnőjéről az Ellen Show-ban!"

Először csak értetlenül néztem az alig néhány perce felkerült videóra. Végül rászántam magam és hevesen dobogó szívvel elindítottam.

Félreértés ne essék, én nagyon bírom Ellent, de mégis beletekertem a videóba, hogy a 'barátnős' részre ugorjak. Féltem.

- Na, akkor beszéljünk arról a bizonyos videóról - vigyorgott Ellen Shawnra egy tapsvihar végén. Shawn kínosan elnevette magát. - Kinek szólt? Valakire nagyon mérges lehettél, látszott is az arcodon.

Azzal a nő a kivetítőre mutatott, ahol megjelent Shawn fintorgó arca, amit egy jól elkapott pillanatban rögzítettek. Nevetés és újabb taps.

- Az biztos - bólintott Shawn - Kevés ember tud kihozni a sodromból, de egynek sikerült.

- Ki az?

- Egy olyan lány, aki nem tudja eldönteni, hogy mit akar. - mosolygott. Összeszorult a szívem. Ellen arcán meglepett vigyor terpeszkedett.

- Szóval van barátnőd? - dörzsölte össze a tenyerét a nő. Én nem tudtam, hogy ez hogyan kapcsolódik ehhez, de Shawn láthatólag elpirult, s nevetéssel leplezte a zavarát. Ellen egyre izgatottabb lett. - Figyelem hölgyeim és uraim, ez egy történelmi pillanat! Most szakad meg a rajongók szíve, vagy soha!

A mögöttük lévő kivetítőn Shawn szomorú arca és egy összetörött szív jelent meg, majd Shawn szívecske szemekkel.

- Ami azt illeti, tényleg van barátnőm - mondta ki Shawn.

Úgy éreztem megsemmisülök.

- Mi a büdös franc?! - mondtam ki hangosan.

Shawn Mendes és a barátnő? Lehetetlennek tűnt. Hogy fog így reménytelen, beteljesületlen szerelemről énekelni?

Közben a videó folytatódott, s kellett egy kis idő, mire a közönség zúgása alábbhagyott. Ellen elégedetten keresztbe tette a lábát, majd azzal a jellegzetes 'hallgatlak' arckifejezéssel nézett Shawnra.

- Mesélj csak a barátnődről!

- Csak annyit mondanék róla, hogy nagyon szeretem őt - nézett Shawn a kamerába. Megállítottam a videót.

- Na jó, ez még szerintem is szánalmas volt. - hüledeztem magamnak.

Ennyit mondana? Hogy szereti? Hát én a lány helyében... Aztán rájöttem. Nem én voltam a lány helyében, tehát tökmindegy mit gondolok. Folytattam a videót.

- Aw, ez nagyon aranyos! - tette a szívére a kezét Ellen - A szerencsés hölgy itt van talán a közönségben?

- Nincs - mondta Shawn bájosan mosolyogva, zavartan a hajába túrva. Először éreztem ellenszenvet iránta.

- Mikor és hogyan jöttetek össze? - csevegett Ellen. Igen, ez engem is érdekelt.

- Á, hát... - húzta el a száját a fiú. Nem akart beszélni róla. Reméltem, hogy Ellen nem hagyja annyiban. Nem is hagyta.

- Gyerünk Shawn, mondj róla valamit! - kérte.

- Nos, ő egy gyerekkori ismerősöm. A napokban találkoztunk és... - zavartan eltakarta az arcát.

- Nahát! Diákszerelem! - mosolygott Ellen a kamerába - Milyen édes!

Nekem meg hányhatnékom támadt.

Egy hajóban evezünk || S.M.Onde histórias criam vida. Descubra agora