37.

1.5K 109 20
                                    

- Egyébként beszéltem Jasonnel négyszemközt.- jutott eszembe.

- Igen? - nézett rám David.

- Azt mondta, neki szimplán nem szimpatikus Joy. Szóval, már csak az a kérdés, Carlnak is csak ennyi-e a baja!?- mondtam.

- Biztos, úgy hogy ne rágódj ezen! Nem baj ha nem szeretik, mert amíg nem bántják nincs baj. Neked kell szeretned hogy boldog legyen, nem Carlnak vagy Jasonnek.- mosolygott rám, majd megszólalt a csengő.- Nyitom.- ment ki. A négy fiúval a nyomábam jött vissza. Ahogy belépett a helyiségbe, egymásra néztünk Carlal.

- Beszélhetnénk?- kezdeményeztem a békülést. Rábólintott, így nem is jött beljebb, hanem kimentünk az ajtó elé.
- Ne haragudj a múltkoriért! Nem állt szándékomba bunyózni.- néztem rá. Visszafolytott mosollyal nézett rám.

- Tudom haver. Nem kellett volna kötekednem. De azért szánhatnál a barátaidra is több időt!-vigyorgott.

- Így lesz.- könnyebbültem meg.- Nincs harag?- nyújtottam a kezem, ami elfogadott. Békében mentünk vissza a többiekhez.

- Minden rendben?- érdeklődött David.

- Igen.- bólintottunk.

- Amúgy, lassan szállingóznak az emberek.- jelentette be James.- Ma nem biztos hogy annyian leszünk mint legutóbb, mert annál a Jacobnál is buli van.- magyarázta fintorogva. Jacob csábította el egy éve a barátnőjét. Enyhén szólva utálja.

- ... de nem volt a szekrényben senki.- már hallottuk hogy jönnek a lányok. Legalábbis a nevetésüktől zengett a ház.

- Felejtsd már el!- nevetett Joy.

- Ezt nem lehet.- mondta Sandra, közben csengettek. David ment ajtót nyitni. Legalább két tucat ember jött be az ajtón, majd megszólalt a zene is. Kezdődik a buli. Megpillantottam Joyt, és a lányokat. Szokás szerint nagyon szépek voltak. Joy pedig még eszméletlenül szexi is. Nadrág, szoknya, overál, vagy krumplis zsák, neki minden jól áll.

- Csukd be a szád!- nevetett  David, majd mindenkinek öntött egy pohár whiskyt.

- Sziasztok.- hallottam meg azt az édes hangot.

- Mizu csajszi?- adott neki két puszit Jack.

- Szeretném bemutatni nektek a legjobb barátnőmet Saraht.- mondta hatalmas vigyorral.

- Oh szia.- Jack már be is dobta magát. - Jack vagyok.- adott puszit a kéz fejére.

- Carl vagyok.- intett neki mosolyogva.

- Jason.- mosolygott a lányra. Sarah mindenkinek köszönt, majd ő, és a többi lány is inni kezdtek.

Valamin nagyon nevettek, amikor Sarah egyet hátra lépett, ezzel Jamesbe ütközve, akinek a kezében lévő folyadék a pólóján kötött ki. Már láttam hogy ideges emiatt. A lány a szája elé kapta a kezét.

- Sajnálom. Ne haragudj!- fogott egy papírtörlőt, és segíteni akart.

- Hagyj!- mordult rá James.

- Hé James, ő itt Sarah a legjobb barátnőm.- vigyorgott Joy. Elakarta terelni James figyelmét.

- Nagyon örülök.- nézett a lányra, és a szaviból csak úgy sugárzott a szarkazmus.

- Ne hara.....- James nem várt tovább, elment. A lány keze a teste mellé hullott, és tehetelenül nézett Joyra. Ő meg gondolom utána küldte, mert Sarah arra, amerre James.

- Iszunk?- lépett hozzám Joy mosolyogva.

- Igyunk!- fogtam meg két poharat, az egyiket a kezébe adtam. Öntöttem a legközelebb eső alkoholos italból, majd a szemébe néztem.

JOYCE ✔️Where stories live. Discover now