"Dur."
"Noldu? Gelecek misin?"
"Evin nerde? Kiminle yaşıyorsun?"
"Evim buralara yakın. Babam la yaşıyorum ama babam bir kaç gün evde olmayacak. "
"Yani teksin. "
"Öyle sayılmaz. Nazenin Abla var hizmetçi. Onunla takılırsın. "
"Emin misin?"
"Hic olmadığım kadar. Hadi atla."
İstemeyerek de olsa güven sığdırmıştı içime. Yavaş yavaş yürüyüp arabasına bindim. Kısa bir süre içinde eve varmıştık. Ev kocaman dı. Her tarafı farklı ve büyük ışıklarla aydinlatiliyordu.
Ben ağzım açık eve bakarken Furkan ellerini gözümde sallıyordu. Onu fark etmem biraz geç olmuştu. En sonunda eve girince bizi bir hizmetli karşıladı.
Furkan "Beni takip et. "
Yavaş yavaş arkasından yürüyerek beni getirdiği odaya baktım.
"Burası benim odam. Burda kalabilirsin. "
"Sen nerde uyuyacaksın. "
"Ben babamın odasında uyurum. Rahat ol."
"Şeyy. Ben üstümü değiştireceğim de kıyafet var mı?"
Cevap vermeden önümdeki dolabi açtı.
"Bak bu benim eşofman takımım. Bunu giyip yatabilirsin. "
"Ama bu çok pahalı bir kıyafete benziyor. Bişey olmasın? "
"Hayır. Çok eski bir takımım. Senin de tam layığın işte. "
"Bir şey sorucam ama bana doğru cevap vereceksin? "
Gayet ciddi ve meraklı bir şekilde "Sor" dedi.
"Sen salak mısın?"
"Şartları eşitleyip sana cevap vermeyi çok isterdim. Ama beynimi yerinden çıkaramıyorum. "
"Olmayan beynin yerinden çıkmasına gerek yok. "
"Fazla uzatma da üstünü giyin zilli."
"Müsade edersen giyeceğim. Zilliymiş. "
Üstüme eşofman ları giyince birkaç beden büyük gelmişti. Özellikle altı. Aşağıya düşecekmiş gibi oluyordu. Eşofman altımı tutarak Furkanin uyuyacak olan odasına gittim. Kapıyı çaldım. O cevap vermeden de açtım.
İçeri girince onu üstü çıplak şekilde gördüm. Gözlerimi kapattım.
"Böyle mi karsiliyorsun odana girenleri. "
"Odama izin almadan girenleri demek istedin galiba. Giyindim açabilirsin gözlerini."
Açtığımda üstüne T atlet gitmişti. Ama vücut hatları belli oluyordu. Kasları muhteşemdi. Özellikle de karın kasları.
Ama umrumda değil. Hiçbir erkek beni kaslarıyla etkileyemez. Etkilenmek de istemiyorum. Hayatımın geri kalanını bekar olarak geçireceğim. Bütün erkekler aynı. Hiçbirinin birbirinden farkı yok bana göre. Her erkek aldatır. Bunların hepsine Mete sayesinde şahit oldum. Ona içimden teşekkür ediyorum benden ayrıldığı için. Yoksa benim gözlerim hep kör kalacaktı.
Furkan sessizliği bozup "Ne için geldin? İlham almaya mı? "
"İlham alsam senden almazdım emin ol. "
"Bak sen. Neden geldin onu söyle. "
"Şey ya. Kemer var mı. Eşofmanın bana olmadı. Hayvan gibi bedenin var."
Gülerek "Benim kemerim de sana olmaz ki. "
"Neden ki?"
"Çünkü kemerin son deliği bile tutmaz onu."
"Eeee napcam ben? Yürürken düşüyor bu. Hep onu mu tutacağım?"
"Bekle sen burda geliyorum ben."
"Nereye? "
Cevap vermedi. Nereye gitti bu simdi. Ben ileri geri yürüyerek beklerken elinde bir tayt ile çıka geldi.
"Al bak bu Nazenin Abla nin taytı. Çamaşırların arasından gizlice aldım. Biraz popon belli olur ama idare edeceksin başka çare yok."
"Bana kızar mı o Nazenin Abla? "
"Bilemiyorum. "
"O zaman izinsiz giremem. "
Elimden hızlıca taytı alarak "Giyme o zamn Allah Allah."
"Tamam ver ya ver."
"Giydikten sonra yanıma uğramayı unutma. "
"Saçmalama. "
Odaya geri dönünce önce kapıyı kilitledim. Sonra taytı giydim. Siyah eşofman ve siyah tayt ile çok rüküş olmuştum. Ama aldırmadım kim beni böyle görebilir ki.
Yatağa bakınca aklıma Almanya daki yatağa gitti. Furkan orda yatağından fırlatmıştı beni. Ama burda kendi kendine yatağını verdi bana. Kendimi hızlıca yatağa attım. Yatak yumuşacıktı. Mis gibi de kokuyordu. Kafamı yastığa yapıştırıp kokuyu daha derinden aldım. Çok güzel kokuyor.
Birden aç olduğumu hissettim. Restoranta da dogru dürüst yemek yememiştim zaten. Odadan çıkıp parmak uçlarıyla mutfağı keşfe çıktım. Önce alt katı aradım. Ve hiç te zor olmamıştı. Hemen buldum. Buzdolabını açtım. Dopdolu idi. Elime ne geçerse ağzıma attım.
Birden ışıkların açıldığını gördüm. Buzdolabının kapağını kapattım ve karşımda Furkanı gördüm.
"Sen de mi aciktin? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKAK | TAMAMLANDI
RomanceHem romantizm hem eğlence okumak istiyor iseniz doğru yerdesiniz. İYİ OKUMALAR.... Kapak Tasarımı : Enabel