33.Bölüm - Travma

727 35 5
                                    

Serkan şaşırmıştı. Sonra kavgalarını hatırlayıp, Eylülün hala ona sinirli olduğunu düşündü. Aslında o da ona kırgındı ama şuan bunu düşünecek durumda değildi....
Eylül " beni üzmeye mi çalışıyorsunuz, hala gelmiş yüzüme bakabiliyorsunuz?" Bunun üzerine Cemre ve Serkan birbirlerine bakar, anlayamamışlardı. Doktor muayene yapmak için gelmişti çıkmalarını ister. Cemre " Serkan, Eylül ne demek istedi? Nooluyo?" . Serkan "Cemre inan bilmiyorum..."

Muayene bittikten sonra herkes Eylülün yanına gider. Güney'in kucağında Selim vardı. Eylül Selim'e baktı ve şaşırdı. Selim oldukça küçüktü, en az bir yıl önceki hali gibiydi. "Nasıl olur? Ben rüyada mıyım?". Eylül endişeli ve telaşlıydı....

Doktorla konuşurlar, Eylül çok garip davranıyordu. Doktor da uzun süre uyuduğu için ve yaşadığı olayın etkisiyle psikolojik bir travma yaşadığını söyler.

Serkan tekrar içeri girer, Eylül suratına bile bakmıyordu. Eylül " başkasıyla evlendin, ben de nir başkasıyla, niye hala yanımdasın?" dedi. Serkan şaşırmıştı, " ne diyosun Eylül?" diye sorar. Serkan Eylüle o gece yaşadıkları herşeyi ve sonra olanları anlatır.Eylül ağlamaya başlar. " Ben çok kötü bir rüya gördüm Serkan..."

Eylülün iyi olduğunu gören Songül ve Güney önce kızlarını Feride hanımdan alırlar, sonra da evlerine giderler. Songül kızına sarılır, ve yatırır. Songül uyudu, ama Güney'in gözüne uyku girmiyordu.

Serkan, Eylülün anlattıklarını duyunca gülmeye başlar. Eylül "komik değil Serkan!" der. Hala etkisinden çıkamamıştı. "Sana bağırdığım için özür dilerim, ayrıca öyle demek istememiştim, Selim tabii ki senin çocuğun". Serkan, o an belli etmese de Eylüle kırgındı. "Sen şimdi bunları düşünme, iyileşmeye bak."
"Selim nerde? Getirir misin oğlumuzu? " Serkan dışarı çıkıp Cemrenin kucağından alarak Eylül'e getirir.

Ertesi gün,
Güney sabah erkenden çıkmıştı. Songül hala uyuyordu. Uyandığında Güneyi göremeyince şaşırır. Arar ama Güney cevap vermez. "Gizemli telefonlar, sırlar, sabahın köründe evden çıkmalar... Güney sen neyin peşindesin? Kızın burda hasta, sen kimlerin yanındasın?" diye düşünür...

Güney sabah erkenden annesinin yanına gitmişti. Durumu anlatıp annesinden para ister. " bak anne, senden bunca zaman para istemedim, ama bu kızım için, kızım çok hasta anne, torununun ameliyat masrafları için para gerekiyor anne lütfen..."
Selin üzülmüştü, ama aklında bir plan vardı.
"Oğlum tamam merak etme, kızını kurtarıcam. Ama senden bunun karşılığında birşey istiyorum. Kendim için değil aslında, senin için bu isteğim, sen de ileride beni anlayacaksın."
Güney annesinin ne isteyeceğini merak etmişti.
"Güney, kızını kurtaracağın bu para karşılığında senden..."

Kırgın ÇiçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin