35

2.4K 100 2
                                    

Ertesi sabah gözlerimi açmak istemedim. Çünkü rahat ve kaliteli bir yatakta yatıyordum. Ama elimde bir acılık hissediyorum. Sanki böyle diken gibi. Gözümü açmaya hiçte tenezzülüm yoktu. Elimin altındaki her ne ise beni rahatsız ediyordu. Gözlerimi elimin altındaki cismin hareket etmesiyle açtım. Gözlerimi açtığımda karşımda Furkan vardı. Henüz uyanmamıştı. Elimin altındaki ise Furkan'ın yüzü idi. Sakalları elime batmış olmalı. Elim hala yanağının üzerinde iken bulunduğum konuma baktım. Evet, bir ayağım sınır niyetine koyduğum yastığın üzerindeydi. Furkan'ın da aynı şekilde bir ayağı sınırı geçmişti. Yorgan da benim tarafımda yere düşmüştü. Etrafıma bakmayı kestikten sonra Furkan'a yumuşak bir tokat attım.

"Beş dakika daha.. Kaç kere dedim beni uyandırmayın diye?" diyerek sırt üstü uzandı. Bunu söylerken gözleri hala kapalı idi.

"Ben bir şey yapmadım ki? Sen kendin uyandın ama." dedim.

"Ben biraz daha yatacağım."dedi ve esnedi. "Bence sen git. Geç kalkarım ben."

"Ay. Sen zıbar o zaman." Yere düşen yorganı alıp üstüne atarken "Al sana yorgan. Ben duş alacağım. Malum odunun biriyle aynı yatakta yattım." dedim.

"Benim banyoma, benden önce hiç kimse giremez. Öncelik her zaman benimdir. Bir kaç saat bekle. Ben girerim. Sonra sen girersin?" dedi.

"Oldu. Başka bir arzunuz?" diyerek bir reklamın sloganını söyledim ve ellerimi belime koydum. Nihayet tek gözünü açıp bana bakınca, "Ben seni bir kaç saat bekleyeceğim de, sonra sen banyo yapacaksın da, sonra ben girip senin arkanda bıraktığın pislikle banyo edeceğim. Bravo çok zekisin (!)."dedim.

"Ulan Safiye (!). Bir kere de kocanın dediğini yap be."dedi.

"Yok Kezban (!). Benim bir adım var ve sen benim kocam falan değilsin."

Gülümsedi ve sırtını döndü. "Sen alt kattaki banyoya git. Benim banyomu kullanma."

"Alt katta banyo mu vardı?"diye sordum. Ama cevap vermedi. Dolaptan bornoz ve havlu alarak alt kata indim. Bu ev Furkan'ın evinden daha büyük olduğu için odaları bulmak biraz zordu. Ama benim için zor diye bir şey yoktur. Ve bu yüzden banyoyu hemen buldum. İçeriden su sesi geliyordu. Kapıyı açmaya çalıştım ama açılmadı. Kapıyı tıkladım. "Dolu." diye biri ses verdi. Demek ki içeride biri var. Muhtemel biraz geç çıkar, sonuçta banyo yapılıyor. Ben sorunumu çoktan çözdüm zaten. Gizlice Furkan'ın banyosunu kullanacağım. Nasılsa geç uyanacak. O uyanana kadar ben çoktan çıkmış olurum. Hızlı adımlarla tekrar üst kata Furkan'ın odasına gittim. Hala yatıyordu. Parmak uçlarımda yürüyerek banyoya girdim. Kapıyı kapattım ve çeşmeyi açtım. Küvet sonuna kadar su ile dolunca, biraz köpürttüm. Soyunup küvete attım kendimi. Telefonumun kulaklığını taktım ve müzik dinlemeye başladım. Gözlerime göz bandı taktım ve küvette rahatlamaya baktım. Sunun sıcaklığı çok iyi ayarlanmış ve çok rahatlatıcı idi. Göz bandı gözümü sıkınca çıkarttım ve yere bıraktım, gözlerimi kendim kapattım. Ben müzik eşliğinde keyifli banyo yaparken suyun soğuduğunu fark ettim. Gittikçe daha çok soğuk oluyordu. Birden en soğuk haline gelince çığlık attım. Gözlerimi açında karşımda yarı çıplak olan Furkan'ı gördüm. Sadece pantolonu vardı üstünde.  Suyun soğutma ve sıcaklatma ayarlarıyla oynuyordu. Allah'tan suyum köpüklü ve içimi göremiyordu.

"Ne yapıyorsun be gerizekalı? Isıt şu suyu."dedim bağırarak.

"Ben sana benim banyomu kullanamazsın demedim mi aptal Safiye(?)."dedi ve suyu az buçuk ısıttı.

"Ya alt kat banyo doluydu. Ben ne yapayım? Sen oraya git dedin bende gittim, doluydu." dedim.

"Şimdi ben ne yapayım? Seni bu suda boğayım mı, ya da senin daha muzip bir fikrin var mı? Niye dinlemiyorsun beni?"

KORKAK | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin