44.Bölüm - Hesap Verme Günü

583 35 6
                                    

"Toprak ben düşündüm de Borayı evlat mı edinsek? Babası rahatsız bile olmaz zaten Borayı istemiyor, onu dövüyor. Biz de zaten bi çocuk evlat edincektik, Borayı evlat edinelim."
Toprak düşündü, mantıklıydı ama Boranın bi ailesi vardı nasıl yapıcaklardı ki?...

Güney eve gitti, Songül onu görünce nooldu diye bağırdı. Hemen pamuk ve oksijenli su alarak pansuman yapmaya başladı. Güney, "okuldaki çocuklardan biriyle atıştım, kavga ettik" diye geçiştirdi. Songül inanmıştı...

Serkan, Eylüle fotoğrafları gösterip bunların ne olduğunu sorar. Eylül şok olmuştu. Atakan'a gittiğini açıklamak zorunda kalır. Serkan sinirlenmişti " bana niye söylemedin? Onunla niye görüştün Eylül, ne amacın vardı?" . Eylül, Serkana hak vermişti, kızmakta haklıydı zaten kızcağını bildiği için saklamıştı bunu ondan. "Bana birşeyler söyleyecekmiş, çağırdı ben de gittim, kızacağını ve görüşmemi istemediğini bildiğim için sana söylemedim. Özür dilerim.". Serkan sakin olmaya çalıştı, " ee ne diyecekmiş peki?" diye sordu. Eylül de anlattı " Kemalden bahsetti, Kemal peşinde gibi birşey dedi". Serkan " gitmesen de olurmuş. Sen bir daha böyle benden habersiz biryerlere gitmezsen seni koruyabilirim, ama bir daha yapma olur mu? O Atakan umrumda bile değil ama senin için endişeleniyorum." dedi.

Sadullah, kızıyla konuşmak için evine gider. Güney'i görünce " o pislik hala burda mı? Yediğin dayaklar yetmedi mi hala kızımın yanında naapıyorsun? Songül sende de ne mide varmış kızım? Böyle birini nasıl kocam diye yanında tutabiliyorsun, yaptığı onca şeye rağmen nasıl kabul edebiliyorsun anlayamıyorum seni!" diye bağırmaya başlar. Songül şaşırmıştı " Güney'i bu hale getiren sen misin baba? Ben de biraz olsun babam değişti sanmıştım, değişti, hapishane onu sakinleştirdi dedim ama hepsi boşunaymış senin değişeceğin yok baba... Sen yokken o vardı. Biz sorunlarımızı hallettik, hallediyoruz, senin Güney'i dövmen de ne demek oluyor? Yıllarca ortalıkta yoktun. 12 yıldan sonra bana babalık mı taslıyorsun? Babam olacaksan önce şiddetten vazgeç. Böyle devam ettikçe asla senin kızın olmayacağım! " diye babasına kızar. Sadullahın daha söyleyecekleri vardı ama kızının laflarından sonra söyleyeceklerini de unutmuştu. Songül ona bir daha ne kadar rezil bir adam olduğunu yüzüne vurmuştu. Artık tek başına olduğunu hissetmeye başladı Sadullah...

Serkan yumuşamıştı ama biraz kırgındı. Eylül, kendini affettirebilmek için bir yol düşünür.
Evden yan yana çıkan Eylül ve Serkanı gören Kemal şaşırmıştı. Kavga etmelerini planlıyordu. Ama hala kavga etmemiş olmaları bütün planları bozuyordu...

Bora'ya aşırı derece bağlanan Feride'nin tekrar üzülmesini göze alamayan Toprak, Borayı evlat edinebilmek için Boranın babasıyla konuşmaya gider...
Adam sert bir şekilde Toprak'a bakar. Toprak ne söyleyeceğini merak ediyordu...

Kırgın ÇiçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin