Reggel Sarah melett ébredtem. Egyszer csak eszembe jutott valami. Felültem az ágyban, és csak úgy lelöktem őt a földre.
- Mi a fene?- ugrott fel, és nem bírtam nem hangosan felnevetni.- Te kis.- morogta, majd hozzám vágott egy párnát. Ebből egy nagy párna csata kerekedett.
- Ti mit csináltok?- rontott be David. Kifárdva, nevetve pillantottunk felé. Háta mögött egy vigyorgó Roy jelent meg. Vagy ilyen sokáig aludtunk, vagy igen csak korai ma.
- Ez, az aminek látszik.- mondtam, majd hozzávágtam egy párnát, ami repült is vissza hozzám. Még egyszer hozzávágtam, de elhajolt előle, és egyenesen Roy arcába csapódott. Hangosan felnevettünk meglepődött arcán.
- Na jó.- mondta és elment. Nevetve néztünk össze, és nem értettük mi van. -Ti akartátok.- jött vissza, és már vágta is hozzánk a bátyám párnáit.
- Ez az.- kiáltott fel David. Mi dobáltuk őket az ágyról, ők minket az ajtóból.
Végül ők győzedelmeskedtek felettünk, de mellettünk szóljon, mi már eleve fáradtak voltunk.- Nem megyünk el az állatkertbe?- kérdezte Roy már a konyhában. Ketten voltunk csak. Sarah a zuhany alatt, a bátyám Emilyvel a szobájában volt.
- Állatkert? Jól hangzik.- mosolyodtam el.- De Saraht nem hagyom itthon.- mondtam.
- Elhívjuk Jamest, és Davidéket is.- írt valamit a telefonjába.
- Akkor már Kellyék se maradjanak ki!- néztem rá.- Írok nekik. - vettem elő a telefonom. Elküldtem az sms-t Kellynek, majd hamar jött is a válasz.- Ma nem jó nekik.- húztam el a számat.
- Jack sem jön, de James ráér.- tette le a telefonját a pultra. Kezével megtámasztotta a fejét, és nézett. Mosolyogva szuggerált engem.
- Mi az?-néztem gyönyörű szemeibe.
- Állatkert?- lépett be a konyhába vigyorogva David. Szóval neki írt az előbb.
- Aha.
- Szuper. Menjünk! Mikor indulunk?- dobolt a kezével.
- Készüljetek el, aztán negyünk!- vonta meg a vállát.
- Jól van.- ment fel David, kettesével szedve a fokokat.
- Megyek szólok Sarahnak is.- indultam el, de amikor elmentem Roy melett, belecsíptem az oldalába, amitől megugrott.
- Hé.- kiáltott fel, én meg nevetve szedtem a lábaim.- Még visszakapod.- fenyegetett meg. Vigyorogva mentem tovább.
- Sarah.- kopogtam be hozzá.
- Gyere!- kiáltott ki.
- Ma állatkertbe megyünk. Öltözz, hamarosan itt lesz James!- dobtam le magam az ágyra.
- James?- pirult fülig a név hallatán. A buliban elég közel kerültek egymáshoz. Annyira, hogy James nyelve megjárta Sarah száját.
- Igen. Hatan megyünk. David, Emily, James, Roy, te és én.- vázoltam fel neki.
- Oké.- kezdett el ruhát keresni. Láttam hogy kicsit ideges, James miatt. Dobálta a ruháit szét a szobában.
- Figyi! Csak vegyél fel egy rövidnadrágot, és egy pólót!- nevettem.
- Te nem akarsz készüldni?- kérdezte, továbbra is dobálózva.
- Vettem a célzást, megyek már.- álltam fel, és elhagytam a szobát.
- Ahhoz képes együtt jöttünk, ketten maradtunk.- nevettem.
- Engem nem zavar.- mondta Roy mosolyogva. Egyébként még láttam a többieket. Néhány méterre sétáltak előttünk, egymástól távolabb. James Sarahval, David egyértelműen Emilyvel.
-Na, és mikor megyünk?- néztem rá kíváncsian.
- Holnap délelőtt indulunk. Amit holnap csinálunk, az egy része, a valamire felkészítésedre. Nagyon remélem, hogy nem futamodsz majd meg.- nevetett fel.
- Nem fogok, jöhet bármi.- vigyorogtam határozottan.
- Ez tetszik.- vigyorgott.- Sarah is jön?- érdeklődött.
- Hát ha már megfordult a fejedben, hogy megfutamodom, akkor nem egy olyan programról van szó, ahova ő szívesen jönne. Úgy hogy remélem James ráér holnap.- magyaráztam.
- Jól van, akkor csak ketten leszünk.- mosolyodott el.- Meg a szakemberek.- nevetettünk fel.
- Nézd, ott van az oroszlán!- mutattam a nagy állat felé.
- Ha már így ketten maradtunk, meg is beszélhetnénk a dolgokat!- hagyta figyelmen kívül a királyt.
- Rendben. Figyelj Roy! Tetszel nekem, de nem lehet köztünk semmi.- hajtottam le a fejem.
- Nekem kellett volna kezdenem.- mondta.
- Nyugi csak vicceltem!- nevettem fel.- Zavarban vagyok, ezért így próbálom oldani a feszültséget.- magyaráztam el.
- Hál isten, mert a kezed szeretném megkérni.- egymásra néztünk, és hangosan felnevettünk.- Komolyra fordítva a szót, talán nem is kell annyit beszélnünk, mert a tetteink, sok mindent elárulnak. Nem gondolod?- nézett rám mosolyogva.
- Mint például, hogy tetszem neked? - harapdáltam a számat.
- Inkább hogy te, oda vagy értem.- kacagott.
- Hé.- nevettem rá nézve.
- Mi van?- nevetett.
- Mi legyen Roy? Mit szeretnél?- kérdeztem.
- Szerintem tudod a választ. Csak emlékezz vissza a múltkori próbálkozásaimra.- nevetett fel kínosan.- Az a kérdés, hogy te szeretnéd-e?- fordította felém a kérdést.
- Lassan belülről feszít szét a vágy Roy. Persze hogy akarom,
- De?- kíváncsian nézett rám.
- Minden időt ki kell használnunk a nyár végéig!- vigyorodtam el, mire boldogan felkapott, és megpörgetett. Igazából már majdnem mondtam hogy a nyár végével vége lesz és a többi, de ez egy szép nap. Nem akartam elrontani.
- Várj!- tett le.- Mit is jelent ez pontosan?- nézett rám értetlenül, de rájöttem, hogy én sem tudom erre a választ.
- Nem tudom.- nevettem.- Talán annyit, hogy átadjuk magunkat a vágyainknak, és élünk a mostban.- néztem a szemébe.
- Bármikor, bárhol?- vonta fel egyik szemöldökét vigyorogva. Szinte belepirultan a nézésébe.
- Hát itt vagytok. Arra vannak a rokonaitok.- értetlenül néztünk Jamesre. - A lajhárok.- mondta, mire elvigyorodtunk, és társultunk hozzájuk.
Jól szórakoztunk a nap további részében is. Az állatkert után, elmentünk vacsorázni, így hatan. Este pedig, Sarahnak elmeséltem mindent, és ő is nekem. Ő Jamessel gyorsabban halad, az biztos. Viszont, most már mi is felszálltunk Roy-jal a vonatra.
DU LIEST GERADE
JOYCE ✔️
AbenteuerJoyce,egy határozott lány,aki tudja mit akar. Messze, egy bentlakásos iskolában tanul. A nyarakat a családjával tölti,ám a szülei a következőn üzleti úton lesznek. Joyce otthon marad bátyjával, és annak legjobb barátjával Royjal,aki nagy kalandokat...