Aradan 1 ay geçer.
Songül, babasının ona değil Zehraya inanması sonucu yurda dönmüştür. Babasının telefonlarına cevap vermez. Yanında hep Güney vardır.
Güney, Songülü sürekli merak ettiğinden ona bir telefon almak ister. Sadece bunu nasıl yapacağını bilemez. Çünkü Songülün bunu kabul etmeyeceğini biliyordur.Sadullah , Songülün sadece kıskançlık yaptığını düşünür. Zehra onu gözünü boyamıştır. Eve yerleşip kızıyla sefa sürmektedir.
Eylül boş vakitlerinde çekimlere gider. Annesinin tedavisi için gerekli parayı toplamaya çalışır. Atakanla bol bol vakit geçirir. Atakana güveni sonsuzdur. Kızların ve Feride hanımın dikkatli ol uyarılarına aldırış etmez. Okulda Serkanla göz göze gelmekten kaçınır. Cemrenin sürekli Serkanla oluşunun farkındadır. İlk başta konduramasa da sevgili olup olmadıklarını merak etmeye başlar. Son yaşananlardan beri Cemreyle konuşamadığı için Songüle danışır.
Serkan da Cemreyle vakit geçirmeye başlar. Serkan annesinden gizli bir yandan part-time garsonluk yapar, bir yandan da sokakta şarkı söyler. Kazandığı parayı harçlık yapar böylece Nazan hiçbirşey öğrenmez. Ama çok yorucudur. Özellikle son zamanlarda çok çabuk yoruluyordur.
Cemre, Serkana elinden geldikçe destek olmaktadır. Ama bunu zorunluluk gibi gördüğünden değil onun yanında kendini mutlu hissetmektedir. Sürekli ailelerinden ve çocukluklarından bahsetmek ikisini de mutlu eder.
Atakan Eylüllü çekim bahanesine sürekli çağırır. Aslında çekim falan olacağından değil, onu görmek istediği için. 3-5 fotoğraf çekip konuşur, zaten zengin olduğu için ona para verebilirdi. Sürekli Eylülü çevresinde ister. Güvenini de sağladığı için Eylül onun bunları yapabileceğini tahmin etmez.Meral hala hapistedir. Kızlar hergün onu ziyarete gider ve dayanması için ısrar eder. Mert komadadır ama doktorlar ümitlidir. Hapishanede şarkı söyleyerek koğuştaki herkesi neşelendirir. Sevilmesi Merali biraz da olsa hayata bağlar.
Kemal Mesude ve kızlara eziyet ederek, Eylülü üzmeye çalışmaktadır. Kızlar ve Atakan onları ordan kurtarmanın bi yolunu aramaktadır. Nazanın onlara yardım ettiğini öğrenen Eylül, Nazana teşekkür etmek için evlerine gider. Kapıyı Cemre açar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler
FanficMaria'sını çok seven Leonardo... Sevdiği için herşeyi kabullenen deniz gözlü bir adam ve onun için herşeyi göze alan bir yosun gözlü kız... Bu ikilinin ve çevresini anlatan bir Kırgın Çiçekler hayali senaryosu...