- Ugye tudod,hogy megharagszik, ha nem jelensz meg holnap este a házunkban?- indítja be a kocsit Roy.- Most akkor mit csináljak?- csapom be az ajtót.
- Eljössz. Itt leszek én is. Az a lényeg hogy lásson egyszer, és utána eltűnhetünk.- magyarázza el.
- Oké. Így benne vagyok.- csatolom be az övet.
Otthon egy kómás David várt minket a konyhában.
- Veled aztán lehet filmezni.- könyökölök szembe vele.
- Tudom. Bocs.- néz rám fáradtan.- Merre jártatok? - érdeklődik.
- Roy elvitt szabadesés szimulátorozni. Aztán megálltunk náluk, mire az anyja, a holnapi estélyére meghívott. - fintorogtam.
- Atyám. De jó hogy én nem érek rá.- mondta.
- Mert mi dolgod?- néztem rá kíváncsian.
- Ez is, az is.- mondta mire felnevettem.- Igaz Roy?- nézett barátjára.
- Bocs haver,már megígértem a húgodnak hogy kimentem holnap.- húzta a száját,én meg csak kitoltam a nyelvem a bátyámra.
- Na fiúk, megyek beszélek Sarahval, aztán pihenek. Csáó.- dobtam feléjük egy puszit.
- Holnap érted jövök hétre.- szólt utánam Roy.
- Azt mondták egy hónapot töltsek itthon.- válaszol Sarah,arra a kérdésemre, hogy mikor látogat meg.
-De akkor le maradsz a kempingről.- nyavajgok.
- Sajnálom Joy. - mondja szomorúan.
- Mi lenne,ha három hetet otthon lennél, aztán nálunk minimum három hétig,aztán haza mennél a suli kezdetéig?- nézek rá kérdőn.
- Tudod mit? Megkérdezem.- áll fel a gép elől.
Legalább tíz perce nyomkodom a mobilom Sarahra várva,amikor a monitoron megjelenik vigyorogva.
- Mit mondtak?- kérdem egyből.
- Hogy rendben.- vigyorog. Erre ujjogani kezdek.
- Neked meg mi bajod?- nyit be David a szobámba, nyomában Roy-jal.
- Képzeld,Sarah jön velünk kempingezni.- mesélem boldogan.
- Ki az a Sarah?- néz rám hülyén.
- David,bemutatom a legjobb barátnőm Saraht. Sarah ő a bátyám David.- mutatom be öket egymásnak. David félmosolyra húzza a száját amikor meglátja a barátnőmet.- Most már menjetek!- tolom ki őket a szobámból.
- Ez aztán a bemutatás.- tapsolt meg Sarah.
- Majd megismeritek egymás ha itt leszel.- legyintek.
- Ki a másik csávó?-néz rám sejtelmesen.
- Csak Roy,a bátyám barátja.- rántom meg a vállam,mintha tényleg csak egy fiú lenne.
- Jó pasi. Rávetetted már magad?- vigyorog.
- Nem. Vagyis.- kacagtam.
- Tudtam.- kiabált.
- Nem úgy van ahogy gondolod. Régen, gyerek koromban, szerelmes voltam belé. Amikor találkoztunk, tökre élveztem hogy megbámult,így kicsit húztam az agyát. Ennyi, de semmi több. És nem is lesz.- meséltem el.
- Joyce,látom az arcod,nem tudsz hazudni. Magadnak lehet,de nekem nem.- mosolygott, mint a tejbetök.
- Tévedsz Sarah. Nem akarok tőle semmit.- mondom.
- Az lehet hogy nem akarsz, de valamit érzel iránta. Ne is tagadd!- mosolyogva rázza a fejét.
- Nem Sarah. Most tévedsz. Viszont mennem kell. Ne haragudj! Szia. Holnap beszélünk!- csaptam rá szegényre a laptopot. Vajon neki van igaza? Ez több mint barátság? Na ezt most ki is verem a fejemből. Az nap folyamán még kaptam egy sms-t Roytól,hogy a holnapi program át rakva holnaputánra. Szóval megszerezte a számom a bátyámtól.
Mivel semmi dolgom nem volt,egész nap punnyadtam. Pontosan ötig,mert akkor álltam neki készülődni Karen partijára. Előkészítettem a ruhámat, fürödtem, majd sminkeltem. Hajam felkötöttem a fejem tetejére lófarokba. Belebújtam a ruhába,és a cipőmbe. A konyhában vártam,hogy hetet üssön az óra.
Roy
Hét előtt tíz perccel indultam el Joyért. Tegnap David a lelkemre kötötte hogy vigyázzak rá, és ne csináljunk hülyeséget. Bár utóbbit nem igazán értettem mire mondta. Megálltam a házuk előtt, majd bementem. Amint benyitottam, megláttam Joyt. Gyönyörű volt,mint egy görög istennő.
-Csukd be a szád!- vigyorgott rám, amikor elsétált mellettem. A számba haraptam,mély levegőt vettem,majd vigyorogva indultam utána. Az a dekoltázs,és az a derék. Ez a nő szórakozik velem. A kocsi ajtaját kinyitottam neki,mert udvarias vagyok.
- Nem gondoltam volna, hogy húsz percért így kiöltözöl.- mondtam.
- Ha már megyek, megadom a módját.- mondta mosolyogva.
- Azt látom.- figyeltem az útra.
- Holnap mikor megyünk oda, ahova viszel?- érdeklődött.
- Délelőtt indulunk.- válaszoltam,és már otthon is voltunk. Segítettem Joynak kiszállni a kocsiból,majd mellette lépkedve mentem be a házunkba. Anyámnak nem kellett több egy percnél, és már ki is szúrt minket.
- Azt a mindenit Joy. Te aztán tényleg gyönyörű vagy.- mérte végig anyám.
- Köszönöm.- mondta Joy.
- Nem gondoltál még arra, hogy modellkedj?- kérdezte,vagyis faggatta.
Kössz anya ez egy jó ötlet.- Nem. Távol áll tőlem a szakma.- mosolygott anyámra.
- Oh. Ezt sajnálattal hallom. Lenne hozzá tehetséged, az adottságaid már megvannak.- magyarázott tovább anyám. Nem igazán érdekel ez a téma,így felfutottam a gépemért a szobámba. Kivittem a kocsimba,majd mentem Joyhoz. Most már meg kell mentenem anyámtól. Amikor viszont visszamentem,Joy már egyedül álldigált,és nézelődött.
- Menjünk!- fogtam meg a kezét,mire mindketten a kezeinkre néztünk. Olyan furcsa érzés kapott el. Nem tudom megmagyarázni. Jól eső hidegrázás. Szinte egyszerre emeltük fel tekintetünket egymásra. Joy elmosolyodott.
- Menjünk!- mondta ő is. Vigyorogva, és kézen fogva indultunk el, ki a házból,valahova. Akárhova.
KAMU SEDANG MEMBACA
JOYCE ✔️
PertualanganJoyce,egy határozott lány,aki tudja mit akar. Messze, egy bentlakásos iskolában tanul. A nyarakat a családjával tölti,ám a szülei a következőn üzleti úton lesznek. Joyce otthon marad bátyjával, és annak legjobb barátjával Royjal,aki nagy kalandokat...