45.Bölüm - Büyüyen aile

592 36 6
                                    

Adam Toprak'a ters ters bakıyordu. Düşündü, onlardan para alabilirdi, baş belası bu çocuktan da kurtulurdu. Masraflar azalırdı. "Tamam ama ben tek başıma yaşayan bir insanım. Bora da giderse ben nasıl yaşarım? Para nasıl bulucam? "

Toprak bu kadar kolay olabileceğini sanmıyordu. Adama "işlemleri hemen başlatalım, Bora da bu süreçte bizimle kalsın" der ve adama cebindeki paraları verir. Adam paraları alarak Borayı çağırır. Bora koşarak Toprak'a sarılır. Toprak onu da alıp eve doğru yola çıkar. Ferideye sürpriz yapacaktı. Yolda Serkanı arar "Serkan, ben Ferideye bir sürpriz yapıcam. Sizleri ve kızları bizim eve bekliyorum bu akşam. Ama Ferideye söylemeyin." . Serkan da kabul eder ve herkesi arayarak haber verir. Akşama yemek vardı...

Eylül, Serkana hazırlayacağı sürprizi düşünmektedir.
O sırada Mesude seslenir. Hemen yanına gider. Mesude doğrulmaya çalışıyordu, bunu gören Eylül şok oldu. Annesine yardım etti. Sonra da doktora götürdü. Doktor artık annesinin iyileşmeye başladığının müjdesini verir.

Toprak Ferideyi arayarak çocukların akşam yemeğe geleceğini söyler. Feride hemen güzel bir sofra hazırlar. Masal ve Selim'i sevip oynayabileceği için ayrı mutlu olmuştu...

 Masal ve Selim'i sevip oynayabileceği için ayrı mutlu olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selim

Masal (Masal hem sonra hem de küçük doğdu)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Masal
(Masal hem sonra hem de küçük doğdu)

Herkes yemekteydi. Toprak da elinde Bora'yla eve gelir. Feride Bora'yı görünce şok olur. Hemen sarılır. Sonra da herkese durumu anlatırlar. Ama Toprak'ın bir sürprizi vardı. Ve müjdeyi verir...

Ertesi gün,
Eylül güzel bir sürpriz düşünmüştür. Songül ve Güneyden senaryoyu canlandırmalarını ister. Eylül de onları kameraya çeker. İlk başta yurt kapısı önünde çarpışmayı canlandırırlar. Güney "kızım siz böyle mi tanıştınız? Filmlerde olurdu da inanmazdım.." der. Songül de "Güney, hadi sevgili, zevzeklik etme, Masalı bıraktım zaten, bir an önce bitirelim. Hem kız da bunları akşama yetiştircek..."
diye çıkışır. Sonra yurt basma anını canlandırırlar, sonra Eylül,Güneyden gitar alıp şarkı söylemesini rica eder. Güney " Eylül benim sesim berbat, beni şimdi Songüle rezil etme. sesi güzel olan senin kocan..." der. Eylül de "tamam tamam, sen söylüyo gibi yap, ben bulurum birşeyler" der. Evlilik teklifi sahnesini de bitirdikten sonran sıra, Eylülün Serkanların evini taşladığı an gelmiştir. Songül "ay ben buna gül gül ölmüştüm, seni canlandırmam çok kolay olucak Eylül" diye dalga geçer. Güney "ben bunu bilmiyorum bana da anlatın" der. Songül "hadi Güney çok konuşma geç yukarı. Sen sadece şaşırmış gibi yap yeter, gerisi bende " der. Çekim bitince Güney şok olmuştu "kızım bu cidden sen misin? Ben şok..." der.

Cenk bu arada, Kaderi anlatarak Serkanı oyalıyordu. Serkan belli etmese de aşırı sıkılmıştı, eve gitmek istiyordu.

Eylül, Sema hanımdan evde Selim'e ve Masala bakması için yardım istemişti. Ama Sema'nın onlara başka sürprizleri de vardı. Evi düzenlemişti, çocukları uyutup, Mesude'yi onlara taşımıştı, Eylüle bir not bırakıp, yemekleri de hazır ederek Eylül eve geldiğinde Metin ve Büşrayı da alıp gider.

Eylül eve gidip, montajı halleder. Songüller de Masalı alıp evlerine gider. Eylül, bir ses duyar, annesinden geldiğini düşünüp odasına gider ama annesi yoktu. Yatağın üstünde, Sema Hanımın bıraktığı notu görür. Gülümseyerek, teşekkür eder içinden. Ses de açık camdan gelmişti, Eylül camı kapatıp hazırlıkları devam ettirir...

Serkan eve geldiğinde tüm ışıklar kapalıydı. Genelde Büşra Metinle birlikte televziyon izliyor olurdu. Hiç bir zaman ışıkların kapalı olduğunu görmemişti, bu yüzden endişelenmişti. Eylül, Serkanın ona aldığı bir elbiseyi giymişti. Serkan hem şaşırmış hem de mutlu olmuştu. Eylül, onu hazırladığı sofraya doğru çeker. Serkan " doğrusu çok şaşırdım, böyle birşey beklemiyordum."der. Eylül o sırada hazırladığı videoyu açar. Serkan şok olmuştu...

Kırgın ÇiçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin