12.

1.8K 117 9
                                    

Roy

Épp ettem a pizzám,amikor megláttam, hogy Joy valami fiúval beszélget. Eléggé vidáman. Ettől kissé feszült lettem.

- Ki az a csávó?- kérdeztem Davidtől.

- Nem tudom,de úgy látom Joy ismeri.-rántotta meg a vállát. Engem viszont nem hagyott ennyire hidegen a dolog. Le sem vettem róluk a szemem. Bár hallanám miről beszélnek! Igazából nem tudom miért érdekel. Közben oda megy egy csaj is,aki igen csak ismerősnek tűnik nekem. Valamit beszélnek,úgy tűnik Joy tényleg ismeri őket,hisz végig mosolyog. A lány elveszi tőle az egyik poharat és ráborítja Joyra. Az állam leesik. Oldalba vágom Davidet, aki feljajdul,majd abba az irányba néz ahova én.

- Ebből is látszik,hogy egy éretlen kislány vagy.- ennyi hallatszik ide. Amit nem értek,hogy Joy még most is vigyorog. Azt hittem a másik pohár kóla a szöszin landol, de nem. Joy tök nyugodtan lerendezte. A lány megfordult,és akkor láttam csak hogy ki az. David felállt,és a hugához ment,aki időközben magára maradt. Egy ideig a pultnál beszélgettek, majd visszajöttek a társasághoz.

- Joy,mi volt ez?- kérdezte Sandra,amit én akartam.

- Már strandon is belém kötött a csaj, és úgy gondolta megkoronázza a napot.- ült le.

- Ne vigyelek haza?- kérdeztem meg.

- De. Jó lenne.- mosolygott hálásan.

- Haza vihetlek én is. Ha nem rémlik egy házban lakunk.- szólalt meg David.

- Beszéljétek meg ki visz haza,míg elmegyek a mosdóba!-állt fel.

- Kedves tőled hogy felajánlottad,de az én húgom, és amúgy is megyek egy csajhoz. Szóval majd én haza viszem.- mondta David.

- Az király, de ha megengeded hogy haza vigyem egyből mehetsz a csajhoz. Meg amúgy sincs tervem estére, legalább ő sem unatkozna egyedül otthon.- érveltem én is.

- Roy. Ha egy ujjal is hozzáérsz, kinyírlak!- fenyegetett meg,újra.

- Jesszus David, hova gondolsz?- nézek rá rosszalóan.

- Oké vidd te!- mondja végül. Joy már jön vissza, de már nem ül le. Elköszön a skacoktól, közben én felállok.

-Akkor veled megyek?- néz rám kérdőn. Válaszul bólintok,majd elköszönök én is a többiektől.

- Minden rendben?- kérdem tőle.

- Persze, csak az a csaj.- forgatja a szemeit.

- Jól lerendezted pedig.- néztem rá elismerően.

- Nicsak ki van itt.- halljuk meg az idegesítő hangot. Joy megfordul,és lassan én is. - Ezt a kellemes meglepetést.- csillant fel a szeme.

- Mi van már? Te nem tudsz leakadni rólam?- kérdezte unva Joy.

- Roy, van bőr a képeden utánam ezzel hetyegni?- mondta lenézően.

- Lehet hogy EZ, többet tud nyújtani neki, mint te. Ezért is cserélt le.- vágott vissza Joy, még mielőtt megszólalhattam volna. Alice,mert ez a neve, nem habozott lekevert neki egyet. Már megjelent az önelégült vigyor a fején, de Joy mindenkit meglepve letörölte azt. Jól felképelte. -Azt hitted mi, hogy hagyom magam? Nagyon tévedsz,és jegyezd meg,hogy ha ujjat húzol velem, rosszul jársz!-mondta határozottan,én meg döbbenten néztem a jelenetet, ahogy fiú is aki Aliccel van. - Megyünk Roy? Elég volt mára ebből a csajból.- nézett rám fáradtan. A döbbenetből még nem tértem magamhoz, így csak bólintottam.

Joy

-Ki ez a csaj?- érdeklődök a kocsiban ülve Roytól,mert nagyon úgy tűnt hogy ismerik egymást.

- Egy nagy tévedés. Alicenek hívják.- mondja.

- Értem.- mondom,és kinézek az ablakon. Figyelem az elsuhanó épületeket.

-Nem tudtam hogy ilyen kemény csaj vagy.- néz rám elismerően.

- Sok mindent nem tudsz még rólam.- vigyorgok rá.

-Azt észre vettem. Minden esetre jól elrendezted Alicet. Egyszerűen nem fér a fejembe,hogy Roy azzal a lánnyal volt.

- Amúgy ízlés ficamod van?- kérdezem.

- Miért?- értetlenkedik.

- Komolyan azzal csajjal együtt voltál?- hitetlenkedek.

-Csak egy lyuk volt.- ránt vállat.

- Bottal sem piszkálnám meg.- fintorgok.

- Persze mert nő vagy.- mondja.

- Egy nő aki látja amit te is,mert biszex vagyok.- közlöm vele.

- Szivatsz.- esik le az álla.

- Nem. Ez komoly.- mondom még mindig komolyan.- Van vele valami gondod?- nézek rá kerdőn.

- Dehogyis,csak nem tudtam.- védekezik. Nem bírom tovább, kitör belőlem a nevetés.

-Tudtam hogy szivatsz.- nevetett ő is.- Egyre jobban kedvellek te nő.- mondta vigyorogva.

- Azt hittem eddig is kedveltél.- nézek rá magyarázatot várva.

- Persze, de eddig a kis fogadott hugom voltál,viszont amióta haza jöttél, mint ember kedveltelek meg. Érted ugye?- vakarja a tarkóját.

- Persze.- mondom. Igen arra rájöttem hogy már nem hugaként gondol rám, de jó volt tőle is hallani. - Bejössz?- kérdem a házunk előtt.

-Aha.- bólint. Kiszállok a kocsiból, és elindulok befelé. Roy követ. A nappaliba leülök.

- Mit lehetne csinálni?- kérdem.

- Mondanám nézzünk filmet, de nem szeretsz filmezni.- támaszkodik a falnak.

- Igazából, most lenne kedvem.-állok fel.-Viszont David szobájába kell mennünk, mert nekem nincs tévém.-mondom, amikor elmegyek mellette.
Felmentünk, majd mindketten az ágyra hasaltunk,és úgy néztük a filmet,amit Roy indított el.

JOYCE ✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora