11

3.1K 152 1
                                    

    "Bembeyaz bir gelinlik. İçindeki de ben. Bu zamana kadar en cool gelenlerden biriyim. Koluma kocamı alarak yürüyorum. Bir türlü yüzünü göstermiyordu. Ne kadar yüzünü görmeye çalışsam da nafile. Merdivenlerden iniyorduk. Herkes bizi alkişliyordu. Kocam olacak kişinin kafası egikti. Tam da yüzünü gösteriyordu."

Anında irkilerek yatağımdan kalktım. Saat 4.35 ti. Gördüğüm kabus muydu rüya miydi kestiremiyorum. Ben gelinlik giyiyordum. Yanimda da kocam olacak kişi vardı. Neden yüzünü görmemiştim? Tam bana bakmak üzereydi. Bu gördüğüm her ne ise tabirini çok merak ettim.

Mutfağa gidip su içtim. Yatağıma geri dönünce Özel Numara nin tekrar aradığını gördüm. Mutfağa geri dönüp telefonu açtım. Ne kadar "Alo?" desemde yine cevap yoktu. Geçen sefer umursamamıştım ama bu sefer merak ettim. Gecenin köründe aranır mıydı?

Arkadan bir el omzuma dokununca olduğum yerde irkildim. Yavaş yavaş arkamı döndüm. Arkamda Ecenin olduğunu görünce rahatladım.

"Ece ödumu patlattin. Niye sessiz sedasız geliyorsun?"

"Senin yatağında olmadığını görünce seni aramaya başladım. Sen niye bu saate kalktin? "

"Su içmek için kalktım. Bir rüya gördüm. Sabah sana anlatırım. "

"Tamam geç yatağına. Sabah uçağa binip dönecez. "

Eceyi dinleyerek geri odamıza döndük. Ece kendi yatağına girdi. Bende kendi yatağıma geçip düşünmeye başladım. Gördüğüm rüyamdaki adamı düşündüm. Hiçbir sonuca varamayinca yattım.

Ertesi sabah önce Ece kendi bavulunu hazırladı. Son kahvaltımızı yapınca aşağı inip odamızın anahtarını görevliye teslim ettik. Furkan ve babası bizim arkamızdan seslerince durduk. Ve yine onlarla havalimanina gittik.

Uçağımız gelince ben hemen Ecenin yanına oturdum. Furkan hemen arkamıza oturdu. Ama babası ayakta kaldı. Bana bakarak

"Kızım ben arkadaşının yanında oturabilir miyim? Geçen sefer senin yanına oturmuştum. Bu sefer arkadaşının yanında oturmak istiyorum. "

"Ama amca burası benim yerim. "

"Rica ediyorum kızım. Ama yinede sen bilirsin. "

İçimden isyan ederek "Peki amca peki. " Oturduğum yerden yine kalkmak zorunda kaldım. Furkanin yanına oturunca kulaklığını çıkartıp

"Neden oturdun buraya? Kalk hadi babam oturacak."

"Baban kaldırdı zaten beni. Senin yanına oturmaya çokta meraklı değilim. "

Oturduğu yerden kalkarak babasının yanına gitti ve "Baba neden yanıma oturmadin?"

"Canım buraya oturmak istedi."

Geri yanıma dönünce ben "Cam kenarına ben oturabilir miyim? "

"Olmaz"

"Nedenmis o?"

"Paşa gönlüm öyle istiyor. "

"Salak ya " deyip kafamı salladım. Birkaç dakika sonra kalkıp

"Al geç bayan somurtkan. "

"Teşekkürler bay şempaNze." N harfini bastırarak söylemiştim. Yerimizi degistiriken uçak birden hareket etti. Ben dengemi kaybedip üstüne düştüm. Anlim onun anlina çarptı. Bana bakarak

"Taş gibi kafan var. Az daha benim kafamı yapracaktın. "

"Sen dengesizlik yapıp yerimizi değiştirmeye gec karar verince böyle olur işte."

"Kalkar misin üstümden? "

Üstünden kalkıp cam kenarına oturdum. Manzara her zamankinden daha güzeldi sanki. Tüm Almanya görünüyor du burdan. Hemen telefonumu alıp fotoğrafını çektim. Hazır elime geçmişken bir de selfi çekilelim dedim. Fotoğrafa bakıp içinde Furkanin gözüktüğünü görünce sildim.

"Neden sildin fotoğrafı? O kadar güzel bir poz vermek için neler yaptım.''

"Ben mi sana dedim poz ver diye? "

"Kamerayı benim de gozukebilecegim şekilde tutarsan poz vermek zorunda kaldım. "

"Ben seni özelikle fotoğrafa koymaya çalışmadım zaten."

"Bende öyle birşey demedim zaten."

"Ben fotoğrafta gereksizleri sonradan kirpcaktim zaten."

Bana biraz yaklaşarak "Ben gereksiz miyim?"

Sadece kafamı sallamakla yetindim. Çünkü cevap verseydim sanki beni dövecek gibiydi.

Kulaklığını takip tekrar müziğini dinlemeye devam edince tekrar telefonum calmisti.

'Özel Numara '. Kimdi bu yine? Üçüncü kez arıyordu. Birden korkmaya başladım. Açınca yine cevap vermemesinden korkuyordum. Ben telefonumun ekranına bakarken arayan kapatmıştı bile.

 

KORKAK | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin