"ben Sema hanımın sana gösterdiği fotoğrafı nerde gördüğümü hatırladım Serkan. Atakanın evinde gördüm ben o fotoğrafı. Aynısıydı, aynısı...."
Meral, sabah erkenden stüdyoya gider. Demir'in albümüne yardım edecekti. Demir önce kendi şarkısını söyledi. Meral ise dışarıda bekliyordu. İçinden "sesi de güzelmiş" dedi. Demir ikinci şarkısı için Meral'i bekliyordu. El işareti yaparak çağırdı. Meral de hemen yanına gitti. Şarkıyı söylemeye başladılar, romantik bir aşk şarkısıydı. Babası müziği keser. Meral "kötü mü söyledim?" diye sordu telaşla. Patronu da onun değil Demir'in şarkıyı oldukça duygusuz söylediğini söyler. Demir de "aşık değilim ki baba bu şarkıyı nasıl hissedebilirim?" diye sordu. Meral bu arada içinden "demek ki sevgilisi yok. E ama tüm o gelip gittiği kızlar ne? Kendine gel Meral" der. Babası da oğluna denemesini ister. Şarkıya tekrar başlarlar. Demir, ani bir hareketle yanındaki Meralin elini tutup onu kendine çeker. Meral'in diğer eli Demir'in göğsündeydi. Demir şarkıyı Meralin gözlerine bakarak söylüyordu, hala elini bırakmamıştı. Şarkı bittiğinde Meralin kalbi küt küt atıyordu...
Serkan "ne diyorsun sen Eylül? Yanlış hatırlıyorsundur." der. Gerçekten böyle bir ihtimali düşünmek bile istemiyordu. O ve Atakan? Kardeş olmaları imkansızdı. Eylül de " Serkan eminim. Hatta sordum ona bunlar kim dedim. Söylemedi, konuyu geçiştirdi. Serkan bu mümkün mü?" Serkan bunun cevabını bilmiyordu...
Songül mutluydu. Babası o Zehra cadısından kurtulmuştu. Sonunda babası özgürdü. Songül de artık Eylül ve Serkanı o evde kalarak rahatsız etmek istemiyordu. Böylelikle babasıyla kalabilirdi. Babası Güney'le kavga ettiklerini biliyordu ama kızı sebebini ona söylemedi. Eve geldiklerinde ısrar etti kızına anlatması için. Songül de başladı " beni aldatıyor baba düşünebiliyor musun? Kızımız bu haldeyken o başka kadınların peşinde. Daha doğum yaptığım gün tüm gün telefonu susmadı, artık kim arıyorsa. Kızı hasta, sabah bir bakıyorum Güney yok, sabahın bir köründe gitmiş beyefendi. Ben ne bekliyorum ki? Belki de bir hataydı. Bana bu kız para karşılığında bizimle birlikte olmak istiyor diyip iftira atan sonra da onun yüzünden bekaret muayenesine girmek zorumda kaldığım adam bu, ne bekliyorum ki? Belli ki beyefendi eski günlerini özlemiş...."
Sadullah şok üstüne şok yaşamıştı, kızının söylediklerine inanamamıştı. O Güney'i bulup öldürecekti...Serkan, bunu öğrenmenin bir yolunu bulmalıydı. Gerçekten o pisliğin kardeşi olabilir miydi? Bu ihtimali düşünmek bile istemiyordu...
Annesi yüzünden eve gidemiyordu o yüzden kardeşini aramaya karar verdi. Defneyle konuştu, Defne "eğer böyleyse, o bebek senin yiğenin olmuyor mu? O zaman DNA testi yaptırabiliriz...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler
FanfictionMaria'sını çok seven Leonardo... Sevdiği için herşeyi kabullenen deniz gözlü bir adam ve onun için herşeyi göze alan bir yosun gözlü kız... Bu ikilinin ve çevresini anlatan bir Kırgın Çiçekler hayali senaryosu...