Songül kapıyı çaldı. Selin, Songülü görünce şok oldu. "Ne işin var burda?. Songül Masal'ın durumunu anlatır ve yalvarır "bakın beni sevmiyorsunuz ama bu sizin torununuz, oğlunuzun kızı bu. Bana ne yaparsanız yapın ama ona yardım edin lütfen, yoksa ölücek, bakın siz de bir annesiniz lütfen, yalvarıyorum size lütfen yardım edin..."
Güney, çaresiz kalmıştı. Kızının ameliyat parası için Songül'den ayrılmaya karar verir. Songül onu anlayacaktı. Eve gider, Songül henüz yoktu. Annesini arar ve boşanmayı kabul ettiğini söyler.
Selin telefonu kapattıktan sonra mutlu bir şekilde Songüle yaklaşır ve parayı vermeyi kabul ettiğini söyler. Songül, keyifli bir şekilde eve girer. Onu gören Güney yanına çağırır, ikisi de aynı anda "sana birşey söylemem lazım" der. Sen söyle, hayır sen söyle kavgası yapılır kısa bir süre. En son Güney söylemeye karar verir. "Songül, ben boşanmak istiyorum çünkü...". Songül'ün beyninden aşağı kaynar sular döküldü. "Sen bu halde benden boşanacak mısın? Kızımız hasta..." Güney durup dinlemesini söyler. Songül dinlemeden konuşuyordu. " Günlerdir gizemli telefonlar, sabahın körü çıkan işler... anlamalıydım. Başka biri var besbelli. Kim o Güney? Kim?". Güney Songülün tepkisine şok olmuştu. Kekelemeye başladı. Songül devam eder "Bak cevap bile veremiyorsun. Tamam Güney, git... o kadar gitmek istiyorsun madem, git...Ama şunu bil ki, Masal'ı da bırakıp gitmiş olacaksın. Bir daha asla Masalı göremeyeceksin!"
Güney sakinleşmesi için Songül'ü yalnız bırakır. Songül, kapıyı çarpıp giden Güney'in arkasından ağlamaya başlar...
Serkan'ın gözünden yaş aktı. Eylülün söyledikleri onu duygulandırmıştı. "Selim, bizim aşkımıza bir hediye Eylül. O olmasaydı biz belki başka hayatlara dağılmıştık. O bizi birbirimize bağladı, şuan evliysek onun sayesinde. Lütfen bir daha senden böyle birşey duymayayım."
1 hafta sonra
Güney, annesinin hazırladığı boşanma kağıdını Songüle gönderir. Songül, Selin'i arayıp oğluyla boşanacaklarını, bu durumda hala parayı verip vermeyeceğini sorar. Selin de her türlü şartta Masalın ameliyat masraflarını karşılayacağını söyler. Songül biraz olsun rahatlamıştı. Ağlayarak kağıtları imzalar...Masal, ameliyat olacaktır. Herkes hastaneye gelmiş Songüle destek oluyordu. Güney de ordadır. Songül, "Güney sen neden geldin?". Güney "o benim de kızım tabii ki burda olucam.". Songül hırsını alamamıştı " Sen o boşanma kağıtlarını gönderdiğin gün Masalı kaybettin, şimdi git Güney..." Güney, dışarıda beklemeye karar verdi. Serkan sürekli gidip Güney'e gelişmeleri söylüyordu. Doktorlar ameliyatın başarılı geçtiğini ama ameliyat sonrasının çok daha önemli olduğunu söyledi, daha yeni doğan bi bebek olduğu için kalbi dayanabilir miydi doktorlar da bilmiyordu.
Saatler sonra,
Doktorlar odaya girip çıkmaya başladı, Songül noolduğunu sordu ama kimse cevap vermiyordu, sadece koşuşturuyorlardı.
Feride, Masal'ı o halde görünce ağlamaya başladı, oğlu aklına gelmişti...
Serkan hemen gidip Güney'e birşeyler olduğunu haber verdi. Güney koşarak yanlarına geldi.
Gördüğü şey karşısında gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı... "Masal..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler
FanfictionMaria'sını çok seven Leonardo... Sevdiği için herşeyi kabullenen deniz gözlü bir adam ve onun için herşeyi göze alan bir yosun gözlü kız... Bu ikilinin ve çevresini anlatan bir Kırgın Çiçekler hayali senaryosu...