Mászkálásra ébredtem reggel. Kómásan felnéztem.
- Jó reggelt!- köszönt a bátyám.
- Aha.- dünnyögtem.
- Mit csináltatok az este?- kérdezte. Magamban megforgattam a szemem.
- Pornó filmet forgattunk ruhában.- mondtam behunyt szemmel.
- Nagyon vicces vagy korán reggel.- mondta.
- Nagy hülyeségeket kérdezel korán reggel.- mondtam,majd lassan kinyitottam a szemem újra.- Most értél haza?- néztem rá.
- Igen.-bólintott.
- Hol voltál?- érdeklődtem.
- Emilynél.- mondta, mintha tudnám ki az.
- Barátnő, vagy csak egy csaj?- faggatom.
- Csak egy csajnak indult, de ahogy egyre jobban megismerem,annál jobban kedvelem.- mosolyodott el.- Lezuhanyzom.- mondta, majd a fürdőbe ment. Elfordítottam a fejem a másik oldalra, ahol Roy aludt. Egy ideig fel sem tűnt, hogy mosolyogva nézem nyugodt,mozdulatlan, elégge helyes pofikáját. Régen sokszor csináltam ezt, ha itt aludt. Nem változott sokat,csak férfiassabb vonásai lettek. A tekintetem a szájára tévedt. Mennyit álmodoztam azokról az ajkakról, ahogy az enyémmel összeolvad. Még most is ugyan olyan kívánatos. Magamban kacagok magamon, hogy hogy tudok ilyenekre gondolni.
- Benne lennék.- vigyorodik el Roy.
- Fent vagy?- döbbenek meg.- Mégis miben?- kérdezek.
- A pornó film forgatásban.- kukucskál az egyik szemével.
- Te perverz állat.- nevetek,majd lelököm az ágyról,amin még jobban nevetek.
- Ezt most miért kellett?- néz rám tettetett komolysággal.
- Tiszteletlen voltál.- játszok én is.
- Oh igazán?- ugrott nekem, és csikizni kezdett.
- Ne!- nevettem.
- Mit csináltok?- állt a bátyám az ajtóban.
- A hugod lelökött az ágyról, cserébe megcsikiztem.- mondta,de még mindig szinte rajtam feküdt,amitől zavarban voltam,mert élveztem,és legszívesebben megcsókoltam volna.
- Aha, értem.- nézett a bátyám. Hirtelen ötlettől vezérelve, meglöktem Royt, ám ahelyett hogy leesett volna,magával rántott a földre. Elterültünk a földön egymàs mellett, és nevettünk. Davidre néztem,ő meg csak állt és nézett minket. Tekintete ide-oda cikázott kettőnk között.
-Miért nézel így minket?- kérdeztem kacagva.
- Semmit sem kapok érte.- mondta,majd a szekrényéhez lépett.
- Nagyon vicces vagy.- mondom, miközben feltápászkodom a földről. Odamentem Davidhez,és puszit nyomtam az arcára. Döbbenten nézett rám, ám én már léptem is ki az ajtón.
- Én már nem is kapok?- kiabált utánam Roy.
- Biztos hogy nem.- kiabáltam vissza, és a szobám felé tartottam. Lezuhanyoztam,és rendbe szedtem magam. A konyhába mentem reggelizni, ahol két fiú épp bunyózott. Persze csak játékból. - Hát ilyet is régen láttam.- vigyorogtam.
- Figyi Joy, ma tesós napot tartunk jó!?- mondta lihegve David.
- Már elígérkeztem a lányoknak. Bocs.- húztam a szám.
- Basszus. Nem tehetnétek át máskorra? Ma semmi dolgom, viszont holnap Emivel leszek.- hagyták abba a verekedést.
-Oké. Írok a csajoknak.- sóhajtottam.- De ígérd meg, hogy nem filmezni fogunk!- kértem meg.
- Más terveim vannak.- mondta. Ennek már örültem, így hát írtam a lányoknak hogy ma mégsem jó.
- Na skacok,én most megyek. Joy, holnap után foglalt vagy.- mondta, közben pedig már ment az ajtó felé.
- Szuper.- vigyorogtam. - Na mit terveztél?- kérdeztem izgatottan Davidet,amikor Roy már elment.
- Moziba megyünk.-mondta.
- Nee!- nyafogtam.
- Csak vicc volt nyugi!- nevetett. - Az az igazság,hogy ez most jutott eszembe, és nem tudom mit csinálhatnánk.- vallotta be.
- Nagyon jó program tervező vagy.- nevettem.
- Hát nem Roy vagyok bocs.- mondta.
- Ezzel mit akarsz?- kérdem.
-Hát hogy betáblázta az egész nyarad,én meg a maradékból szemezgetek,hogy a hugommal lehessek.- magyarázza kicsit sértődötten.
- Miért nem jössz velünk? Senki sem mondta, hogy kizárólag mi ketten lehetünk ebbe bent.- mondtam.
-Oké. Benne vagyok, de nem igérem hogy mindenhova megyek, mert Emilyvel is lenni szeretnék. Most pedig, irány a vidámpark!- ugrott fel.
-Szuper.-vigyorogtam.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen jó hangulatban telik majd ez a nap. Minden létező dolgot kipróbáltunk Daviddel. Az egésznap csak rólunk szólt. Annyira jó volt. Beesteledett mire haza indultunk.
- Joy, Roy és közted ugye nincs semmi?- kérdezte egyszer csak.
- Mi? Ez most hogy? Ha lenne akkor mi lenne?- akadok ki enyhén,a felkavaró kérdésén.
- Semmi nem lenne,csak kérdem.- mondja az útra koncentrálva.
- Miért úgy kérded, hogy ugye nincs?- nézek rá.
- Mert így jött ki. Ennyi.- mondja.
- Nyugi semmi sincs köztünk. Nem is lesz. Nem kell félned! - fordulok az ablak felé. Próbálom nem kimutatni, hogy ideges lettem emiatt.
- Érzel iránta valamit?- hirtelen rázni kezdem a lábam, de remélve,hogy David nem vette észre,abba is hagyom.
- Nem.- mondom.
-Akkor miért lettél ideges? Tudod én a bátyád vagyok,és elmondhatsz bármit. Nem itéllek el miatta, vagy ilyenek.- mosolyog rám. Megvett,tehát elmondtam neki,hogy régen kis koromban,nagyon bele voltam zúgva Royba, és hogy előfordulhat hogy nem teljesen múltak el az érzéseim.
-De az is lehet hogy ez most valami új, amit most idézett elő bennem.- tettem még hozzá.
- Jaj hugi.- húzott magához, belepuszilt a hajamba.
- Csak tudod,ebből semmi sem lehet,mert nyár végén visszamegyek a suliba.- szomorodok el.
-Mégis vele akarod tölteni az egész nyarat? Több ez, mint valami érzelem.- vigyorog.
VOCÊ ESTÁ LENDO
JOYCE ✔️
AventuraJoyce,egy határozott lány,aki tudja mit akar. Messze, egy bentlakásos iskolában tanul. A nyarakat a családjával tölti,ám a szülei a következőn üzleti úton lesznek. Joyce otthon marad bátyjával, és annak legjobb barátjával Royjal,aki nagy kalandokat...