12.Bölüm- Sürpriz

909 47 14
                                    

Nazan, Eylülün dediklerinden birşey anlamaz. Eylül karakola gitmek için hazırlanıyordur. Nazan, Eylül için endişelenmiştir o da gelir karakola. Eylül, şokun etkisiyle Nazanın onunla geldiğini farketmez bile...

Songül bu haberi babasına nasıl vereceğini düşünür. Güney de anne babasına anlatmak için eve gider, herşeyi ailesine anlatır. Selin kabul etmez ama Ekrem destekler. Kendi karısıyla anlaşamıyorlardı, paragözdü çünkü ama oğlunun mutluluğunu istiyordu. Selin karşı çıktı ama Güneyin umrunda değildi. Ne olursa olsun Songül 18 olur olmaz evleneceklerdi...

Eylül, Nazanla karakola gelir. Eylül yaşadıklarını anlatır. Nazan şok olmuştur. Atakanın herşeyi yapabileceğini biliyordu ama bu kadar ileri gidebileceğini tahmin edemezdi. Eylül için üzülmeye başladı....

Cemre, Serkanın onu kovmasını göze alarak yanına gider. Gerçekten de Serkan onunla konuşmak istemez. Ama Serkan ailesinin bulunduğunu duyunca şok olur ve Cemreyle gider. Ailesi gecekonduda yaşıyordu. Kapıyı çaldı, o sırada gitmek istedi, belli ki yapamayacaktı, hazır değildi henüz. Ama Cemre kollarından tuttu, ve onu geri çevirdi. O sırada annesi Serkana kapıyı açtı...

Polisler heryerde Atakanı aramaya başlar ama günler sonra Atakanın arabası havaalanında bulunur. Atakan kaçmıştı...

Cemre, Serkanı ailesiyle bıraktıktan sonra tek başına döner. Düşüncelidir, o sırada hızla gelen bi araba çukura girerek Cemre'nin üstüne su sıçratır. Cemre bağırmaya başlar, araba geri döner ve içinden bir çocuk camı açarak Cemre'den özür diler. Arabayı kenara çekip, iner. Çok ıslanıp ıslanmadığını sormak ister ama Cemre baya ıslanmıştı. Montunu kuru temizleye vermek ister. Cemre ısrarla hayır dese de kabul ettirmiştir. Gideceği yere kadar bırakabileceğini söyler.Araba çocuk kendini tanıtır. İsmi Kuzey'dir. Kuzey, Cemreden haberleşebilmek için telefon numarası ister. Cemre de Meralin numarasını verir. Cemre üşümesin diye Cemre'ye montunu veren Kuzey, montun en kısa zamanda hazır olacağını söyler ve Cemreyi yetimhanenin yakınındaki bi evin önüne bırakıp gider. Cemre yetimhanede kalıyorum diyememiştir...

Mesude, Nazana Eylülün durumunu sorar. Nazansa birşey diyemez...

Eylül telefonunu kontrol eder. Annesinin doktoru aramıştır. Telefona cevap verir. Doktor, annesi için İzmir'de bi klinikte çok uygun fiyatta bir tedavi ayarladığını söyledi. Eylül de herşeyi geride bırakıp İstanbuldan ayrılmanın iyi bir fikir olabileceğine karar verir...

Annesiyle tanışan Serkan garip duygular içindedir. Onu neden bıraktığını sorup durur. O da bırakmadığını, ikizlerinin öldüğünü haber verdiklerini söyler. Başka kardeşi olup olmadığını sorar. Kadın da aslında bir abileri olduğunu ama yıllar önce sokakta oynarken kaybolduğunu ve haber alınamadığını söyler. Serkan yeniden geliceğini söyleyip çıkar. Yaşadıklarını ona fazla gelmiştir, kendini dışarı atar....

Eylül, annesine müjdeyi verip en kısa zamanda taşınacaklarını söyler. Annesi, Eylüle üniversite sınavına girip öyle gitmesini söyler. Ama üniversite şuan Eylülün umurunda değildi. Feride hanımla konuştuktan sonra kimseye yerini söylememesini rica ederek kızlarla ilgili herhangi bir konuda arayabileceğini söyler...

Feride hanım, kızlara Eylülün İstanbuldan gittiğini söyler. Kızlar habere şok olur. Nazan da oğlunu eve çağırır. Artık çalışması gerekicekti...

Kuzeyle buluşan Cemre'nin çantası yanlışıkla açılmıştı ve yere bir sürü şey düştü. Kuzey, toplamak isterken Cemrenin çizimlerini görür, çizimlere bayıldığını söyler ve ortak bir noktaları olduğunu farkeder. Kuzey, sanat fakültesi 3. Sınıf öğrencisiydi....

2 ay sonra...

Songül de Güney de 18 olmuşlardır. Seline ve Sadullaha rağmen nikah kıymaya karar verirler. Sadece aile ve arkadaşları olacaktı orada. Songül, Feride hanımdan Eylüle haber vermesini ister, herşeye rağmen Eylül onun kardeşiydi ve onun yanında olmalıydı. Ama Eylül, henüz İstanbula dönmeye hazır değildi....

Nikah günü herkes çok heyecanlıdır. Songül, gelinlik yerine uzun beyaz bir elbise giymişti. Serkan, Cenk, Can ve Cemrenin erkek arkadaşı Kuzey de oradaydı. Kızların hepsi süslenmişti. Nikah şahidi olarak Güney, Serkanı seçtiğini söyler. O sırada hiç beklenmeyen biri nikahı basar. "Mutluluklar kardeşim..."

Kırgın ÇiçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin