FİNAL

2.8K 66 4
                                    

2 yıl sonra

"Gelebilir miyim, sevgilim?" diye seslendi Furkan banyonun kapısının ardından.

"Hayır! Git içeride Fırat ile ilgilen!" diye bağırdım. Çocuğu ona emanet etmekte hata mı yapmıştım bilmiyorum.

"Benim de kısa bir duş almam lazım ama," deyip içeriye girdi. Bir çırpıda üzerindeki tişörtü ve pijamayı çıkartıp yanımda bitti. Suyun sıcaklığına bırakmıştık kendimizi. Ellerini belime dolayıp beni kendine çekti ve suyun altında öpmeye başladı.

Aklıma birden oğlum gelince onu ittirdim. "Yeter bu kadar, şimdi Fırat'ın yanına git. Bir yaramazlık yapmasın."

"Daha yeni başlamıştık," dedi kafasını eğerek.

"Baba!" diye seslenen Fırat banyonun kapısını açmaya çalışıyordu. Boyundan dolayı kapı tokmağına yetişemediğine şükretmemiz lazımdı.

"Geliyorum oğlum," diye bağırdı Furkan. "Yarın bıraktığım işi akşam devam ettireceğimi sakın unutma," dedi ve dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu. Kafasını kurutup tişörtünü ve pijamasını giydi. Sonunda banyodan çıktığında Fırat'ın seviç çığlıklarını duydum.

                       ***

Kapı çaldığında Ece ve Tolga'nın geldiğini tahmin edebiliyorduk. Geçen sene  evlenmişlerdi ve Ece üç aylık hamile. Furkan kapıya doğru gidip kapıyı açtığında, Fırat - yani oğlum- hızla Tolga'nın kucağına doğru koşuyordu. Tolgayı çok seviyordu. Onları kahvaltıya çağırmam için kafamın etini yiyip duruyordu.

                      ***

"Kahvaltımızı bitirdiğimize göre şimdi fotoğraf zamanı," dedi Tolga.

"Dur saçımı düzelteyim," diyen Ece'ye baktı herkes.

"Tamam çek, Tolga," dedi Ece.

"Hadi hepimiz 'zeytin' diyoruz," dedi Tolga.

Beşimiz birden, "Zeytiiiin," dediğinde Tolga o muhteşem kareyi yakalamıştı. O karedeki gülücükler hiçbir zaman eksilmedi. Hep güldük. Hiçbir belanın bize buluşmasına izin vermedik. Her şey mutlu bir sonla bitti.

SON

Lütfen oylamayı unutmayınız.

Bitti mi? Bitmedi. O zaman sonraki hikayeye iyi bakın size bir sürprizim var.

KİTAP BOYUNCA OYLAYAN OYLAMAYAN HERKESE TEŞEKKÜRLER...


KORKAK | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin