31

2.2K 110 3
                                    

Ertesi sabah güneşin yüzüme çarpmasıyla uyandım. Saat henüz erkendi sanırım. Battaniyeyi ve yastığı elime alıp içeri girecektim ama kapı kilitliydi. Perde de çekilik olduğu için Furkan nin uyuyup uyumadığını göremiyorum. Eğer cama vurursam Furkan uyuyor ise uyanıp bana kızabilir. Aman banane ya. Ben mi ona dedim beni balkona kilitle diye? Sert yumruklarla cama vurmaya başladım. Uzun bir süre cama vurduktan sonra kimse açmadı. Sırtımı kapıya yaslayıp ayakta durdum. Neden kimse açmadı kapıyı? O kadar da sert vurmuştum. Ellerime bakınca kızardigini fark ettim. Ben elime bakarken balkonun kapısı açıldı ve sırtımı kapıya dayandığım için sırt üstü düştüm. Düşerken kendimi Furkan nin kollarında buldum. Yere düşmekten son anda kurtarmıştı beni. Bir süre çıplak vücuduna ve yemyeşil gözlerine baktım.

"Neden hayvan gibi cama vuruyorsun?" diyerek doğrulmama yardım etti.

"Kimse kapıyı açmayınca vurdum bende."

Cevap vermeden sırtını döndü ve elindeki tişörtünü giydi.

"Aşağıya in ve kahvaltıyı hazırla." dedi Furkan.

"Hizmetlier yok mu?"

"Babam onları kendi evine nakil etti. Aç karınla ise gitmemem için senin kahvaltı hazırlaman gerekiyor."

"Yaa. Ben uğraşamam git kendin hazırla yemeğini."

"Sen aç değil misin?"

"Yoo. "

Bana doğru yaklaşıyordu. O bana yaklaştıkça ben geri gidiyordum. Geri geri gidişlerim duvara yaslanıp son bulunca Furkan bana  yaklaşmaya devam ediyordu. En sonunda aramızda bir adımlık mesafe bırakıp kollarını duvara dayadı. Kollarının arasında kalmıştım.

"Şimdi sen yemek hazırlayacak mısın, hazırlamayacak mısın?" dedi Furkan.

"Hazirlamayacağım. Hatta eğer önümden çekilmezsen bir tokat daha atacağım."

"Yapma ya (!). Vursana ezik."

'Ezik' demesi üzerine çok sinir olacaktım ki önce dizimle erkekliğine sertçe vurdum ve sonra tokat atıp yere serdim onu.

"Has siktir. Senin varyaaaa. Öldüreceğim seni aaahhh huhuhu. Oooo senden intikam almazsam görürsün. Aahhuu."

"O ne biçim zırlama lan? İnsan gibi zırlasana. İntikamına da başlatma şimdi."

"Kahvaltı hazırlayacak mısın, hazırlamayacak mısın? "

"Tamam be ağlama."

Bir şey yapmadan odadan çıktım ve banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadım ve mutfağa indim. Buzdolabında ne varsa masaya koydum. Bu evde çay yok galiba. Zaten Furkan da içmez diye meyve suyu koydum.

Birkaç dakika sonra Furkan geldi. Ben onu kahvaltısıyla baş başa bırakarak salona geçtim. Kumandayı alıp televizyon izlemeye başladım. Televizyonun ekranı bile kocaman dı. Ne güzel korku filmi izlenir şimdi bu televizyonla. Bizim evdeki televizyonun kat be kat fazlasıydı. Bizdeki de tüp zaten.

Ben televizyon izlerken Ece aradı beni. Geçen ulaşamamıştım. Telefonu açmadan üst kata filan bir odaya girdim. Kapıyı kapattım ve telefonu açtım.

"İlayda ne oldu iyi misin? Aramışsın ama şarjım yoktu açamadım."

"İyiyim Ece. Şu an müstakbel kocamın evindeyim hatta.

Gülerek "Şaka yapıyorsun. " dedi.

"Şaka yapacak halim mi var? Babam gitmiş damat olmaya bile değmeyecek insanla evlendirmış beni. Ne şakası?"

"Kızım senin havalara falan uçman lazım. Kurtuldun işte Gülseren Abla dan."

"Yok Ece boşanma davası açacağım ben. Babamın karısı bile daha iyi."

"Bir kere o dava hemen açılmıyor. Evliliginizin üzerinden en az bir yıl geçmesi gerekiyor."

"Nasıl? Şimdi ben bir yıl bekleyecek miyim?"

"Evet."

"Tüh. Desene bir yıl Furkan öküzüyle kalacağım."

"Bir dakika! Hangi Furkan?"

"Sana söylememiştim dimi? Babam beni Furkiciğine vermis. Benim de geç olmadı öğrendiğim."

"Yaa. Çok güzel. Ama pardon da mal mısın sen? Bu çocuğu nasıl boşayacaksın?"

"Öyle böyle boşanacağım. Ben onun artist artist konuşmalarıyla uğraşamam. Üstelik evde çıplak dolaşıyor."

"Çok romantik..."

"Salak misin Ece? Nesi romantik? Aramızda en ufak ilişki bile yok."

"Ya kızım ona mı dedim. Aklıma kendi kendime aranızdaki didişmeleri getirdim. Mutlular dilerim İlayda."

"Mutluluklar dilermiş. Ben kapatıyorum. Müsait olunca seni tekrar ararım."

Telefonu kapatınca tekrar salona döndüm.

Okullar açıldığı için bölümler kısa ve geç gelebilir.

Lütfen oylamayı unutmayın. 😊

KORKAK | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin