Eylülün umrunda değildi hiçbirşey. Serkanı da zorlayarak Antalyadaki hastaneye gitmeye zorlar. Serkan da dayanamaz ve Selim'i Sema hanıma bırakarak ilk uçakla Antalya'ya gelirler. Hastaneye geldiklerinde Güney'in bağırışını duydular, sesin geldiği yere doğru koşuyorlardı.
Güney şok olmuştu. "Ne bebeği?"
Doktor da açıklar "bilmiyor muydunuz? Eşiniz 5 haftalık hamileydi, ama zehirlenmeden etkilenmiş olsa gerek, kalbi durmuştu, biz de kürtaj yapmak zorunda kaldık..."
Güney'in kafası karışmıştı. Nasıl olurdu? 1 ay kadar önce ayağı bile kalkamıyordu.
Flashback
Güney ve Songül kucaklarında Masal ile kendilerini yatağa zor atarlar. Güney baya sarhoş olmuştu, kafasını bile kaldıramıyordu...
Songülün de başı dönüyor, fazla içmediği için çarpmıştı, ama zar zor Masalı odasına yatırıp, Güney'in yanına yatar.
Flashback sonuGüney ağlıyordu "Songül hamile miydi? Sadullah amca nasıl söylicem ben ona, baba ben ona bunu nasıl derim? Yıkılır...." der, Sadullah da onu tutuyordu bir yandan. O sırada Serkan ve Eylül geldiler, Eylül "neyi söyleyemeyeceksin? Nooldu Güney?" der, telaşlıydı.
Güney hala ağlıyordu, Serkan sarılarak teselli etti, Nazan da "zavallı kız hamileymiş, bebeğini kaybetmiş..." der Eylüle. Eylül de ağlıyordu...Eylül'ün aklına Masal gelir. Doktorlara Masalı görmek istediğini söyler, Serkan da peşinden gelir. Masal, Eylülü görünce ona sarılır, yüzünde oksijen maskesi vardı ama çıkarttı, "Teyze, annem nerde? Babam nerde? ", Eylül de sarılarak "gelicekler canım, gelicekler" der. Masal uyumaya başlamıştı. Serkan da Eylülün omzuna dokunarak, "canım sen de dinlensen? Çok yoruldun çok üzüldün...hatta gel birşeyler yiyelim..." der. Eylül de " bırak Allah aşkına, iştah mı kaldı? Kardeşim bebeğini kaybetmiş, ben burda kendi bebeğimi mi düşünücem?" der. Serkan sessiz kalır...
Serkan annesini arayıp Selimi sorarken, Eylül de Songülün yanına gelmişti, sonunda uyanmıştı, yorgun görünüyordu ama iyiydi. Güney, dibindeydi,elini tutup saçlarını okşuyordu. Ağlayıp duran Eylül'ü gören Songül, Eylülün karnını tutarak, üzülmemesini, yoksa bebeğe zarar geleceğini söyler. Bebek kelimesini duyunca herkesin morali bozulmuştu, Eylül'ün de sinirleri bozulmuştu, dışarı çıkıp hıçkırarak ağlar...
Herkes odadan çıkıp yalnız kaldıklarında Güney Songülün ellerinden öper, saçlarını sever "çok korktum sevgilim, seni kaybedicem diye çok korktum" der. Songül de "korkma sevgili, iyiyim işte. Benden öyle kolay kolay kurtulamazsın. İhtiyar hallerimi çekiceksin daha" der gülerek. Güney de gülüyordu, öptü karısını doya doya.1 hafta olmuştu, Songül hastaneden çıkmış, evlerine dönmüşlerdi. Güney artık işe gitmenin vakti geldiğine karar vermişti. Ama hala Songül'e bebekle alakalı birşey söylemedi, söyleyemedi. Ama bilmek hakkıydı, söylemesi gerekiyordu...
Eylül ve Serkan rahat bir nefes alarak evlerine dönmüştü. Songül de Güney de Masal da iyiydi. Eylül, Özlemin adresini bulmayı başarmıştı, tek başına halledilecekti ama Serkan'a haber vereceğine dair söz vermişti. Bu sırada bilgisayar başında sunum hazırlayan Serkanın yanına gider, omuzlarını ovar, Serkan rahatlayarak gülümser, ardından sunumu bırakarak, Eylüle döner, bacaklarına vurarak kucağına oturmasını işaret eder. Eylül de kocasına itaat eder, gülümseyerek oturur. Serkan da Eylülün saçlarını kulak arkasına atarak yanaklarından öper defalarca. Yavaş yavaş boynuna doğru ilerler, Eylülse ellerini Serkanın saçlarında gezdiriyordu. Serkan bir anda "hayırdır karıcım, ne isteyecektin, öyle güzel güzel baktığına göre aklında birşey var..."
Serkan Eylülü Eylülden iyi tanıyordu, tabii ki bilmişti "aşk olsun, ben sana hep güzel bakmıyor muyum?" der dalgaya vururak. Serkan da yeme beni bakışı atıyordu Eylüle. Eylül de itiraf eder "evet aslında birşey var. Ben Özlemin adresini buldum. Ailesiyle görüşmek istiyorum." der. Serkan da yarın birlikte gidebileceklerini söyler "işten erken çıkarım, seni de okuldan alırım, beraber gideriz. Söz ver beni bekleyeceksin." der.
Eylül de "tamam canım, seni beklicem, merak etme." diyip, telkin eder Serkanı....Songül'ün kontrol vakti gelmişti. Güney işte olduğu için Songül kontrole tek başına gider. Antalya'daki hastaneden buraya tüm bilgileri gönderilmişti. Doktor genel muayeneyi yaptıktan sonra "herşey yolunda Songül hanım, bizim açımızdan herhangi bir problem yok. Kürtajla alakalı herhangi bir problem olup olmadığını tespit edebilmek için bir de jinekolog arkadaş ile görüşmenizi tavsiye ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler
Fiksi PenggemarMaria'sını çok seven Leonardo... Sevdiği için herşeyi kabullenen deniz gözlü bir adam ve onun için herşeyi göze alan bir yosun gözlü kız... Bu ikilinin ve çevresini anlatan bir Kırgın Çiçekler hayali senaryosu...