7.Bölüm - Ortaya çıkan Foya

939 52 20
                                    

İliğin bulunmuş olması herkesi sevindirir. Ertesi gün Serkan ilik nakli için hazırlanması için hastaneye çağırılır.

Serkandan gelen mutlu haberle kızlar ve Güney'in keyfi yerine gelmiştir. Mutlu haberden faydalanan Güney, sevgilisiyle biraz eğlenmek ister...

Eylül ise son işinden kazandığı parayı almak için Atakanın evine gider. Eylülün keyfi yerindedir çünkü Serkan artık iyileşecektir. Atakan da Eylülün mutluluğundan yararlanarak kutlama bahanesiyle ona yemek hazırlamak ister. Yemeği hazırlar ama içecek kalmadığını farkedince markete gitmeye karar verir. Eylüle hemen geleceğini, kendi evi gibi rahat etmesini söyler.
Atakan biraz gecikmişti. Eylül de sıkılmıştı, o yüzden evde biraz dolanmaya başladı. Kapısı hafif aralık, kırmızı ışık sızın bi oda farkeder,merak edip içeri girer...

Songülle Güney sahilde yürürken, Sadullahı Zehradan kurtarmanın planlarını yapmaya başlarlar.  Güney, Songülü bir banka çekip oturtur. Cebinden ufak bir kutu çıkartır ve Songüle uzatır...

Defne yardımları için arayıp Hakan'a teşekkür eder ve Serkanın iyileştiğini haber verir. Hakan buluşmak ister. Defne de kabul eder. Giyinip süslenerek evden ayrılır. Onu gören Nazan, arkasından seslenir ama duymaz kapıyı açtığında Defnenin lüks bi araca binip gittiğini görür. Defne, kızına hesap sormak isteyen Nazanın telefonlarını açmaz...

Cemre, Serkanın onu kovmasıyla yıkılmıştır. Serkanın onunla küs olması Cemreyi mahveder. Cemre, Serkanın onu affetmesi ve eskisi gibi olabilmek için Feride hanımdan yardım ister. Ondan kayıtları inceleyerek Serkanın gerçek ailesini bulmasını ister. Feride ilk başta yapamam dese de Serkanın durumunu düşünüp kabul eder. Cemreye ailenin iletişim bilgilerini verir ve burdan sonrasına karışmak istemediğini söyler. Cemre ise Serkanla eskisi gibi olabilmek için herşeyi göze alır....

Mesude, başında onca dert olmasına rağmen sürekli altını değiştiren ve çocuklarına bakan Nazan'a yük olnaktan fazlasıyla utanmaktadır. Ama ne ellerini ne de bacaklarını hareket ettiremiyordur. Eylül de kazandığı paranın bi kısmını evin kirasına bi kısmını da fizik tedaviye harcadığından ameliyat için gerekli parayı biriktiremez. Mesudenin de iyileşeceğine dair tüm umutları sönmeye başlar...

Songül, Güneyin ona uzattığı kutuyu açar. İçinden bir kolye çıkar. Renkli boncuklu bir kolyeydi bu. İnceleyince üzerinde "Maria" yazdığını farkeder.
Güney ona verdiği sözü tutarak bir kolye yapmıştır. Songülden de sözünü tutmasını ve o kolyeyi hiç çıkartmamasını ister. Songül de Güney'in boynuna sarılıp teşekkür eder. O alakasız renkte boncukların yanyana gelmesiyle, pek de güzel olmayan bu kolye Güney'in kendi elleriyle yapmasıyla büyük bir değer kazanmıştı. Güney, Songüle kolyesini takar.

Defne, Hakanla güzel bir gün geçirir. Yeniden lüks cafelerde güzel yemekler yiyip, tatlı eşliğinde kahve içmek ona iyi gelmiştir. Eski yaşantısını fazlasıyla özlediğini farkeder.
Hakan ise kızı yaşındaki Defne ile vakit geçirmekten çok zevk almaktadır.

Kader, Meralle Kadıköyde takı satmaya gider. Tezgaha bi kız gelir. Zengin, süslü püslü, platin renk boyalı saçlı bi kızdır. Ama kızların kolyelerini çok beğenmiştir, eğilip tüm kolye ve bilekleri incelemeye başlar. Arkasından bir erkek gelip ne bakıyorsun sevgilim diyip kıza eğilir. O sırada çocuk Kader ile göz göze gelir. Çocuk Cenk'tir. Cenk'i yeni sevgilisiyle gören Kader ağlayarak uzaklaşarak tezgahı Meral'e bırakır. Durumu kıza ne Cenk, ne de Meral açıklayamaz. Ama, bu kokoş kız onlara bolca para kazandırır.

Eylül, odada bir sürü fotoğraf asılı olduğunu görünce fotoğraflara incelemek için içeri girer. İlk birkaç fotoğrafta kendisinin olduğunu farkeder. Ama ilerledikçe tüm odanın kendi fotoğraflarından oluştuğunu farkeder, tek tek tüm fotoğraflara bakar ama hepsinde o vardır. Odadan çıkmak ister, arkasını döndüğünde karşında Atakan'ı bulur...

Güney, Songülü yurda bıraktıktan sonra eve gider. Kapıyı hiç beklemediği biri açar...

Kırgın ÇiçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin