17.Bölüm - Yeni Kararlar

802 41 4
                                    

Eylül, ağlayarak dışarı çıkar. Serkan kapıda bekliyordur. Yapamamıştır, aldıramamıştı, ameliyat masasına yattığı an aklına Feride hanım gelmişti. Hayallerinden ve mutluluğundan vazgeçmek pahasına çocuğu aldırmaktan vazgeçmişti. Serkana koşar, sarılırlar. "Yapamadım Serkan" der. Serkan saçlarını okşayarak sakinleştirmeye çalışır...

2 hafta sonra,

Üniversite sınavlarının sonuçları belli olur. Meral konsevatuarda ses eğitimi bölümünü kazanır. Songül hukuk, Güney İşletme, Serkan Bilgisayar Mühendisliği, Eylül Sınıf Öğretmenliği, Kader Tıp, Cemre de Kuzeyin okulunda, sanat fakültesini kazanmıştır.
Herkes sonuçtan mutludur, Eylül'ün sevinci kısa sürer. Okula gidemeyecekti...
Serkan, Eylüle üzülmemesini, okulu kısa süre dondurduktan sonra geri dönebileceğini söyler. Eylül, anne ve kardeşlerini İzmirden geri çağırır. Çevresi için endişelenmekteydi. Yakında karnı büyümeye başlayacaktı ve kimse o olaydan sonra hamile kaldığını bilmiyordu. Serkan evlenelim der, evlendiklerinde herkes bebeğin Serkandan olduğunu düşünecekti. Serkan kararını ailelerine açıklamaya karar verir. Nazan, oğlunun tecavüze uğramış bi kızla hayatını karartmasını istemiyordu, ama oğlu hastayken onun mutluluğu için yapacağına dair söz vermişti. Kararını onaylamasa da sesini çıkartmadı. Mesude, ani evlilik kararıyla şok olmuştu.

Güney, Songülü küçük bir sahile getirmişti. Ufak bir otelde birkaç günlüğüne oda tutmuştu. Songülün kafasını dağıtacaktı hem de yeni evlendikleri için bu seyahat onlar için balayı olacaktı.
Songül de Güney de çok güzel 1-2 gün geçirir. Sonra geri dönerler. Güney, okul başlayana kadar çalışmak için iş arar. Döndüklerinde aldıkları habere şok olurlar. Eylülle Serkan kimseye haber vermeden gizlice evlenmişlerdi. Güney, Serkana bize mi özendiniz diye şaka yapar.

1 ay sonra,

Serkan herkes evdeyken haberi verir. Eylül hamileydi. Nazan, Eylülün tüm o yaşadıklarını bu kadar kolay atlatmış olduğuna şaşırır...

Songülle Güney, Eylülle Serkanı evlerine yemeğe davet eder. Güney, Serkanın bu kadar büyük bir sorumluluğa girdiğini öğrenince kıskanmıştır ama onunla gurur duyuyordur. Evlilik hakkında birbirleriyle şakalaşırlar, Eylülle Songül de mutfakta bulaşıkları yıkıyordur. Songül, Serkanın yaptığından dolayı ona minnettardır ve kardeşini sonunda mutlu gördüğü için mutludur.

Meral, ünlü bir sanatçının yanında çalışması için seçilir. Teklif gelince havalara uçar.
Kader, Tıp fakültesini kazandığı için mutludur. Sonunda hayalleri gerçek olmuştur.

Selin, oğlunun o kızla evlenmesini hala hazmedememiştir. Aralarını bozmak için plan yapar. Ekremse karısını dizginlemeye uğraşır.

Sadullah, kızının onu dinlemeyip Güneyle evlenmesine bozulmuştur. Ama kızı bir yanına gelse, elini öpse affedicekti. Zehranın masraflarından bunalan Sadullah, yüklü borca girmek zorunda kalır...

Babaanne olduğunu öğrendikten beri Nazan'ın içi içine sığmaz. Eylül'ün üstüne titremektedir. Sadece oğlunun bu kadar büyük bir sorumluluk yükleneceğinden dolayı endişe duymaktadır.

Güney, şirkette çalışmak ve para kazanmak ister. Annesinin yanına gidip, iş ister. Fırsat Selinin ayağına gelir. Selin, Songülle evli olduğu sürece oğluna iş vermeyeceğini söyler. Böylece oğlu bu sefil hayata daha fazla dayanamayıp, Songülden boşanarak yanına gelicekti. Güney'in pes etmeye niyeti yoktu...

Eylül, çalışmak ister. Serkan bu halde çalışmasına izin vermez. Eylül, böyle oturmaktan sıkıldığını, yük olduğunu düşündüğünü ve annesi için para gerekli olduğunu söyler. Serkan istemeyerek kabul eder. Eylül, ona gelen dergi çekimi teklifini kabul eder. Çekime gitmek için evden çıkar, kapıda hiç beklemediği birini görür...

Kırgın ÇiçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin