- Azt mondod nem kéne vele töltenem az időmet?- gondolkodok el.
- Dehogyis. Mindössze azt, hogy szerintem te szerelmes vagy.- mondja ki.
-Nem. Az nem lehet. - mondom zavartan.
- Szerintem meg de. Kiderítsem neked, hogy ő mit gondol rólad?- vigyorog rám. Kicsit elgondolkodom ezen,végül nemet mondok az ajánlatra. Félek hogy azt mondaná hogy csak barát vagyok. Akkor a nyár további részében,már nem tudnék olyan felszabadult lenni a közelében. Hagyom a francba az egészet. Jól érzem magam,majd a nyár végén elutazom,és elfelejtem ezeket az érzéseket.
Haza érve,egyből az ágyamba döltem. Azon gondolkodtam,hogy milyen fantasztikus napot töltöttünk együtt Daviddel. Rég volt már ilyen jó testvéri kapcsolat köztünk. Régen is elmondhattam neki mindent,ám akkoriban még féltem bevallani neki hogy tetszik Roy, ma már nem volt olyan nehéz.
Épp Sarahnak írtam, amikor beszélgetést hallottam. Lementem a konyhába,és egy figyelmetlen Roy nekem jött.- Uh. Bocsi.- nevetett.-Hozzád indultam. Hoztam pizzát, David mondta hogy haza értetek,és hogy alig ettetek ma,így gondoltam átjövök.- magyarázta. Davidre néztem, aki csak vigyorgott. Tudom mire gondol,arra amiről ma beszéltünk. Tuti hogy direkt csinálja.
- Oké, de én eszek és alszok,mert nagyon elfáradtam.- mondtam.
- Az kéne még. - mondta fenn hangon David.-Maradsz itt velünk szépen,mint a régi szépidőkben, és mivel már nagy lány vagy, játszhatjuk a felelsz vagy merszet, komolyabban mint annó! - a bátyámnak elment az esze. Döbbenten néztem rá.- Na, gyere csak enni!- tolta felém a pizzát. Hát, megettem, igaz direkt lassan, mert nem tudtam David mit akar ezzel a játékkal.
- Na. Az első pár körben,csak melegítsünk be. Aki kérdez iszik egyet.- vigyorogva vette elő a hűtőből a piás üveget,majd a szekrényből a feles poharakat.
- Hú de jó lesz.- dörzsölte a tenyereit Roy.
Leültünk az asztalhoz, David öntött a poharakba alkoholt. Koccintottunk, és egyszerre lehúztuk az elsőt. A poharak újra tele, majd kőpapír ollóva döntöttük el,ki kérdez elsőnek, majd hogy ő kitől kérdez.
Hát én kezdtem, és Davidnek tettem fel a kérdést.-Azt el is felejtettem,ha felelést választja valaki, innia kell.- mondta mielőtt kérdeztem volna.
-Na. Nincs több szabály! Felelsz vagy mersz?- néztem a bátyámra.
- Merek.- mondta.
- Hívd fel a baratnődet,és mond el neki hogy szereted!- mondtam.
- Oké.- mosolygott,majd felhívta.-Szia édes.
-...
- Persze,csak tudod gondolkodtam,és rájöttem valamire.
-...
- Igen ittam, de csak egy pohárral szóval. A lényeg,hogy szeretlek!
-...
- Persze hogy komolyan mondom.- hát legalább öt percig beszélgettek,majd folytattuk a játékot.
- Felelsz vagy mersz?- kérdezte Roytól.
- Merek.- mondta bátran.
- Menj fel Joy szobájába, és húzd a fejedre az egyik bugyiját!- mondta a bátyám. Felkaptam a fejem,és zavartan vigyorogva néztem a testvéremre, közben Roy elindult.
- Mit csinálsz David?- kérdeztem.
- Játszom.- válalszolta.
- De hogy? Kérlek ne erőltesd ezt! Nyár végén elmegyek, ne nehezítsd meg! Jobb így, hogy nincs köztünk semmi.- mondtam komolyan.
- Na hogy áll?- érkezett vissza Roy. Fején az egyik vörös francia bugyim pihent. A látványtól felnevettünk Daviddel. - Na Joyce. Felelsz vagy mersz?- huppant le a székre.
- Merek. - mondtam.
- Igyál egy felest,majd állj kézen!- vigyorgott. Remek, azt akarja hogy hányjak? Azért megcsináltam, és szerencsére nem jött vissza a cucc. Egy böfögés kíséretében ültem vissza az asztalhoz,ahol egy újab pohár ital fogadott. Így is éreztem már hogy kezd szét terjedni a sejtjeimben az alkohol, de ha játszunk,játszunk keményen!
-Felelsz vagy mersz?- néztem nevetve a bátyámra.
- Még jó hogy merek.- mondta nagyképűen.
-Akkor alsógatyában járd el a kacsatáncot!- adtam ki a feladatot. David levetkőzött,majd elindítottam a telefonomon a zenét. A bátyám elég röhejesen nézett ki. Végig nevettük az egészet, és a legviccesebb az volt amikor hanyadt vágódott. A zene végén nem öltözött fel,csak leült.
- Felelsz vagy mersz testvér?- tette fel a kérdés, majd ivott.
-Merek.- egyenesedett ki.
- Fogj meg hat darab tojást,verd fel,majd öntsd a fejedre!- vigyorgott David.
- Oké,- állt fel.- de jelzem, akkor itt kell aludnom.- ment a konyhába.
-Amúgy sem mentél volna már haza.- szólt utána a bátyám. Roy egy tál tojással tért vissza. A fején még mindig az én bugyim cafogott. Megállt előttünk,majd felemelte a tálat,és magára borította. Undorodva néztem rá.
-Azt hiszem a bugyimat megtarthatod.- fintorogtam.
- Ezt előbb is mondhattad volna,akkor nem kenem össze.- mondta felháborodva, mire felnevettünk. Eléggé viccesen festett, és nem igazán tudtam komolyan venni. - Ám de, felelsz vagy mersz? -még mindig csak nevettem rajta.
- Merek.- mondtam nevetést visszafojtva.
- Állj be ruhástól a zuhany alá! Ne felejts el megnyitni a vizet, aminek hidegnek kell lennie!- mondta.
- Utána átöltözhetek?- kérdeztem.
- Nem.- vágta rá. Elindultam és ők jöttek utánam. Sőt még a vizet is megnyitották nekem. Nagy levegőt vettem, és beálltam a zuhany alá. Szemeim kikerekedtek, ahogy a jéghideg víz találkozott a bőrömmel. Bőrig ázva lépkedtem vissza az étekezőbe, miközbe a fiúk rajtam szórakoztak.
- David?- néztem rá,majd benyomtam a felesem.
-Merek.- vigyorgott.
- Egyél meg egy nagy kanál fahéjat!- vigyorogtam rá.
- Ne. Utálom a fahéjat. - nyavajgott.
- Ezért is olyan jó ez a feladat. Gyerünk!- szóltam rá. Kiment,majd fahéjjal és egy kanállal tért vissza. Kanalazott, majd mély levegőt vett, és bekapta. A következő pillanatban, fahéj felhő vett minket körbe, és közben szakadtunk a nevetéstől, mert David legalább két percig fulldokolt.
- Te jössz!- nézett Royra miután már jobban volt.
- Merek. - mondta elszántan. David egy pillanatra rám nézett.
- Csókold meg Joyt!
KAMU SEDANG MEMBACA
JOYCE ✔️
PertualanganJoyce,egy határozott lány,aki tudja mit akar. Messze, egy bentlakásos iskolában tanul. A nyarakat a családjával tölti,ám a szülei a következőn üzleti úton lesznek. Joyce otthon marad bátyjával, és annak legjobb barátjával Royjal,aki nagy kalandokat...