- Mi?- döbbentünk le egyszerre.
- Most mi van?- néz ránk.
-Mondjuk hogy a húgod, és itt vagy. Nem fogom megcsókolni.- mondja Roy.
- Nem is engedném.- közlöm velük.
- Ha nem lennék itt megtennéd?- kérdezi a bátyám,engem figyelmen kívül hagyva.
- Mi van? Mi bajod van neked?- értetlenül néz rá.
- Senki nem csókol meg senkit,mert megyek aludni.- álltam fel.
- Ne már Joy!- jön utánam David.
- Hagyj!- futok fel a lépcsőn.
Roy
-Ez mi volt?- kérdem Davidet.
- Játszottunk, és te vesztettél.- mondta.
- Mért akartad hogy megcsókoljam?- faggattam.
- Mert ennek a játéknak ez a lényege,hogy olyan feladatot adj,aminek nehéz,vicces, vagy kínos a végre hajtása.- magyarázta.
- Akkor sem értem, ezzel elszúrtad a bulit.- ezután csak ültünk az asztalnál. Később lefürödtem,és kimostam Joy szexi bugyiját. Daviddel filmezni kezdtünk, aminek az lett a vége hogy ő a film felénél elaludt. Írtam Joynak hogy fent van-e még.
Igen fent vagyok. Miért? - írt vissza.
A bátyád nem rég elaludt nincs kedved beszélgetni?- pötyögtem be a telefonba.
Csak nem filmeztetek? Amúgy most is beszélgetünk.- válaszolt.
Igaz, de nem így gondoltam.- írtam.
Átjössz?- kérdezte, és már indultam is.
Bekopogtam ajtaján, és már hallottam is lépteit. Mosolyogva nyitotta ki az ajtót.
- Na, lemostad a tojás pakolást?- kérdezte, vigyorogva.
- Már kezdett bűzleni. Amúgy a bugyidat is kimostam.- mondtam.
-Komolyan mondtam hogy megtarthatod. Így hogy a fejeden volt és tojásos lett, úgy sem venném már fel.- ült törökülésbe az ágyán. Szembe ültem vele.
- Joy, én nem úgy értettem az előbb, hogy nem szívesen csókolnálak meg,csak ha már megcsókolnálak nem így akarnám. - magyaráztam zavartan.
- Nyugi semmi gond! Nem vettem a szívemre.- mondta mosolyogva.
- Ennek örülök,csak tisztázni akartam,hogy nem azért nem tettem meg,mert nem szeretném.- magyaráztam még mindig.
-Szóval szeretnéd?- vigyorgott rám,és ekkor leesett nekem is hogy mit mondtam. Megakartam szólalni, de nem tudom mi lett volna a helyes. Ha nemet mondanék hazudnék,ha igent az azt jelentené hogy bevallom neki, hogy vágyom ajkai ízére. Pedig ezt nem tehetem,mert csak barátok vagyunk.-Nyugi már, csak ugratlak,értem mit akarsz ezzel mondani!- nevetett zavaromon.
- Bocs. Nem tudtam melyik a helyes válasz. - nevettem magamon.
-Mindig az a helyes válasz,ami nem hazugság.- mondta.
- Igaz.- helyeseltem.-Mit csinálsz holnap?- érdeklődtem.
- A csajokkal megyek vásárolgatni.- mondta.
- Az jó. Arra gondoltam hogy adok egy naptárt hogy mikor megyünk valahova, és akkor tudsz szervezni magadnak programokat.- javasoltam.
- Ez egy jó ötlet.- csillantak fel a szemei.
- Persze csak az lesz beleírva a napokhoz, hogy Roy. Nem gondoltad ugye hogy az orrodra kötöm hogy hova megyünk?- hunyorítva nézett rám,majd hozzám vágott egy párnát.
- Szemét.- durcizott.
- Hidd el jobb, ha egyenlőre nem tudsz semmit!- mondtam.
- Na jó. Beletörődöm, hisz eddig sem okoztál csalódást. - vigyorgott.
- Ezt jó tudni.- nevettem. - Arra gondoltam, hogy holnap este összeülhetnénk a többiekkel együtt. Kicsit jobban megismernéd őket. Iszogatnánk meg ilyenek.- mondtam.
- Ez jó öltet. Úgyis plázázni megyünk a lányokkal,akkor veszünk valami nasit, ti meg vegyétek meg a piát!- magyarázta.
- Oké. Most akkor hagyjlak pihenni.- keltem fel az ágyról.
- Nem zavarsz, amúgy se tudok még aludni.- marasztalt. Azt hiszem.- Vagy ha te fáradt vagy menj nyugodtan!- tette hozzá.
- Ja nem,csak hittem hogy reggel mentek.- ültem vissza.
- Hát úgy van megbeszélve, hogy majd délután valamikor,mert addigra mind biztosan felkelünk.- magyarázta.
- Értem. Nincs kedved a teraszon meginni egy teát?- kérdeztem.
- Inkább lent a medence mellett.- javasolta.
- Akkor menjünk!- álltunk fel egyszerre.
Joy
-Hol akarsz majd élni, ha végeztél a sulival?- érdeklődtem a medence szélén ülve, a vízbe lógatva a lábam.
- Ezen még nem gondolkodtam. Valószínüleg itt valahol a közelben.- nézte a csillagokat.- Te?- nézett rám kiváncsian.
- Valószínűleg én is visszajövök ide.- néztem rá. Egymásra mosolyogtunk.
- Elég meleg van így késő este, nem?- váltott témát Roy.
- Igen, nagyon jó az idő.-értettem egyet.
- Nincs kedved úszni?- kérdezte, de időm nem volt választ adni, mert belelökött a vízbe. A felszínre jőve, az arcomról letöröltem a vízet.
- Komolyan Roy? Ezt most mér kellett?- a végén már nevettem.
- Csak úgy jött.- rántotta meg a vállát.
- Na persze. Tudod, tisztában vagyok vele hogy miért csináltad.- néztem rá komolyan.
- Igazán? Szerinted miért?- vigyorgott. A lépcsőhöz úsztam, lassan lépjedtem ki a vízből. A pizsamám hozzám tapadt,és valószínűleg valamennyire átlátszó is. Tele önbizalommal sétáltam Royhoz, aki végig figyelte minden mozdulatom. Pontos tervem volt vele. Amikor odaértem a vízre nézett.
Leguggoltam mellé, vigyorgva fordult felém, és rosszul mértem fel távolságot,mert közelebb volt mint szerettem volna. Mondjuk sokkal közelebb is lehetne. Hagyjuk, mi csak barátok vagyunk. Viszont egymás szemébe nézve, elfelejtettem mit is akartam, és Roy sem vigyorgott már.- Na szerinted mért löktelek bele?- kérdezte, halkan, végig a szemembe nézve.
- Mert - haraptam be az ajkam.- hülye vagy. - löktem bele a vízbe most én, majd vigyorogva egyenesedtem fel.
- Szép volt.- nézett rám Roy elismerően a vízből.
- Jó éjt!- vigyorogva indultam be a házba. Még hallottam, hogy utánam szól, hogy "most itt hagysz?", de nem válaszoltam. Nem voltam képes lent maradni. Levakarhatatlan vigyor ragadt az arcomra, így feküdtem be az ágyba,már száraz ruhában.
YOU ARE READING
JOYCE ✔️
AdventureJoyce,egy határozott lány,aki tudja mit akar. Messze, egy bentlakásos iskolában tanul. A nyarakat a családjával tölti,ám a szülei a következőn üzleti úton lesznek. Joyce otthon marad bátyjával, és annak legjobb barátjával Royjal,aki nagy kalandokat...