Bir kafeye girip oturduğumuz da önce yemek sipariş ettik. Daha sonra Eceye yeni işimiz hakkında bilgi vermeye başladım.
"Yeni işimiz temizlik. Aylık 10.000 TL kadar maaş alacağız. Temizleyeceğimiz ev iki katlı. Sahibinin adı Erhan' mış. Saatlerini tam olarak bilmiyorum ama çok ta uzun sürmüyor. "
"Saatlerini bilsek iyiydi. Ee adam iyi mi bari. Tanıyor musun? "
"Hic görmedim. Tanımıyorum da. Zengin galiba. Ev iki katlı olduğuna göre. "
"Bence de. "
"Ama ya zengin züppelerden biri ise?"
"Olabilir. Ama bence hemen kötü düşünmeyelim. Belki düşündüğümüzden daha iyi biri olabilir. "
"Haklısın."
"Yarın gidip şu saatleri öğrenelim istersen. Hem yeni işçi ler olduğumuzu da söyleriz."
"Ben yarın gelemem. "
"Neden ki?"
"Furkan la yemeğe çıkıcam. "
"Oha. Sana çıkma teklifi etti de sen kabul mu ettin. ?"
"Tabii ki de hayır. İddiayı kaybettim."
"Ne iddiası ya. Şimdi mi söylüyorsun bunu? Baştan anlat şunu hemen. "
"Şimdi biz bununla uçakta yani yana oturuyorduk ya. O sırada beni özel numara aradı. Ben cevap veremedim. O da neden almadığımı sordu. Ben de daha önce açtığımda hiç konuşmadığını söyledim. Sonra iddia etti eğer o konuşursa açacağını söyledi.
"Eeee sonra."
"Sonra ben de tamam dedim. Eğer kazanırsa yemeğe gideceğimizi söyledi. Bende kabul ettim. Ve kaybettim. Yarın yemeğe gitmek zorundayım. "
"Ya kızım bu na mı üzülüyorsun?
"Saçmalama Ece ya ne yemeği ya. Üstelik beni sevgilisi diye tanitacak. "
"Ne diyorsun. Sahte de olsa birkaç saatliğine sevgilisi olacaksın yani."
"Galiba. Sen annemler idare eder misin? "
"Tabii ki de. "
"Konu nerden nereye geldi ya."
"Sen onu boşver ya."
"Saçmalama ya. Perşembe gidip saatleri öğreniriz tamam mı? Hadi hesabı ödeyelim.
Hesabı ödeyince kafeden çıktık. Ece sürekli bana imalı imalı bakıyordu. Ama aldırmadım. Eve varınca saat sekize geliyordu. Karı evdeydi. Yemekte hazırdı. Cay yapmak icin suyu kaynatmaya bırakıp odama geçtim. Birkaç dakika sonra karı odama geldi.
"Nerde bana aldığın kıyafetler?"
"Doabimdaki poşette. Kredi kartında içinde. "
"Aferin sana. İlk defa bir haltı becerebilmişsin. Bana bak babana bişey söyleme tamam mı?"
"Sen şu temizlik yapacağımızın evin adresini versene. Perşembe oraya gidicez."
"Kalem?"
Adresi yazıp bana verince çekecenin içine koydum. Telefonumdan biraz sosyal aglardan gezdikten sonra uyumaya başladım.
Sabah saat 13 te kalktım. Yine gözlüklerim yani başındaydı. Taktım onları. Özlemişim. Babamlar uyuyordu hala. Ama babam hiç bu saate kadar uyumazdı. Önce babamı uyandırdım. Babamda sevgili eşini uyandırdı.
"Baba ben kahvaltı hazırlayacağım. Hazırladığımda sizi uyanık göreyim. "
Deyip odadan çıktım. Lavabo ya gidip elimi yüzümü yıkadım. Daha sonra mutfağa girip kahvaltı hazırladım. Ama evde ekmek yoktu. Kahvaltı malzemeleri hiç yoktu. Peynir bile. Ben gittiğimden beri evin düzeni alt üst olmuş resmen. Elime para alıp bakkala gitmek için yola koyuldum. Yoldan geçerken tesadüfen Furkanin babası Fırat amcayı gördüm. Yanıma yaklaşıp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKAK | TAMAMLANDI
RomanceHem romantizm hem eğlence okumak istiyor iseniz doğru yerdesiniz. İYİ OKUMALAR.... Kapak Tasarımı : Enabel