16.

1.9K 112 3
                                    

Reggel vidáman ugrottam ki az ágyból. Időt nem nézve indítottam be a zenét, max hangerőn. Széthúztam a sötétítő függönyöket, beágyaztam, összepakoltam, és félig táncolva felöltöztem. Fogtam a hangszórómat és végig mentem a házon, egyenesen a kis festőműhelyembe. Elkezdtem festeni, de végig járt a lábam, és énekeltem az épp aktuális zene szöveget.

- Neked meg mi bajod?- hallottam meg David hangját. Az ajtóban állt kómás fejjel kávéval a kezében. Biztos én ébresztettem fel.

- Jó kedvem van ennyi.- vigyorogtam.

-Ez azt jelenti hogy mindenkit fel kell verni reggel nyolckor?- nyavajgott.

- Ugyan már, ne nyafogj, örülj hogy jó kedvem van! Meg ez már nem olyan korai idő.- toltam ki a nyelvem.

- Megyek reggelizni inkább.- fordult meg, és már el is ment. Még egy ideig így elvoltam, hogy festegettem, meg rajzoltam, majd felhívtam a lányokat, hogy akkor hol talizzunk. Azt javasolták vitessem el magam értük,majd a plázába a bátyámmal. Nos, ezért is tartok a kis táskámmal a kezemben, David szobájába.

- Most mész a lányokkal?- nézett rám mit sem sejtve.

- Igazából téged szeretnélek megkérni, hogy vigyél el értük, majd a plázába.- vigyorogtam reménykedve.

- Nem. Emilyhez megyek. Old meg máshogy!- mondta, a vigyor lefagyott az arcomról. Úgy néz ki, taxival kell mennem. Már nyomkodtam is a telefonom, hogy hívok egy taxit.

- Kérd meg Royt, még itt van! Tuti elvisz szívesen.- vigyorgott.

- Lent van?- kérdeztem,ügyet sem vetve arckifejezésére. Biztos vagyok benne, hogy egész nyáron azon dolgozik majd, hogy összeboronáljon Royjal. - Roy. - szólítottam meg, mert közben elértem a konyhába.

- Igen Joy? - mosolygott rám.

- Nem vinnél el a lányokért, aztán a plázába?- rágtam a szám szélét.

- De, szívesen.- válaszolt, én pedig hálálkodva ugrottam a nyakába.

- Akkor induljunk!- vigyorogtam, mint a tejbetök. Még elköszöntünk Davidtől, majd mentünk, és beültünk a kocsiba.

- Kihez menjünk előbb? - kérdezte.

- Sandra vagy Kelly lakik lakik közelebb?- kérdeztem vissza.

- Talán Kelly.- gondolkodott.

-Akkor érte menjünk!- adtam választ. Roy bólintott. - Holnap hova megyünk?- érdeklődtem.

- Holnap megtudod.- vigyorgott. Fene a pofájába, csak nem mondja el.

- Azért kérdem, hogy milyen ruhát vegyek majd fel? - kérdezgetem.

- Az mindegy.- mondja.

-Remek. -döntöm hátra a fejem. Lassan megérkeztünk, Kellyék házához. Írtam neki egy SMS-t,hogy itt vagyunk. Pár perccel később már a kocsinál volt.

-Sziasztok.- szállt be a kocsiba vidáman.

-Szia.- köszöntünk egyszerre.

- Hogy hogy nem a bátyáddal jöttél? - érdeklődött.

- Mert a barátnőjéhez ment.- mondtam.

- Értem. Roy, hogy te meg milyen rendes vagy, hogy három lányt elviszel a plázába. - Roy a visszapillantó tükörbe nézett hátra.

JOYCE ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora