Giriş

4.3K 75 12
                                    

Son bölümden itibaren hayali senaryodur....
--------------------------------------------------
Eylül, Serkan'a çok kızgındır. Çünkü o annesi ve kardeşleriyle uğraşırken Serkan sadece onun başkasından hoşlanıp hoşlanmadığını düşünmektedir. Onu anlayan bir tek Atakan vardır.

Serkan, aşık olduğu kızı kaybetme duygusu içindedir. Onu anlayan ve yanında bir tek Cemre vardır. Aradığı teselliyi ve desteği Cemrede bulmuştur.

Cemre, Serkanın çocukluk arkadaşıdır. Kardeşi dediği Eylülün sevgilisi olması bi yana çevresinde dertleşebildiği, eski günleri yad edebildiği bir Serkan vardır. Çünkü Defneyle konuşmak artık mümkün değildir.

Kader, Cenkin onu en zor günlerinde terketmesinin ardından erkeklere güveni kalmamıştır.

Songül, aşık olduğu Güneyle mutlu bir ilişkisi vardır. Bazen geçmişi hatırlasa da o eskiyi düşünmek yerine şimdiye bakmaktadır. Babasının ona değil de Zehraya güvenmesi onu çok yaralar.

Meral, Mertle yaşadıklarından sonra hapse girer ve bunalım içindedir. Hayalleri vardı. Bunları gerçekleştiremeden suçsuz yere hapse girmesi ona çok koyar.

Güney, delicesine aşık olduğu Songül için bambaşka bir insan oluverir. Artık Songülün yanında olmaktan son derece memnundur. Bir an önce evlenmek niyetindedir.

Cenk, pespembe bi dünyada yaşıyordur. Sevgilisiyle gezsin tozsun eğlensin ister. Dram ona göre değildir.

Defne, fakir olmanın getirdiği bunalımla tekrar zengin olma hayalleri kurar. Bunun için herşeyi göze alır.

Kırgın ÇiçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin