43.Bölüm - Yumruk

617 39 6
                                    

Serkan mesajı okur:
" Eylül, Atakanla görüşüp konuşuyor senin de hiç bir şeyden haberin yok sarı kafa. Bunlar da kanıtları... "
Ve kanıt olarak da Eylülün adliyeden çıkarkenki fotoğraflarını gönderir.
Serkan bakıp şok olur. Ama Eylülü uyandırmaz. Uykusu kaçmıştı evin içinde dolaşır, Selim'in odasına uğrar en son. Selim uyuyordu, Serkan da üstünü örttü ve onu izleyerek yanındaki koltuğa oturdu.

Feride de uyuyamamıştı. Bora'yı düşünmekten uyuyamamıştı. Acaba naapıyordu? Babası gelmiş miydi, onu dövmüş müydü? Bunları düşünmekten gözüne uyku girmemişti...

Sabah Eylül kalktığında yanında Serkanı görmeyince şaşırır. Mutfağa gitmiş olabileceğini düşünüp, üzerine hırkasını geçirip gider. Ama Serkan mutfakta değildi. Selim'e bakmak için odasına gider ve Serkanı Selim'in beşiğinin yanındaki koltukta uyurken bulur. Serkan'ı uyandırır, Serkan uyuyabildiğine şaşırmıştı, tüm gece düşünmekten gözüne uyku girmemişti oysaki...
Serkan, Kemalin nasıl bir insan olduğunu bildiği için emin olmadan Eylüle birşey söylememe kararı aldı. Ama Eylüle sormadan da edemedi " Eylül sen dün dersten sonra nereye gittin? Göremedim seni.". Eylül tedirgin olmuştu. "Hiçç, dolandım biraz" dedi. Serkan, Eylülün tedirgin oluşunu hissetmişti ama bozuntuya vermedi. Kemalin doğru söyleyip söylemediğini anlamanın bir yolu olmalıydı. Geçen sefer Zeynonun mesaj olayı gibi hemen Eylülü suçlamak istemiyordu, açıklaması vardır mutlaka diye düşündü.

Sadullah, Güney'in okuluna gelir. Çıldırmış gibiydi. Güneyi kafede yanında kızlarla görünce iyice sinirlenir, boğazına yapışır ve dışarı çıkarır."Hem kızıma onları yaşat, kızım senin yüzünden bekaret muayenesine girsin, üstüne seni affedip evlensin, sonra sen gel kızımı aldat, sonra kandırıp tekrar affetmesini sağla, sonra kızım evde bebeğine bakarken sen gel burda kızlarla fingirdeş. Ne biçim adamsın lan sen!"
Cenk engel olmaya çalışsa da Sadullah Güneyi feci derece dövüyordu. Sinirden ne yapacağını bilmiyordu. Güneyse hiç karşılık vermeden dayak yiyordu...

Elele gelen Eylül ve Serkan yüzü gözü kan olan Güneyi görünce şok oldular. Eylül, Güneye yarasını temizlemek için yardım etti, Güney'in canı acıyordu ama belli etmiyordu...
Dersleri aynı sınıfta olduğu için Eylül ve Güney derse beraber gittiler. Cenk ve Serkan da kendi sınıflarına gittiler. Güney yüzünü gizlemek için bir şapka takmıştı. Eylül sessizce "Güney kim yaptı bunu sana? Ve neden?"diye sorar. Güney de sessizce "sen dün nerdeydin? Serkana da söylememişsin dün seni arayıp durdu." diye cevap verir. İkisi de cevap verememişti...

Feride, Borayı bıraktıkları eve gidip onu görmek ister ama evde yoktu. Babası o haldeyken bile çocuğu çalıştırıyo olmalıydı.
Toprak eve geldiğinde Feride önemli bir karar vermişti. "Toprak ben düşündüm de..."

Kırgın ÇiçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin