Úgy gondoltam zuhanyzás után, hogy húzom egy kicsit Roy agyát. Nagyon tetszik hogy úgy néz rám,ahogy régen szerettem volna.
Hajam felkötöttem a fejem tetejére, fel vettem a spagetti pántos pizsama felsőm,amiből kivillan a köldököm,és a hozzátartozó rövid nadrágot. Mamuszomba lépve, kezembe vettem a mobilom és úgy indultam a tesvérem szobájába. Résnyire nyitva volt az ajtó, így kihallatszódott a fiúk beszélgetése. Igazából semmi olyanról nem volt szó,amit érdemes lett volna kihallgatni,így bekopogtam.
- Gyere csak!- mondta a bátyám.
- Na mit terveztetek?-léptem be az ajtón. Mind ketten felém fordultak. Ahogy sejtettem Roy végig mért majd nyelt egy nagyot. Szívem szerint nevettem volna. Mondjuk magamban fetrengtem a röhögéstől.
- Film nézős hangulatban vagyunk. Gyere huppanj le!- biccentett maga mellé David.
- Komolyan? Filmet nézni hívtál át?- nézek rá felháborodva.- Azt hittem valami más tervetek van.- ültem le.
- Na mit nézzünk? Ezt mond meg!- mondja a bátyám.
- Nem tudom.- válaszolok. Nekem mindegy mit kapcsolnak be, nem vagyok filmezős típus. Elővettem a telefonom, és írtam Sarahnak.
Annyira belemerültem a beszélgetésbe hogy észre se vettem hogy már megy valami film. A fiúk a tévét nézték,én meg folytattam a chatelést. Remélem nem ilyen remek programokkal akarják feldobni a nyaram,mert akkor többet nem jövök haza.
Amikor már eldöntöttem, hogy átmegyek a szobámba és felálltam,észre vettem hogy David elaludt. Megnéztem Royt,aki engem figyelt épp. Rámosolyogtam, majd ő is rám.
- Lenne kedved beszélgetni a teraszon?- kérdezte kedvesen.
- Persze. Ennél már csak jobb lehet.- nevettem halkan.- Veszek fel valamit. Ehhez azért még nincs olyan jó idő este.- mondtam.
- De maradhatunk bent is,ha gondolod.- vigyorgott.
- Csak egy perc és itt vagyok.- mosolyogtam rá,majd a szobámba érve végre kinevethettem magam. Nagyon bunkó vagyok? Felvettem a köntösömet,ami nagyon pihe puha és meleg,de csak a combomig ér. Ugye nem hiszitek hogy így megyek ki? Pedig de. Valamiért nagyon nagy vágyam, hogy kiakasszam Royt. Még kiviháncoltam magam a tükörképemmel,majd nyugodtnak tettetve magam elindultam vissza.
A bátyám szobájába viszont Roy nem volt. Aztán megfordultam, hogy megkeressem valahol.- Hoztam forró teát.- tartott a kezében két bögrét.
- Azta mindenit.- lepődtem meg.
-Remélem szereted.- mondta.
- Persze.- mosolyogtam, és elindultunk a teraszra. Ott kint leültünk a két fotelbe.
- Na, és miket szeretsz csinálni?- kérdezett.
- Sok mindent. Rajzolni, írni,festeni. Na persze nem csak ezekkel töltöm a szabadidőm. Bulizni is szeretek. Campingezni is régen voltam.- gondolkodok el.
- Hú. Te aztán sok színű vagy. Régen se volt semmi,de most. Tök jó hogy ilyen vagy.- mondja vigyorogva.
-Na és te? Mivel töltöd a szabadidőd? Még most is a csajok fűzésével?- nevetek.
- Még jó.- nevet ő is.- Amúgy szeretem az extrém sportokat.- mondja.
- Mint például?- érdeklődök.
- Mivel megigértem hogy feldobom a nyarad, inkább negmutatom miket csinálok. Benne vagy?- kérdőn néz rám. Extrém sport? Roy-al? Nyáron? Még szép hogy igen.
- Naná.- vigyorgok.
- Amúgy tényleg nincs pasid, vagy csak a szüleid miatt mondtad?- kérdezte mindentudóan.
- Nem. Tényleg nincs. Nem azt mondom hogy nem volt, mert voltam már fiúval,de kapcsolatom még nem volt. Tudod inkább élek a tanulásnak,és nem fér bele egy kapcsolat. Most még nem.- magyarázom,közben kortyolok a meleg teából. Roy kicsit csalódottan néz. Lehet nem kellett volna ennyire nyíltnak lennem?
- Akkor ahhoz hogy valakivel hosszabb ideig foglalkozz,nagyon különlegesnek kell lenni?- kérdőn nézett.
- Annál is többnek.- vigyorogtam, és közben egymás szemébe néztünk. Elkaptam a tekintetem, és újra a teába kortyoltam.
ROY
Olyan szép,még smink nélkül is. Folyton őt nézem. Mi lett velem, hisz ő szinte a hugom?! Régen ő akart mindig velem lenni gyerekként,most legszívesebben én tölteném vele minden időmet. De nem ilyen vagyok. Egy csaj nem a világ. Nem lehet hogy ez történik velem. Hamar keresnem kell egy csajt.
- Neked milyen a zsánered?- néz rám gyönyörű szemeivel.
- Hát nagykorú és lányból van.- erre elnevetjük magunkat.
-Most komolyan.- mondja, még mindig nevetve.
- Szeretem ha egy nő magabiztos,és céltudatos. Ha szereti amit csinál. Ha ismeri, szereti a testét. Ha tudja mire képes. Nem utolsó sorban szép, és ápolt legyen.- beszélek a számomra tökéletes nőről.
- Hú. Magasra tetted a lécet. Sok ilyen csajod volt már?- kacagott.
- Csajból sok volt,de ilyen még egy se. Tudod miért?- nemlegesen rázza a fejét.- Mert nem létezik ilyen.- mondom ki, kicsit szemét stílusban. Pedig ő egy olyan lány.
- Huh. Igen igazad lehet.- mondja érzelem mentesen. Az órára néz.- Most lefekszem,ha nem baj!?-áll fel. Megrázom a fejem,ő pedig bemegy. Utána nézek. Azok a lábak, nagyon szexi . Miért voltam ilyen vele? Ezt még magam sem tudom.
YOU ARE READING
JOYCE ✔️
AdventureJoyce,egy határozott lány,aki tudja mit akar. Messze, egy bentlakásos iskolában tanul. A nyarakat a családjával tölti,ám a szülei a következőn üzleti úton lesznek. Joyce otthon marad bátyjával, és annak legjobb barátjával Royjal,aki nagy kalandokat...