8.Bölüm - Geri Dönenler

879 47 23
                                    

Kapıda babasını gören Güney şok olur. Bebeğin öldüğü ve Banunun deliler hastanesinde olduğunu öğrendikten sonra geri dönmeye karar vermişti. Güney de babasını gördüğüne memnundur. Ama ona ölen kardeşini hatırlatmıştır....

Atakanı karşında gören Eylül şok olmuştur. Hızlıca bir bahane bulup gitmek ister ama Atakan yolunu keser. Çünkü Eylül herşeyi anlamıştı. Ama Atakanın elinde çok büyük bi koz vardı ve Eylülün buna asla hayır diyemeyeceğinden emindi...

Hakan, Defneyi Mesudelere kadar bırakır. Nazan da kapıda Defnenin gelmesini beklemektedir. Defne gelince kim bu diyene kadar Hakan basıp gider. Defne, Nazanın ısrarına rağmen cevap vermeden odasına kapanır. Defne odada tek başına, Hakanın onu burdan kurtaracağını zamanın hayalini kurmaya başlar...

Kemal hapishanede, kalan zamanı için gün sayar. Eylülü ve yapacaklarını düşünüp heyecanlanmaktadır...

Feride ve Toprak bebek heyecanındadır. 3 aylık hamile olan Feride yakında bebeğinin cinsiyetini öğrenecektir. Ama o güne kadar dayanamayıp pembe ve mavi zıbınlar, önlükler ve patikler almıştır. Toprak da uygun bi dille ailelere durumu anlatmıştır. Tüm aile bebek heyecanıyla eve gelmiştir. Feride ailesiyle olduğu ve durumu anlayışla karşıladıkları için mutludur.

Kemal, beraat eden bi arkadaşına Eylüle göndermesi için bir sipariş verir...

Eylül çıkmak istesede Atakan izin vermez. Artık korkmaya başlayan Eylül, Atakanın durumu anlatmasına izin verir. Atakan ise onu sevdiğini, çekimlerin ve tüm o buluşmaların gereklilikten değil birer bahane olduğu anlatır. Eylülün korktuğunu farkedince sarılıp korkmamasını, onu hep koruyup seveceğini söyler. Eylül o sırada ordan kurtulmanın planlarını yapmaktadır....

Cemre, Feride hanımın verdiği numarayı arar. Bi kadın açar. İsmi de teyit ettikten sonra görüşmek istediğini söyler ve adreslerini ister. Kadın ilk başta istemese de önemli bir konu olduğunu söyleyen Cemreye adresini verir...

Nazan ameliyat parasını bulmanın yollarını aramaktadır. Gururunu bi kenara bırakarak tanıdığı herkesi arar, durumu anlatıp borç para ister. Ama tanıdığı herkes, hatta en yakın arkadaşı Selin bile ona sırtını dönmüştür. Çaresiz kalan Nazan, oğlu için korkmaya başlar...

Nazan, tüm sinirini Serkanı ziyarete gelen Güneyden çıkartır. Selin'in yardım etmeyişi ve oğlunu kaybetme korkusu yaşayan Nazan, ağlayarak Güneyi tartaklamaya başlar. Olayı öğrenen Güney, hesap sormak için anne babasının yanına gider...

Eylül Atakanı iterek kapıya yönelir. Atakan ise çok rahattır. Yerinden bile kalkmaz. Söylediği tek bir cümle Eylülü yerine çivilemeye yeter...
"O kapıdan çıkarsan, işte o zaman Serkanı tamamen kaybedersin Eylül..."

Kırgın ÇiçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin