Kader,Eylül, Cemre ve Güney, Mertin evine doğru yola çıkarlar.
Mert ise Songülün baş ucunda bekler ve Songülün saçlarını okşar. Güneylerin birazdan geleceğini bildiğinden son dakikaların tadını çıkarmaktadır.Güney ve kızlar evi basar. Işıklar kapalıdır. Hepsi bir tarafa dağılmış Songülü ararlar. Bi çığlık duyulur. Bağıran Kaderdir. Güney koşarak sesin geldiği odaya gider. Yerde kanlı bi bıçak vardır, Songül yerde yüzüstü yatıyordur...
Serkanın sürekli yatıp uyuduğunu farkeden Nazan oğlunun depresyona girdiğini düşünür. Eylülün başka biriyle olduğunu ve onu unutması gerektiğini söyler. Oğlunun, o kız yüzünden yemeden içmeden kesilmesi Nazanı çok üzmüştür.
Kemal nezarethanede polislere bağıra bağıra yalanlarını sıralar. Polisler ona davanın iki gün sonra olduğunu hatırlatır. Kemal, Eylüle beddua okuya okuya uykuya dalar.
Songülü o halde gören Güney çılgına döner. Ne yapacağını bilemez, Songülü sırtüstü çevirir. Songülün karnında ve yerde kan vardır. Elleri kana bulanan Güney, Songül diye haykırır. Kızlar da başında ağlamaktadır. Eylülün aklına ambulansı aramak gelir. Ambulans gelir. Hepsi geç kalmış olmaktan korkuyordur....
Defne yaşadıklarından sonra bir daha çalmayacağına söz verir kendi kendine. O adam kimdi ve neden onu takip etmişti bilmiyordu. Sadece o adam aklından çıkmıyordu.
Songülü acil servise alırlar. Güney ve kızlar ağlamaktan helak olmuştur. Eylül Cemreye bakar. Yanına gidip sarılır. Bunca zaman küs oldukları için ikisi de kendini suçlar. Ama böyle bir günde birbirlerinin değerini anlamış oldular. O sırada doktor gelir. Songülün sadece baygın olduğunu söyler. Bıçaklanma izi yoktur. Kan görünümlü şey de gıda boyasıdır. O sırada bunun Mertin planladığı bir oyun olduğunu anlarlar. Neyseki Songül iyidir. Serumu bitene kadar Güney başında bekler. Ellerini öper. Sonra da Güney kızları yurda bırakır. Kızlar mutludur ama Songül olayın şokunu atlatamamıştır...
Sabah Eylül Serkanların evine gider. Nazan, Eylülü kovmaya çalışırken Serkan gelir. Annesine gitmesini söyler. Eylüle neden geldiğini sorar. Eylül, test sonuçlarını almak ve kontrol için hastaneye onunla gelmek istediğini söyler. Serkan kendim giderim dese de Eylül ısrar eder. Serkan Eylülün onunla ilgilenmesinden gizliden gizliye memnun olmuştur. Yol boyunca tek kelime etmeden hastaneye giderler...
Eylül, Cenkin annesiyle dava hakkında konuşur. Davayı kazanmak için elinden geleni yapacaktır. Eylüle davanın 2 gün sonra olduğunu hatırlatır.
Güney sabah ilk iş olarak Mertin evine gidicektir. Çünkü Songülün telaşıyla evde Merti aramaya çalışmamıştı. O sırada hizmetli Güneye bir paketi olduğunu söyler. Güney açar. İçinden bir CD çıkar. Bilgisayarına takıp izlemeye başlar....
Doktor tüm tahlil sonuçlarına bakıyordur. Biraz endişeli gibidir. Serkan neyi olduğunu sorar. Doktor ise şüphelendiğini, o yüzden ek testler istediğini söyler. Test sonuçları Serkanın kan kanseri olduğunu söylüyordu. Bunu duyan Eylül ağlamaya başlar. Serkan ise şoktadır. Doktor, Serkana kardeşinin olup olmadığını sorar. Serkan ikizi olduğunu söyleyince iliklerinin uyup uymadığına dair Defneden test ister. Serkan ailesine söylemek zorundadır... Eylül Serkanı kaybetme korkusuyla ona sarılır. İkisi de bir an için herşeyi unutur ve sarılırlar...
Defne minibüse binmek için çantadan cüzdanını çıkartırken eline kart gelir. Hakan denilen bir adamın numarası yazıyordu bu kartta. Acaba o olabilir mi diye geçirdi aklından.
Kader ve Cemre Songülün yanında kaldılar. Songül, Mertin ona yaptıklarını anlattı. Hala şoktaydı. O baygınken ona neler yaptığını merak ediyordu.
Defne en sonunda karttaki numarayı aramaya karar verir. Tanıdık bi ses cevaplar. Adam özür dilemek için onunla buluşmasını ister. Defne biraz düşündükten sonra kabul eder. Adamın tarif ettiği yere gider. Adam onu orada bekliyordur. Önce kendini tanıtır. İş adamı olduğunu ve kendine kıyafet bakarken Defnenin ona çarptığını ama farketmediğini sonra da çantasına gizlice kıyafetleri soktuğunu gördüğünü anlatır. Hakan, Defneyi korkuttuğu için özür diler ama bir daha hırsızlık yapmaması için uyarır. Defne eve gitmesi gerektiğini söyler. Hakan eve bırakmayı teklif eder. Yol esnasında Defneye ne zaman birşeye ihtiyacı olsa onu arayabileceğini hatırlatır. Defne teşekkür ederek evine gider.
Serkan haberi söylemek için Defneyi beklemektedir. Defne de gelince annesine ve kardeşine herşeyi anlatır. Nazan kahrolmuştur. Ağlayarak oğluna sarılır. Ve kardeşinin iliğinin ona uyacağını söyler. Defne de Serkana sarılıp ağlamaya başlar.
Eylül yurda dönerken kapının önünde Atakanın beklediğini farkeder. Atakan, Eylüle neler olduğunu sorar. Eylül herşeyi anlatır, sonra da odasına çıkar.
Güneyin bilgisayara taktığı CD bomboş gibiydi. Sadece bir oda görünüyordu. Ama ileri sarınca gördüklerine inanamadı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler
FanfictionMaria'sını çok seven Leonardo... Sevdiği için herşeyi kabullenen deniz gözlü bir adam ve onun için herşeyi göze alan bir yosun gözlü kız... Bu ikilinin ve çevresini anlatan bir Kırgın Çiçekler hayali senaryosu...