-Mi a baj?- néztem továbbra is rájuk, választ várva. Roy rám se nézett.- Tudod, nem rég volt egy csúnya vitánk.- mesélte Sandra.
- Oh. Minden rendben? - érdeklődtem aggodalmasan. Válaszul csak bólintott.- Min vesztetek össze? Csak akkor válaszolj, ha akarsz. Semmi közöm hozzá.- mondtam.
- Igazából - nézett rám óvatosan. A szemöldököm összeugrott, és értetlenül néztem rá.- miattad veszekedtünk.- mosolygott kínosan.
- Miattam?- lepődtem meg.
- Carlnak az a baja, hogy többet vagyok veled, mint a társasággal.- szólalt meg Roy is.- Legalábbis ezzel magyarázza, hogy
- Utál engem?- fejeztembe a mondatát. Csak néztek rám. - Na, utál?- kérdeztem, már mosolyogva. Az arcukat nézve, lassan már nevettem.- Most mi van? Észre vettem már, hogy nem szimpatizálnak velem. Nincs ebben semmi. Nem kell mindenkinek szeretnie, én se szeretek minden egyes embert.- vontam meg nevetve a vállam. - Emiatt igazán ne veszekedjetek vele! -mondtam.
- Ezzel kicsit elkéstél.- közölte Sandra.
- Jó tudom, és sajnálom is Sandra.
- Nem magam miatt mondom.- biccentett Roy felé.
- Történt valami?- néztem kérdőn Royra.
- Csak majdnem összeverekedtek miattad.- válaszolt helyette Sandra.
- Oh jézusom.- temettem a kezembe az arcom.- Mégis miért?- cikázott köztük a tekintetem.
- Azt mondta, hogy reméli hamar elhúzol innen. - áll fel idegesen-Engem meg már amúgy is felhúzott a sok hülyeségével, és eldurrant az agyam.- mesélte el Roy, teljesen a hatása alá kerülve.
- Hé nyugi.- kerestem a tekintetét, és megérintettem a karját.- Ma átjönnek, és kibékülsz vele, már a kemping miatt is, meg mert barátok vagytok!- néztem a szemébe határozottan. - Miattam aztán senkinek nem romlik meg a barátsága.- szögeztem le.
- Most írt Kelly, mindjárt itt lesz ő is.- nyomkodta telefonját Sandra. Royra mosolyogtam nyugtatásként.
- Amúgy te mért vesztél vele össze?- néztem a lányra. Nagyot sóhajtott kérdésem hallatán.
- Hali.- robbant be az ajtón Kelly.
- Te meg honnan írtál a bejárati ajtóból?- döbbent le Sandra.
- Igen. Mért?- lépkedett felém, majd megölelt. - Szia. Jól utaztál?- mosolygott rám.
- Persze.- ragadt át rám is a mosolygás.
- Szevasz Roy.- vigyorgott rá.
- Nos Kelly?- fordultam vissza hozzá.
- Ajj hosszú.- nyavajgott.
- Akkor szerencséd van, mert ráérek.- vigyorogtam, majd leültem, és vártam hogy meséljen.
- Oké. Szóval.... és mondott valamit a csajos ügyeiről.... aztán egymásnak feszültek, végül Roy lelépett.- fejezte be.
-Értem.- szóval Roy más lett mióta itt vagyok. A barátai szerint ez rossz. Néztem rá.
- Joy ne! Nehogy ezen agyalj!- szólt rám Roy, és a hajába túrt. Azt hiszem kicsit ingerült.
- Nem. Nem fogok.- mosolyogtam rá. Szóval nem volt lánnyal, amióta itt vagyok?
- Most mit vigyorogsz?- kérdezett rá Sandra, mert hát hatalmas vigyor ült a fejemen.
- Semmin. Megnézem felébredt-e már a vendégem.- tereltem a témát, majd kimentem a szobából.
Halkan benyitottam Sarah-hoz. Békésen szunyókált. A konyhába tévedtem, és ha már ott voltam, csináltam szendvicseket. Mire indultam volna fel, hallottam hogy a többiek jönnek le.
- Kértek?- kímáltam meg őket, amikor odaértek.
- Elfogadok egyet.- vette az egyiket Sandra, majd Kelly és Roy is evett egyet.
- Sziasztok.- került elő a bátyám, Emilyvel az oldalán. - Nekem is csináltál?- vigyorgott David.
- Tessék megeheted az enyémet.- toltam elé.- Nem vagy éhes Em?- kérdeztem mosolyogva. Látszik rajtuk hogy túl vannak azokon a dolgokon, amiktől egy hétig megvoltak vonva.
- Nem köszönöm.- mondta.
-Oké. Kér még valaki, mert csinálok?- néztem végig rajtuk.
- Este bulizunk.- jelentette be David.
- Ebben biztos voltam. - nevettem.
- Igen?- állt fel, és közeledett felém. Észbe kaptam,és hátrálni kezdtem.
- Mi rosszat mondtam?- nevettem miközben menekültem.
- Semmit, de ez jár, mert a húgom vagy.- vigyorgott, és futni kezdett. Időm nem volt kapcsolni, így elkapott. Hallottam hogy a többiek jót szórakoznak ezen. Próbáltam szabadulni, több kevesebb sikerrel. Végül a medencében találtam magam.
- Te őrűlt.- kiabáltam utána.
Mindezek után, a szobámba mentem, átöltözni. Aztán Saraht néztem meg. Végre felébredt.
- Na. Élsz még?- vigyorogtam rá.
- Hát persze.- nevetett.
- Gyere, bemutatlak két új barátnőmnek!- ragadtam meg a kezét, és a konyháig el sem engedtem.- Lányok, -hangomra felém fordultak.- ő itt Sarah, a legjobb barátnőm.- mutattam be büszkén.
- Szia Kelly vagyok.- jött egyből vigyorogva üdvözölni.
- Szia.
- Sandra vagyok, örülök hogy itt vagy. Sokat hallottunk már rólad.- adott neki két puszit.
- Most írt James. Hamarosan itt lesznek, és hoznak piát.- közölte David. Akaratlanul is Sandrára és Royra néztem. Mind hármunknak Carl jutott eszébe, mert ugyan úgy néztek rám.- Most mi van?- értetlenkedett a bátyám.
- Semmi.- vigyorogtam rá.- Akkor, mi lányok elvonulunk készülődni.- intettem a pasiknak.
Roy
- Történt valami érdekes ebben az egy hétben?- érdeklődött David, amikor a csajok felvonultak.
- Valamit tudnod kell.- kezdtem bele.
- Baj van?- kérdezte.
- Nem, mindössze arról van szó, hogy Carlal a minap összekaptunk Joy miatt.- mondtam.
- Mi köze Carlnak a húgomhoz?- nézett rám értetlenül.
- Ő, és Jason nem kedvelik.- mondtam el, majd elmeséltem az egészet.
- Szerintem attól hogy nem csajozol, nem változtál meg nyugi. Egyébként én se lógok már velük annyit,mert Emilyvel töltöm az időm nagy részét, nekem még se mondanak ilyeneket.- magyarázta.- Téged lehet jobban szeretnek.- nevetett fel.
- De ennyire?- nevettem én is.
- Amúgy a húgommal hogy vagytok?- húzogatta a szemöldökét.
- Haladunk.- válaszoltam,és a pár órával ezelőtti pillanatra gondoltam.
- Történt valami hogy ilyen sejtelmes fejet vágsz?- vigyorgott.
- Nem David, még nem.- vigyorogtam én is.
Szép estét, és bocsánat hogy ilyen későn hoztam a plusz részt! Mert hogy nagyon szerettétek volna, ezért meglepi, hoztam egyet! 😊 Jó olvasást! 😘😘
BINABASA MO ANG
JOYCE ✔️
AdventureJoyce,egy határozott lány,aki tudja mit akar. Messze, egy bentlakásos iskolában tanul. A nyarakat a családjával tölti,ám a szülei a következőn üzleti úton lesznek. Joyce otthon marad bátyjával, és annak legjobb barátjával Royjal,aki nagy kalandokat...