Eylül kızlara Serkanın durumunu anlatır. Kızlar, özellikle Cemre çok üzülür ve telaşlanır.Ama Cemrenin telaşı çok daha farklıydı...
Atakan,Eylüle Serkan için bir doktor bulduğunu söyler. Eylül, Atakana daha fazla yük olmak istemez ve teşekkür ederek reddeder.
Güney'in CD'de gördükleri onu şok eder.
Mert, Songülü kucaklayarak odaya girer, onu yatağa yatırır. Sonra başucuna oturur. Saçını okşar, ellerini tutar, öper. Makyaj yapıp, güzel bir elbise giydirir.Songülü soymaya başladığını gören Güney sinirden köpürür.Sonra Mert tüm yapacaklarını anlatmaya başlar. Kanlı görünen bıçağı, yerdeki kanları...
Amacını da söyler. Sadece Güneyi delirtmeye çalışmak...Mert şikayetini söz verdiği üzere geri çeker. Meral kızlara haber vermeden yurda gelir. Kızlar Serkan için mutsuzdur ama Merali görünce sevinirler.
Kızlar, Serkanı yalnız bırakmaz ve hastaneye gelirler. Feride, Toprak ve Güney de ordadır. Hepsi ilik için örnek verirler. Doktorlar, Serkanın kemoterapiye başlaması gerektiğini söyler. Ama Nazanın ilk seans için bile vericek parası yoktur. Cemre birden atlayarak kendi parasından verebileceğini söyler. Eylül sessizliğini korumaktadır. Nazan, Cemreye teşekkür eder. Eylül hastanede kalmak ister ama Nazan Eylülü kovar. Eylül hastane kapısında beklemeye karar verir.
Güney, Serkan için sessizliğini bozsa da hastane çıkışında Songüle tüm gördüklerini anlatır çok öfkelir. Songülün içi biraz olsun rahatlar ama hala şoku atlatamamıştır.
Atakan Eylülü görmek için hastaneye gelir. Eylül kapıda bekliyordur. Eylül için o da ilik örneği için kan vermeye karar verir.
Akşam Meralin çıkışını kutlamak için parti verirler. Eylülün kafası Serkandadır.Aramak ister ama vazgeçer. Meralinse keyfi yerindedir.
Feride ve Toprak yapamadıkları balayı için haftasonu tatiline çıkarlar. Bebek sevinciyle birlikte mutluluklarına mutluluk katarlar.
Ertesi gün Eylül kızlar ve Güneyle birlikte dava için mahkemeye giderler. Nazanın ilk ifadesi ve Mesudenin verdiği ifade ile Kemalin 2 yıl hapsine karar verilir. Polisler Kemali götürürken, Kemal Eylüle kötü kötü bakar. Mesude artık mutludur. Eylülse evine dönmek için hazırlıklara başlar...
Nazan ise oğluna vakit ayırdığından çalıştığı restoranının sahibi onu kovar. İşsiz kalmıştır, hala paraları bulamamıştır. Oğlunun tedavisi için yeni bir iş bulmak ister. Ama bir darbe de ev sahibinden yer. Ev sahibi kirayı ödeyemeyen Nazanı evden çıkartmak ister. Çaresiz kalan Nazan soluğu Mesudelerin evinde alır. Haberi alan Defne ise yıkılır ve aklına Hakan gelir. Arayıp aramama konusunda kararsız kalır.
Güney, eline geçen ilk fırsatta Mertle yüzleşmek ister. Ama nerede aradıysa bulamaz. Ne okulda ne de evinde bulamaz onu.
Eylül kapıda Nazanı görünce şok olur. Nazan Eylülden bu aylık kira parası için borç ister. Çaresiz kalan Eylül ne yapacağını bilemez, çünkü tüm parası annesinin fizik tedavi ücretine gitmişti. Nazana parasının olmadığını söylediyse de Nazan inanmaz. Sokakta kalma ihtimalini düşünen Nazan, Eylüle yalvarmaya başlar. Mesude ise onlarla birlikte kalabileceklerini söyler. Nazan, gün boyu Mesudeye ve Serkana bakıcak, Eylül ve Defne de okula gidiceklerdi.
Atakan, Eylülün peşini bırakmamaya kararlıdır. Sürekli evine kadar gelip eşlik eder, konuşur, dertleşir. Eylülün Serkanla aynı evde kalacağını öğrendiğinden beri içi rahat değildir. Eylülün Serkanı tamamen silebilmesi için bir plan yapmaya çalışır....
Feride ve Toprak bebek ve nikah haberini ailelerine nasıl söyleyeceğini düşünmeye başlarlar. Yoksa planladıkları kır düğününe kadar Feridenin karnı kocaman olucaktı...
3 hafta sonra...
Kızlar, Güney, Feride, Toprak, Nazan ve Defnenin kan sonuçları açıklanır. Hiçbirinin kanı Serkanınkiyle uyumlu değildi. Ama doktorun bir haberi daha vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler
FanfictionMaria'sını çok seven Leonardo... Sevdiği için herşeyi kabullenen deniz gözlü bir adam ve onun için herşeyi göze alan bir yosun gözlü kız... Bu ikilinin ve çevresini anlatan bir Kırgın Çiçekler hayali senaryosu...