Kurduğum alarmım sayesinde sabah erkenden uyandım. Bugün eve gitmem gerekiyor. Çünkü sabah babam beni yatağımda görmez ise sonum olabilir.
Kalktığımda hala hiç kimsenin uyanmadigini gördüm. Nazenin Abla nin bile. Furkanin odasına gittim. Uyanması gerekiyordu ama hala uyanmamış beyefendi.
Önce uyuduğu odanın kapısına vurdum. Ses gelmeyince içeri girdim. İçeri girmemle gözümü kapatmam bir oldu. Üstü çıplak ve yastığa sarılmış bir şekilde uyuyordu. Bakmadan onu uyandırmam imkansız.
Elimle sırtını dürtüp "Furkan?" dedim. Kafasını diğer tarafa döndü. Tekrar kolunu dürterek "Furkan kalk. Eve bırakman gerekiyor beni."
"5 dakika daha." deyip yorganı kafasına kadar çekti. Yorganı üstünden hızlıca çektim. O hissi bilirsiniz. Ama bu yine de uyanmadı. En iyisi gidip üstüne su dökeyim. Yoksa uyanacağı falan yok.
Elimde bir bardak su ile geri döndüm. Elimi havaya kaldırarak yavaş yavaş kafasına döktüm. Kafasının altındaki yastığı yüzüne koymaktan başka bir şey yapmadı. Artık uyanması lazım ama. Kocaman yatağının üstüne çıkıp çıplak sırtına ard arda sertçe vurdum. Vururken "Kalksana Allahın belası. Kalk kalk kalk. Hayvan."
Birden bana döndü. Ama hala uyuyordu. Vurduğum kollarımdan tutup beni yatağa yatırdı ve sımsıkı sarıldı. Sarılırken
"Anne beni bırakıp gitme ne olur?" diyordu. Aramızdan zar zor çıkardığım kolumu yanağına tokat atmak için kullandım. Birdenbire irkilerek uyandı. Kolları gevşeyince çıktım yataktan.
"Allahın uykucusu. Sabahtan akşama seni bekliyorum. Kalk artık."
"Tamam be. Uf sırtım acıyor. Yatağım neden ıslak?"
"Uyanmadın diye su döktüm yüzüne."
"Furkan demen yeterliydi."
Ağzını eğerek " 'Futtan demen yettelliydi.' İnsan gibi kaldırmayı bizde biliyoruz heralde.
"Tamam lan. İn sen aşağıya ben üstümü giyinip geliyorum."
Ben odadan çıkıp hala gecelikli halimle kapının önünde indim. Birkaç dakika sonra sadece üstüne tişört giymiş bir şekilde geri geldi. Altında eşofmanı vardı.
Arabayı çalıştırdı. Eve doğru götürmeye başladı beni. Yolda iken "Koynumda napiyordun?" diye sordu.
"Nasıl yani?"
"Yatağımda diyorum koynuma niye girdin?"
"Manyak sen beni çekip aldın sırtına vururken."
"Ben de diyorum ki Bu sırtım neden ağrıyor. Ne hakla sırtıma vuruyorsun sen?"
"Kalkmayınca sinirlendim vurdum bende napim?"
"Furkan demen yeterliydi."
"Bak yine. Dedim diyorum dedim."
"Ay bir sus. Bağırma amma da cırtlak sesin varmış."
"Tövbe tövbe."
"Tövbelemeyi keste in arabadan. Geldik."
Arabadan inip eve doğru gittim. İçeri girene kadar gitmedi. Ben içeri geçince hala babam ve karı uyuyorlardi. Odama gidip yarım bıraktığım uykumu tamamladım.
Karının sesiyle uyandım gene. Sanırım kahvaltı hazırlamak için babama naz yapıyordu. Ben odamdan çıkıp babamın yanına gittim. "Baba uğraşma onunla kahvaltıyı ben hazırlarım. " dedim ve mutfağa gittim. Masayı donatınca babamı çağırdım.
Yemek yedikten sonra Ece yi arayıp bir yerde bulusmamizi istedim. Kaç gündür kızla bağlantımı kesmiştim. Teklifimi kabul edince eski çalıştığımız kafe ye gitmeye karar verdik.
Lütfen oylamayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKAK | TAMAMLANDI
RomantizmHem romantizm hem eğlence okumak istiyor iseniz doğru yerdesiniz. İYİ OKUMALAR.... Kapak Tasarımı : Enabel