14.Bölüm - Beklenmedik

961 41 26
                                    

Toprak dakikalar sonra kendine gelir. Ferideyi baygın bi şekilde görünce korkar, sarsmaya başlar. Feride cevap vermeyince arabadan çıkıp yardım istemeye çalışır. Bağırır, kimse yoktur...

Herkes hastaneye gelir. Eylül birşeyinin olmadığını söyler ve gitmek ister. Songülle Serkan yanındadır, diğerleri odanın dışında beklemektedir. Doktor gelir.  "Problem yok, sadece biraz yorulmuş o kadar. Hamilelikte baş dönmeleri yaşamak normal. Birkaç haftaya geçer. "
Songülle Serkan bakışırlar. Eylül ağlamaya başlar. Songül, Eylülün ağlamaya başladığını görünce sarılır. Serkan da kapıyı çarparak dışarıya çıkar. Eylülün tüm yaşadıklarından kendini sorumlu tuttuğu için Eylülün yüzüne bile bakamıyordur, ayrıca Atakan'a öfke doluydu, Eylüle yaşattıkları için onu öldürmek istiyordu.
Eylül, Serkanın çıktığını görünce, Serkanın ondan iğrendiğini düşünmüştür. Ve hıçkırıkları durmaz...
Serkanın sert bir şekilde kapıyı çekip çıktığını gören herkes odaya dalar. Eylül, Songüle sarılmış ağlıyordu...

Yoldan geçen bir araba Toprak'ı görür. Toprak hamile karım var diyince araba durup ikisini de alır. Hastaneye giderler. Ferideyi ameliyata alırlar, Toprak endişelidir. O sırada Serkan öfkeden deliye dönmüş bir şekilde hastaneden çıkmak üzereydi ama Toprak hocayı görür. Toprak hoca ağlayarak koridorda volta atıyordu. Serkan yanına gider. Toprak hoca herşeyi anlatınca yanında kalmaya karar verir. O sırada hastaneden çıkmaya hazırlanan kızlarla karşılaşırlar.Feride hanımın durumunu öğrenen kızlar çok kötü olmuşlardı. Güney, Songüle sarılır, Cemre de ağlayarak Kuzey'e sarılır. Meral ve Kader de korkmuştu. Birbirlerine sarılırlar. Serkanla Eylül uzaktan bakışmaktadır. 1 saat sonra doktor ameliyathaneden çıkar. Feridenin durumunun iyi olduğunu ama bebeği sezeryanla almak zorunda kaldıklarını söyler. Bebek daha 6 aylıktı, Toprak oğlu için korkmaktadır...

Defne, Hakanla görüşmeye hala devam eder. Hakan ona pahalı kıyafetler alır, pahalı yerlere götürür, Defne eski yaşantısına döndüğü için memnundur. Hakan bugün onu evine çağırır. Defne de kabul eder ve gider. Hakan çok güzel bir sofra hazırlar. Defneyle beraber çok güzel bir yemek yerler, içecek olarak şarap vardı, Defne ilk başta istemez ama sonra kabul edip biraz içer, sonra da oturup sohbet ederler. Hakan biraz fazla kaçırmıştı içkiyi, Defneye git gide yaklaşmaya başlar, ellerine dokunur önce, sonra öpmeye çalışır. Defne kalkıp gitmeye çalışır ama Hakan kolundan tutar...

Feride ve bebek ameliyathaneden çıkarılır, Toprak Feridenin elinden tutar, Serkan Toprak hocayı tutup geri çeker. Arkadan da küvez içinde oğulları getirilir, miniciktir, Toprak hangisinin peşinden gideceğine şaşırır.
Kızlar da bebeğe bakarlar, ufacıktır, hareket edip duruyordu. Eylül, bebeğe bakarken kendi durumu aklına gelir, ağlamaya başlar. Bu bebekle naapıcaktı bilmiyordu. Biraz düşündükten sonra aldırmaya karar verir. Doktoru bulmak için kalabalıktan sıyrılıp yukarı çıkar. Onu farkeden Serkan da peşinden gider.
O sırada doktor yeniden gelir, Feridenin ve bebeğin durumunu anlatır. Bebek, küvezdedir ama ufak olduğu için kalbi ve ciğerleri gelişmemiştir ve hayati tehlikesi vardır, doktor fazla bağlanmamalarını söyler. Ayrıca bir haberi daha vardır...

Kırgın ÇiçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin