İçeri girince Furkana camdan gitmesi için işaret yaptım. O gaza basıp gidince bende bavulumu alıp odama geçtim. Işıklar kapalıydı. Herkes uyuyor olmalı. Bavulumu açıp içindeki eşyalarımı dolabıma yerleştirdim. Babamın karısının kıyafetini ve kartını bir kenara koydum. Telefonumu alıp Eceyi aradım. Şu an ne yaptığını sordum. Yemek yediğini söyledi. "Afiyet olsun " diyerek telefonu kapattım. Aslında bende açtım. Mutfağa geçip yemek var mı yok mu kontrol ettim. Buzdolabını açınca bir porsiyon pizza kaldığını gördüm. Kola da vardı. Azcık olsa da doyunca tekrar odama vardım. Telefonumu şarja taktım. Kaç gündür şarj yüzü görmemişti telefonum. Artık çok uykum vardı. Hemen uyudum.
Ertesi sabah çok geç kalkmıştım. Bugün de kafeye gidecektim. Ece ile birlikte istifa edeceğim. Çünkü yeni bir işimiz vardı. Temizlik. Gidip gelmekten iyidir. Hem patrondan azar işitiyorduk üstelik gelen müşterilerden de hak etmediğimiz sözleri duyunca moralimiz bozuluyordu.
Geceliklerimi çıkartıp üstüme her zamanki kıyafetlerimi giyindim. Yatak odasina gidip babama sürpriz yapmak istedim. Yatak odasına çıkınca karı yanında yoktu. Ama umrumda değildi. Babamı öptüm.
"Günaydın " dedim.
"Günaydın. Ne zaman geldin yavrum?"
"Dün gece geldim. Seni çok özledim baba. "
"Bende kızım. Sağ sağlım geldin ya şükürler olsun. "
"Karin nerde baba?"
"Sabah erkenden işi varmış oraya gitti. "
"Ben Ece ile kafede ki işten istifa etmeye gidiyorum. "
"Yeni işin ne kızım.?"
"Temizlik."
"Zordur biraz ama kolay gelsin. "
"Saol baba." deyip kapıya döndüm. Babam arkamdan tekrar seslendi.
"İlayda. Gitmeden önce bana kahvaltı hazırlar mısın lütfen. ?"
"Tamam."
Mutfağa geçip babam için kahvaltı hazırladım. Üstüme hırka alıp giyindim. En sonunda evden çıktım. Eceyi arayıp kafeye gelmesini söyledim. Hayret ettim. Her zamn o beni arayıp çağırırdı bu sefer ben arayıp onu cagiriyordum.
Kafenin kapısında Eceyi bekledim. Ece gelince içeri girdik. Önce oturup patronun gelmesini bekledik. O gelene kadar limonata içtik. Patron gelince yanına gidip istifa edeceğimizi söyledik. 11.000 TL tazminat aldık ikimizde. Yolda yürürken telefonum çaldı. Özel numara mı?
"Bu kim İlayda? "
"Bilmiyorum. "
"Hadi aç "
"Alo ?" Cevap yoktu. "Aloo" yine cevap yoktu ama uçaktaki neydi. Açılmıştı orda .
"Neden cevap vermiyor?"
"Bilmiyorum ama Furkan açtığında cevap vermişti. Acaba sesim böğürtülü diye mi cevap vermedi. "
"Ne saçmalıyorsun İlayda? Senin sesin boğurtulu falan değil ki?"
"Furkan öyle dedi ama."
"Senle dalga geçiyor akıllım. "
"Farkındayım. Neyse gel gidelim. Sana yeni işiniz hakkında bilgi vermem gerekiyor. "
"Tamam. Yukarıdaki kafeye gidip konuşalım."
--------BÖLÜM SONU------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKAK | TAMAMLANDI
RomanceHem romantizm hem eğlence okumak istiyor iseniz doğru yerdesiniz. İYİ OKUMALAR.... Kapak Tasarımı : Enabel