Ez a rész, felnőtt tartalmat tartalmaz. 🔞 😅
- Végre itt vagy.- öleltem át Sandrát a bevásárlóközpont bejáratánál. A fiúk addig Carlt üdvözölték.- Hogy vagy? Milyen volt?- vigyorogtam rá.
- Uh. Jól. Olyan volt mint egy esküvő.- nevetett.
- Ezek szerint semmi extra?- kérdeztem rá.
- Semmi, és itt történt valami izgalmas?- húzogatta a szemöldökét, Roy felé biccentve.
- Nem tudod miről maradtál le.- vigyorgott Emily, mire csak kacagva lehajtottam a fejem.
- Na , miről? Mondjátok már!- zsongott be teljesen Sandra.
- Na menjünk vásároljunk!- léptek véletlen közbe a fiúk.
- Nem úszod meg.- nézett rám fenyegetőn Sandra.
- Kelly amúgy merre van?- érdeklődtem.
- Nagyija elesett, eltört valamije, és most műtik. A kórházban van a szüleivel.- magyarázta Jason.
- Oh. Ez borzasztó.- szomorodtam el. Jason melett lépkedtem tovább a sorok között. Három bevásárló kocsit foglaltunk le. Egyet Carl, egyet David, és egyet Jason tolt. Mindenki pakolta a kosarakba, amit úgy látott hogy kelleni fog. Megálltam hogy levegyek egy paradicsomos húsombóc konzervet, ami persze hat méterrel feljebb volt, mint ameddig a kezem elért. Na jó csak tíz centivel. Ezért is próbálkoztam a lábujj hegyre állással, hát ha majd úgy, de nem.
- Ugorj fel!- hallottam meg Royt, aki háttal állt nekem. Kicsit hezitáltam, de végül, csak fel másztam a hátára. Levettem ami kellett, és már szálltam is volna le, de ő elindult velem.
- Mit csinálsz?- nevettem fel.
- Segítek vásárolni.- mondta, majd dobott rajtam egyet. Elhaladva Jason melett, a konzervet a kosárba hajítottam.
- Ti meg mit műveltek?- nevetett fel, és kérdésére mindenki felénk kapta a fejét.
- Csak szórakozunk.- kezdett el futni Roy, én meg csak nevettem. Egyik sorból futott a másikba, az emberek pedig, az idősebbek rosszalóan méregettek minket, a fiatalabbak elmosolyodtak, vagy velünk nevettek.
Aztán a jóból is megárt a sok, véget ért a játék, mert a lovacskám kifáradt alattam. Leszálltam a hátáról, és vigyorogva figyeltem ahogy levegőért kapkod. Felegyenesedett, kajánul elhúzta a száját, és lépett egyet felém.- Most te viszel engem.- mondta, mire kikerekedtek a szemeim, majd elnevettem magam.
- Biztos hogy nem.- jelentettem ki.
- Akkor kérek valami mást cserébe.- jött közelebb, végig a szemembe nézve.
- Mit?- haraptam alsó ajkamba.
- Egy csókot.- suttogta már az ajkaimra, átkarolt a derekamnál, kezeim a nyákába csúsztattam, és csak élveztük egymás ajkait. Imádom puha, édes ajkait, és ahogy a nyelve táncot jár az enyémmel. Egésznap tudnám élvezni.
- Mi a... fene folyik itt?- hallottuk meg Sandra hangját, mire elváltak ajkain, és a lány felé fordultunk. Döbbenten nézett ránk. Elvigyorodtam, és a fejem Roy mellkasába fúrtam.
- Mi? Áh hogy ez, már kezdek hozzá szokni.- mondta David. Felemeltem a fejem, és elléptem kicsit Roytól.
- Hozzászokni? Mi történt míg nem voltam itt?- kapkodta a fejét Sandra.- Most nem érdekel semmi, te velem jössz, és szépen elmesélsz mindent!- jelentette ki, ellentmondást nem tűrő hangnemben. Nevetnem kellett rajta, viszont ő tök komolyan közelített felém. Karon ragadott, és elhúzott Roy mellől. - Mesélj csak!- szólított fel.
ESTÁS LEYENDO
JOYCE ✔️
AventuraJoyce,egy határozott lány,aki tudja mit akar. Messze, egy bentlakásos iskolában tanul. A nyarakat a családjával tölti,ám a szülei a következőn üzleti úton lesznek. Joyce otthon marad bátyjával, és annak legjobb barátjával Royjal,aki nagy kalandokat...