"İlayda? İlayda. İlayda kalk." Ece beni uyandırmaya çalışıyordu. Bulutları seyrederken uyumuşum.
"Tamam. Tamam, kalktım. "
"Atıştırmalık bişeyler var bende açsan vereyim. "
"Hemde kurt gibi. Ne var?"
"Furkancığım şunları uzatır mısın? "
"Ya şuna 'Furkancığım' deyip durmasana."
"Bak burda bisküvi meyve suyu ve çikolata var."
Hemen bisküviyi kaparak yemeye başladım. Yerken Furkan bana bakıyordu.
"Hayırdır? Ne diye bana bakıyorsun?"
"Elindeki bisküvi benim de. Teşekkür etmeni bekliyorum. "
"Senin mi?" Ağzımdaki lokmayı yutup bisküviyı Ecenin eline tutuşturarak
"Ben bunu yemek istemiyorum. "
"Naz yapma da al ye işte. Çocuk bize vermiş yememiz için. " Furkan olucak kişi hemen atlayarak
"Yarısından fazlasını yemişsin zaten. Daha neyini istemiyorsun?"
"Dön önünesene lütfen. Bak Ececigin orda onunla konus. Öyle değil mi Ece?"
Ece "İlaydaaa. Yeter. Az kaldı. Birazdan iniş yapacağız. "
Ece önüne dönüp konuşmaya başlayınca bende arkamı yaslandım. "Ya sabır " çekiyordum. Hemen yanımdaki amca yani Furkanin babası benimle konuşmaya başladı.
"Kızım aslında oğlum böyle değildir. Eski bir olay yüzünden hep böyle davranır. Bu olay üstünde psikolojik bir etki yaratmış sanırım."
Sanki çok umrumdaymiş gibi "Özel değilse olayı öğrenebilir miyim? "
"Normalde kimseye anlatmazdım. Ama seni sevdim. "
"Dinliyorum. Anlatır mısınız?"
"Furkanin sevdiği bir kadın vardı. Evlenmelerine çok az bir zaman kalmıştı. Furkan evleneceği kadını o kadar çok seviyordu ki her hatasını görmezden geliyordu. Ama Furkan bir gün sürpriz yapayım diye sevdiğinin yanına gidince onun için hayat bitti. Yatağında başka bir erkekle sarmaş dolaş yatiyorlardi. Bu olaydan sonra Furkan 2 ay hicbirsey yiyip içmedi. Zar zor ona bu olayı birazcık olsun unutturmaya çalıştık. Bundan sonra onun gözünde bütün kadınlar aynı göründü. "
"Ama bu yanlış bütün kadınlar aynı değil. Bu tarz kişileri çok tanırım. Hepsi en nihayetinde gerçek aşkı bulurlar. "
"Keşke bu aşkı bulabilseydi? "
"Umarim bulur."
"İnşallah yavrum."
Sohbetimizden bir kaç dakika sonra anons sesiyle hepimiz kendimize geldik. İniş yapacaktık. Uçak yere değince birden irkildik hepimiz. Sonunda uçak durunca eşyalarınızı alıp indik. Biz Eceyle tam yürüyecektik ki amca seslenip
"Nereye gidiyorsunuz? Otel bu tarafta."
Ece hemen hızlı adımlarla onların yanına gitti. Beni de çağırınca gitmek zorunda kaldım. Furkan larla aynı otelde kalacaktık. Uzun bir yolculuktan sonra yürürken sendeledim. Ece kolumdan tutup "İyi misini?" İyiyim diye karşılık verince otele doğru dördümüzde yürüdük. Sonunda varınca oda seçmeye başladık. Amcanın ısrarıyla hepimiz aynı katta kalacaktık. Ece ve ben aynı odada kalacaktık. Furkan ve babası farklı bir odada kalacaktı.
Odamıza yerleşince yolun verdiği yorgunlukla kendimi yatağa attım. Babamı arayıp vardığımızı söyleyince kendimize iyi bakmanızı söyledi.
Ece yanıma gelip "Ben çok acıktım. Aşağıya inip yemek yiyelim. "
"Oda servisi felan yok mu? Onlar getirsin."
"Ya kızım hem manzarayı izleyeceğiz hemde yemeğimizi yiyeceğiz. "
"Of Ece. Tamam üstümü değiştirip gelicem."
"Çabuk giyin. Bekliyorum. "
Dolaptan sırt dekoltesi ve kisa göğüs dekolteli sarı bir elbise aldım. Dizlerimin bir karış üstüne geliyordu. Banyoya geçip saçımı tarayıp açık bıraktım. Gözlüklerim yoktu. Yeni fark etmiş olacaktım ki gözlüksüz de görebiliyorum. Sadece yazıları biraz okuyamıyorum.
Eceyi daha fazla bekletmemek için aşağıya indim. Masada Furkan ve babasını görünce geri dönmek istedim ama Ece beni çoktan fark etmişti bile.
"İlayda burdayız gel." İstemeyerek de olsa masaya oturdum. Furkan sürekli bana bakıyordu. Acaba çok mu açık giyindim diye düşünmeden edemedim. Yüzüne bakıp sessizce "Ne bakiyon be?" Kafasını başka tarafa çevirerek yemeğini yemeğe devam etti. Ece, Furkan ve babası konuşup gülüşürken ben arada kalmıştım. Yemeğimi bitirir bitmez masadan kalktım. Ece hemen kolumu tutarak "Nereye ya daha yapcak bir sürü şeyimiz var?"
"Benim uykum geliyor. Uyumam lazım. "
"Amma da uykucu çıktın ha. Otur şuraya daha dans edeceğiz. "
"Of Ece. " desemde oturmak zorunda kalktım. Birden şarkılar çalmaya başlayınca Ece kolumdan tutup dans etmem için kaldırdı beni. Bende daş etmeyi bilmediğim için kollarımı açarak oynamak zorunda kaldım.
Furkan kısa bir kahkaha atarak "Ankaranin Bağları çalmıyor burda. Almanca bir şarkı çalıyor saf."
"Sen asıl kendine bak. Dans etmesini bile daha bilmiyorsun. E doğal olarak da çömelmişsin sandalyeye. "
"Ben bilmiyorum öyle mi?"
"Yok ben(!) Tabii ki de sen."
Furkan ayağa kalkıp bir yere gidip gelince beni sandalye de oturmuş vaziyette gördü. Şarkı birden durup sadece bir tane yanan loş bir ışık kaldı. O ışık da Furkan nin üstündeydi. Bana yaklaşıp elini uzatarak
"Kalk. Hadi dans edelim. ""Saçmalıyorsun. Ben seninle dans etmem."
Dedim. Ben dans etmeyi bilmiyordum ki şimdi herkese rezil rüsva olurdum. Furkan birden kolumu tutarak beni kaldırdı ve kendine çekti. Ne olduğunu anlayamadan kulağıma "Kendini sadece bana birak. Dans edemediğini biliyorum.""Lütfen bu saçmalığı hemen durdur."
"Naz yapma da sana kimin dans edemediğini göstereyim."
Elini belime dolayıp diğer eliyle de benim elimi tutarak dans etmeye başladık. Sadece bir tane ışık yanıyordu ve bu da ikimizin üstündeydi. Arkadan da romantik bir şarkı çalıyordu. Dans ederken arada bir birbirimize çok yqklasiyorduk. O kadar güzel dans ediyorduk ki kendime bile şaştım. Ben duruyordum o beni oynatiyordu. Müziğin sonuna doğru arkamdan beni kucağına alıp dönmeye başladı. O sırada da benim elim onun yanagindaydi. İkimizde birbirimizin yüzüne bakıyorduk. Müzik durunca birbirimize bakmaya devam ediyorduk.
Ecenin beni dürtmesiyle kendime geldim. Hala şaşkın bir şekilde Eceye baktım.
"Ne güzel dans ettiniz? Valla bakan bir daha baktı. "
"Öylemi?
"Tabi ki."
Birden Furkan bana yaklaşıp." Kim dans etmesini bilmiyormuş?"
"Ben olmasaydım asla o kadar güzel dans edemezdik. "
"Yani senin sayende herkez bizi alkışladı. "
"Aynen öyle. "
"Saf misin kızım.? Sen sadece olduğun gibi durdun. Ben seni oynattım. "
"Sempaze misin sen? Ben de ben olmasaydım öyle dans edemezdik. Neyse seninle bunu tartışacak değilim.
Ecenin elinden tutarak onu odamıza götürdüm.
--------BÖLÜM SONU---------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKAK | TAMAMLANDI
RomanceHem romantizm hem eğlence okumak istiyor iseniz doğru yerdesiniz. İYİ OKUMALAR.... Kapak Tasarımı : Enabel