68.BÖLÜM (İLAYDA'NIN DİLİNDEN)

1.6K 49 6
                                    

Aklım karmaşık. Ne yaptığımı bilmiyorum. Dayanamıyorum bazı şeylere. Hele Furkan'ın yaptıklarına hiç dayanamıyorum. Bu kadarını beklemezdim.

O gün babam ölüm döşeğindeyken Burak hastanede kalmama izin vermedi. Kendimi ne kadar kötü hissetsemde eve gitmek zorunda kaldım. O gece Furkan bana yaklaşmıştı, mahremiyetimi görmüş ve bana sahip olmak istediğinde izin vermemişti. Çünkü çok garipti ve kendimi hazır hissetmedim. O kadar çok telaşlanmıştım ki kendimi çok suçlu hissetmeye başlamıştım. Uyumasını bekledim ve ağlayarak lavaboya gittim. Ağır uykum üzerine orada da uyuyakalmıştım. Furkan beni sabah kucağına alıp götürmek istediğinde yine dün geceye benzer bir şey yapacağını sandım ve kucağından inmek istedim ama sonradan anladım ki sadece rahat etmem için beni uyandırıp götürmek istemişti. O şirkete giderken oturup düşündüm. Dün gece öylece silinemezdi. Bu yüzden Burak'ı aradım ve eve çağırdım. O gelene kadar Furkan eve gelmişti. Yüzü şişmişti sanki ama tam anlamamıştım hızla banyoya girdiğinden dolayı. Burak gelince babamın durumunu sordum. İster istemez gözyaşlarımı tutamadım. Burak'a teşekkürümü bellii etmek için ona sarıldım. Önceden bana erkeklere asla güvenmemem gerektiğini ve bunu da Mete sayesinde kanıtlanmış olduğunu söyledi. Ama o gün Furkan hakkında söyledikleri çok ağrıma gitmişti. Yanıldığını düşünüyordum Burak'ın. Çünkü bana Furkan'ın üzüntümden faydalanıp benimle birlikte olma çabasına girdiğini söyledi. Ben şok olmuş halde ona bakıyordum. Ve Furkan'ın bana ne kadar çok yalan söylediğinden bahsetti.

"Bugün istersen bende kal, kafanı rahatlarsın," dedi Burak. Ama istemiyordum.

"Olmaz, evli bir kadınım ben sonuçta," dedim.

"Furkan da evli. Ama o da bir iş için bir kadının evinde kalacak," dedi. Şaşkınlığım git gide artıyordu. Sanki Furkan'a duyduğum güven tam oturacakken altından sandalyeyi çekmişlerdi.

"Furkan gitmez. Ve bana söyler."

"Söyleyecek zaten, hemde seni yalnız gördüğü bir zamanda. Hem birazdan göreceksin. Furkan'ın yüzünün neden şiştiğini sorunca ya yalan söyleyecek ya da eksik anlatacak. Bu bir güven problemi değil midir?" deyince sessiz kaldım.

"Neyse, sen benimle gelecek misin?" diye devam etti.

"Furkan istemezse gelemem," diyebildim.

Kafasını salladı. O sırada da Furkan gelmişti. Burak Furkan'a onunla beraber gideceğimizi söyleyince izin vermedi. Sevinmiştim. Ama bir o kadar kırıktım.

Burak gittikten sonra Furkan a ne olduğunu sorduğumda tıpkı Burak'ın dediği gibi eksik cevaplar vermişti. Bir kez daha parçalandım. Bana o evden bahsetti ve asla gelmeyeceğimi söyledim.

***
O gün bara gitti ve bana içkili halde iken iki kızla tanıştığını söyledi. O halde kızlara bir şey yapması korkusu beni sarmış olsa da Burak'ın o barda olması beni rahatlamıştı. Aralarında hiçbir şey olmadığını söylemişti. Mutfaktan çıkıp odaya gitmek üzere iken Furkan'ı telefonla konuşurken gördüm. Arkasına yaklaştım ve ne konuştuğunu anlamaya çalıştım. Tolga Abisine o kadının evine gideceğini söylemişti. Hem de kafası bir milyonken! Tolga'yı tanıyordum. Eğer Furkan bu sözünü sabah hatırlamazsa, Tolga çok sinirlenecektir.

Ertesi sabah onun yanında uyumadım. O uyanıp üzerinde sadece boxer varken bana yaklaşınca titredim. Ne kadar etkilensem de o bana doğruları söylemiyordu. Beni öptüğünde kendimi geri çekmeme rağmen beni bırakmadı. Yine de dudaklarının tadını almıştım.

***

Sabah onun için kahvaltıyı balkona hazırladığımda, dışarda yiyeceğini söyleyince kendi içimde kırılma hissettim. O da dünkü tavrımdan bana tripliydi. O evden çıktıktan sadece beş dakika sonra Burak gelmişti. Kahvaltını yapmadığını söyleyince, hazırladığım kahvaltı boşa gitmesin diye onu davet ettim. Güzel şeylerden konuşmayı beklerken Furkan konusunu tekrar açmıştı.

KORKAK | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin