6.Bölüm - Gizli İşler

1K 41 17
                                    

Doktor hiç birşey anlayamaz. Serkanın, annesi dediği kadınla hiçbir bağı olmadığı çıkmıştır test sonucunda. Bunu söylediğinde, Nazan şok olur. Çünkü böyle bir testle bunun ortaya çıkabileceğini tahmin edemedi. Serkan aldığı haberle şok olur. Uygun ilik bulunamamasına değil, annesinin gerçekten annesi olmadığına...

Okulda Serkanın hastalık haberi yayılır. Duyan ve sevdiği arkadaşları Serkana yardımı olabilir düşüncesiyle hastaneye gidip kan verirler.

Feride ve Toprak olaylardan habersiz ikinci balaylarından dönmek için yola çıkarlar. Toprak, ailelere herşeyi anlatmak için bir yol bulduğunu söyleyerek Ferideyi rahatlatır.

Nazan herşeyi Serkana tek tek anlatır. Serkan duyduklarından sonra gerçek ailesini görmek istediğini söyler. Nazan, oğlunun tüm ısrarlarına rağmen gerçek ailesini saklar...

Eylül, Defnenin kanının uyacağından o kadar emindi ki, uymadığını öğrenince yıkıldı. Serkanı kaybedeceğini düşünüyordu. Ama elinden hiçbirşey gelmiyordu...

Atakan ise Eylülü Serkandan tamamen ayırabilmenin yollarını aramaktadır. Eylül, Serkanla o kadar meşguldü ki onunla konuşmayı kesmişti, telefonlarını bile açmıyordu. Eylül yeniden Serkana bağlanmasın diye birşeyler yapması gerekiyordu ama bir türlü aklına fikir gelmez...

Kızlar ve Güney, Serkanla beraber Mesudelere geçerler. Serkan, umutlarını kaybetmiş, evlatlık olduğu haberiyle yıkılmıştır. Eylül göz temasından çekinirken Cemre yanına geçerek Serkanı teselli etmeye başlar. Ve ağzından kaçırır "Ben biliyordum Serkan...."

Defne, Mesudelerde kalmaktan aşırı rahatsızdır. Eylülle aynı evde olmak onun aşırı derece moralini bozar. Yardım istemek için Hakanı aramaya karar verir...

Mesude, Kemal pisliğinden kurtulduğu için huzurludur. Ama kızının gözlerine hala bakamaz. Ona yaşattığı onca şeyden sonra Eylül hala onun yanındaydı ve bu onu sadece daha fazla utandırıyordur. Nazan ise ona hep yardımcı olmuştu. Evine o yüzden kabul etmişti. Özellikle Serkanın durumuna çok üzülmektedir. Songülü hazır bulmuşken ona bazı şeyler söylemek ister.

Serkan, Cemrenin söylediklerine inanamaz. Cemre de ona bunu bildiğini ve Defnenin bu yüzden onu uçurumdan ittiğini anlatır. Ama Serkanın sert bi tepki verebileceğini tahmin etmemiştir.
Serkan, Cemreyi görmek istemediğini söyler. Cemre ağlayarak evden çıkar....

Kızlar şokla Cemrenin arkasından gitmeye çalışır. O sırada Mesude Songüle seslenir. Songül, Mesudenin yanına gider. Mesude ona Zehrayla ilgili tüm gerçekleri anlatır; Kemalle yaptığı konuşmaları, onu evden kovmaya çalıştığını, hepsini anlatır. Zehrayla ilgili şüphelerinin bir kez daha doğru çıktığını anlayan Songül, babasını o kadından kurtarmanın bi yolunu düşünmeye başlar ve kızlara yetişmek için evden çıkar. Bir odadan ses gelir, Nazan ağlıyordur....

Serkan yorgun olduğu için odasına gider. Güney de çıkar. O sırada eve bir kargocu eve gelir. Kocaman bir koli bırakır. İçinde Serkana aylarca yetebilecek kadar ilaç, bir sürü giysi, tatlılar ve dergiler çıkar. Kimse nerden geldiğini anlamaz. Taa ki Mesude kolinin üstünden düşen kağıdı görene kadar. Üzerinde "Defne'ye" yazıyordur. Eylül Defneyi çağırarak bunu kimin aldığını sorar ama Defne söylemez...

Güney son zamanlarda zor günler yaşayan sevgilisini yurttan alıp dışarı çıkarmak ister. Songül, Cemreyi bırakmak istemese de kızların ısrarıyla kabul eder. Sahilde el ele yürüyüp otururlar. Yol kenarındaki bir kestaneci Güneyin dikkatini çeker. Hemen gidip biraz alarak Songülle yemeğe başlarlar. Songül Güneyin yanında huzurludur....

Nazan akşama kadar odadan çıkmaz. Eylül, ilaçlarını götürmek için Serkanın yanına gitmek zorunda kalır. Serkan ilacını içtikten sonra Eylüle, annesine söyleyemediklerini, içinde yaşadıklarını, ve gerçek ailesine duyduğu merağı anlatır. Eylül yardımcı olacağına söz verir. Serkan teşekkür ederek sarılır....

1 ay sonra,
Serkan artık tüm ümidini kaybetmiştir. İyice zayıflamıştı, saçları dökülmüş ve yüzü bembeyazdı. Kızların onun için tüm paralarını harcamış olması onu çok üzer çünkü boşuna olduğunu düşünüyordur.Hayatında iyi giden tek şey Eylülle yakınlaşmış olmalarıydı. Eylülle yeniden eskisi gibi olmaya başlamışlardı. Şu ana kadar tek moral kaynağı Eylül olmuştu.

Atakan gitgide Eylülü kaybetmeye başladığını düşünür. Ama aldığı bir telefon ile eline çok büyük bir fırsat geçmiştir...

Serkan tüm umudunu kaybetmişken aldıkları bir haber ile herkes mutlu olur.Aranan ilik bulunmuştur...

Kırgın ÇiçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin