A következő nap is úgy telt mint az előző, csak lassabban haladtunk, mert sajgott minden csont az alsó végtagjainkban. Sötétedés előtt meg is érkeztünk a célállomásra, ahol, ahogy meg volt tervezve, Roy autója várt minket, egy kis faház mellett állva. Idáig hallattszott a folyó hangja, így elsétáltam a hang irányába. Megláttam a víz habjait, ahogy vadul csapkodja magát a szikláknak. Szélsebesen folyt a mederben, és volt egy olyan érzésem, ennek a vad víznek köze lesz a holnapi programhoz.- Mit csinálsz itt?- hátra néztem a hang irányába, Jason lépkedet felém.
- Hallottam a folyó hangját, és megszerettem volna nézni.- fordultam újra a dühöngő víz felé.
- Igen, én is ezért vagyok itt. Ebben nem kell fürdenünk.- mondta.
- Hát nem kéne, ha csak valakinek nem az a terve hogy öngyilkos lesz.- fordultam sarkon, és vissza indultam a többiekhez.
- Van tipped mit csinálunk holnap?- jött utánam.
- Van. Szerintem raftingolni fogunk.- mondtam ki egyszerűen.
- Nekem is ez jutott eszembe.- közben visszaértünk a csapathoz.
- Mi jutott eszedbe?- érdeklődött Kelly.
- Szerintünk holnap raftingolunk. Talált?- kérdőn nézett Royra.
- Így van.- válaszolta Roy, miközben megigazította a sátor tartó botját.
- Ez most komoly? - félve nézett fel Sarah.
- Igen, de ne aggódj, nem olyan veszélyes ez mint gondolod!- mondta neki Roy.
- Tényleg? Hallottam már olyanról, hogy valaki kiesett a csónakból, és vízbe fulladt.- mondta Sarah.
-De mi nem fogunk meghalni.- mondtam Sarahnak.
- Honnan tudod?- tudtam hogy ilyen bármit mondhatok, úgy sem tudom meggyőzni, tehát nem válaszoltam. Holnap beszélek vele, addigra megnyugszik, vagy lehet Jamesnek sikerül meggyőznie.
Ahogy minden nap, most is égett a tűz, mi pedig körbe ültük. Szerencsére itt volt Roy kocsija, tehát tudtunk hallgatni zenét. Megvacsoráztunk, és ágyba bújtunk. Az az sátorban. Kicsit hiányzik már az ágyam. Meg a kávé, és szeretnék festeni. Annyi minden van a fejemben, amit vászonra akarok vinni. Lehet amikor visszaérünk, én el is tűnök a kis műhelyemben. Nem is tudom, mivel kezdeném. Lehet egy sorozatot kéne festenem, erről a nyárról.
Még egy ideig agyaltam a témán, majd elragadott az álom.
- Baba. Ébredj baba!- hallottam Roy, hangját, de a szemeimre mintha ólom nehezedett volna. Az elmém sem akart felébredni, és én hagytam hogy pihenjen még. Ám Roy nem adta fel.- Hallasz? Hahó. - apró puszikat adott arcomra. Nagyon nehezen sikerült kinyitnom résnyire a szemem. Olyan kába voltam, hogy még magam sem hittem el. A szemeim lecsukódtak, és nem bírtam kinyitni újra.- Lassan pakolnunk kéne álomszuszék.- tudtam hogy ideje felkelni, de ha egyszerűen nem megy. Nem értem mi van velem, ez szörnyű.- Ha nem kelsz fel magadtól, kénytelen leszek, drasztikus lépéseket tenni. Ami annyit tesz, hogy nyakon borítalak egy üveg vízzel.- fenyegetett meg.
- Próbálok, de nem megy.- dörmögtem alig hallhatóan, és szerintem nagyon érteni se lehetett. Nem kaptam választ, csak megéreztem ajkát a nyakamon. Egyre haladt lejjebb, és egy mosoly kúszott az arcomra. Átfordultam a háramra, ezzel ő elszakadt a bőrömtől, ám én végre nyújtózkodni kezdtem. Lassan, de biztosan kinyitottam fáradt szemeimet. Egy mosolygós Roy arcát láttam magam előtt. Elmosolyodtam én is, majd megdörzsöltem a szemeimet, ásítottan egy nagyot, és újra kinyújtóztattam végtagjaimat. Kissé éberebben másztam már ki a sátorból, ám nem volt kedvem most semmihez, főleg nem a vitatkozó emberekhez. A folyópartra sétáltam, és leültem ott. Hátam egy fának döntöttem, úgy néztem ahogy a víz száguld a medrében.
- Jól vagy?- ült le mellém Sarah.
- Persze, csak különösen fáradt vagyok ma reggel. Megesik az ilyen.- néztem továbbra is a vizet.
- Ha tudnád én hányszor ébredek így a suliban.- nevetett fel.
- Ott segít valamennyit a kávé, de itt?- mondtam, és közben hallottuk, hogy nem messze megáll egy autó.
- Félek egy kicsit.- ránéztem, előre meredt, a vizet kémlelte.
- Mindenki fél egy kicsit.- tettem a kezem a kezére.
- Akkor nagyon félek.- vett egy nagy levegőt.
- Ugyan úgy félünk mind, csak valaki vakmerőbb, bátrabb, vagy csak nem hangsúlyozza. Bennem is van félelem. Féltem amikor kiugrottam a gépből, féltem a sárkányrepülőn is, és félek most is. Tudod mért csinálom mégis?- kérdőn felvonta a szemöldökét.- Mert tudom, hogy végül élvezni fogom. Mert kiváncsi vagyok, és mert ha nem tenném meg, később megbánnám, hogy gyáva voltam. Ott lenne a mi lett volna ha. Így viszont tudom mi az amit nem csinálnék újra, vagy mi az amit igen. Inkább legyen egy rossz élményem, mint hogy megbánjam azt, hogy nem tettem meg. Nem rá beszélni akarlak, vagy megbántani ezzel, csak gondolkozz el, mi az amit mesélni szeretnél majd a gyerekeidnek, unokáidnak!? Hogy féltél, és nem tetted meg, vagy hogy bátor voltál a félelmed ellenére, és végig csináltad? - rám emelte tekintetét.
- Igazad van Joy. Legyűröm a félelmemet, és veletek megyek, de ha meghalok, kinyírlak. - fenyegetett meg. Egymásra vigyorogtunk, majd visszasétáltunk a többiekhez, akik már mindent a kocsiba pakoltak. Mivel a csónakban nem vihetjük magunkkal a cuccainkat, így a kocsit odaviszik, ahol partot érünk majd.
Mindenki kapott mentő mellényt, és elmondta Ray, hogy mi szabad mit nem. Egyenesen ülni, és kapaszkodni lehet, sőt. Kihajolni vagy a vízbe nyúlkálni nem. Egyszerre kell eveznünk, ő fog irányítani hátul. Lassan kész voltunk beszállni az erős anyagból készült csónakba. Sarahra néztem, aki épp vett egy mély levegőt. Körbe néztem, és a többi lányon is azt a feszültséget láttam. Kicsit feljebb, volt egy nyugisabb része a folyónak, ott eresztette vízbe a csónakot. Ray utasítása szerint foglaltuk el a helyünket. Roy szerencsére a hátam mögé került, így hátra mosolyogtam rá. Sarah próbált nyugodt maradni, amin kicsit segített hogy James mellette ült , vagyis előttem. Előtte Carl ült, aki előtt Kelly. Legelől Jason, és Jack egymás mellett. Jack mögött Sandra, aztán David és Emily. Leghátul pedig Ray, ahogy mondta, ő fog irányítani. Kezünkbe vettük az evezőt, és szinte egyszerre sóhajtuttonk fel.Halihó
Remélem elég értelmesre sikerült az ülésrend, ha nem akkor szívesen átírom, ha gondonjátok.
Ha esetleg nem hozok rész ne haragudjatok, kicsit rosszul vagyok pár napja! Azért remélem tetszett ez a rész is. Próbálok értelmes részeket hozni, remélem sikerült.Hú de sok mindent remélek. 😂
Na jók legyetek, puszii 😘 😄
YOU ARE READING
JOYCE ✔️
AdventureJoyce,egy határozott lány,aki tudja mit akar. Messze, egy bentlakásos iskolában tanul. A nyarakat a családjával tölti,ám a szülei a következőn üzleti úton lesznek. Joyce otthon marad bátyjával, és annak legjobb barátjával Royjal,aki nagy kalandokat...