Gideceğimiz restorant a kadar ikimizde ses etmedik. Yarım saat içinde restoranta vardık. Giriş tarafına kadar yürüdük. O sırada Furkan bana bir şeyler söylemeye başladı
"Şu camın önündekilerin yanına gideceğiz. Senaryoyu biliyorsun zaten. Sakın bir açık verme. Her şeyi bana bırak anlaştık mı?"
"Anlaştık.
"Koluma girer misin? Sevgililer gibi görünmeliyiz. "
Elimi koluna geçirdim. Ve masaya doğru yürümeye başladık. Masadakiler pek de tekin kişilere benzemiyorlardı. İki kız ve üç erkek vardı.
Yürürken herkesin gözleri bizdeydi. Ne olmuş olabilir ki herkesin gözü birden bizim üstümüze kaymisti?
"Furkan, neden herkes bize bakıyor? Açıkta bir tarafımız mı var?""Saçmalama. Çok güzel olmuşsun ondan sana bakıyorlar. Bunu bir iltifat olarak sakın algılama. "
"Senin iltifatlarina meraklı değilim zaten dengesiz."
"Çok konuşma da rolüne konsantre ol."
Masaya varınca herkesin elini sıkıp merhaba dedim. Onlar da bana karşılık verince masaya oturduk. Masadakiler bana bakıyordu. Daha sonra sohbete başladılar
Masadakiler den biri "Furki yengenin de maşallah ı var. Hatun gibi kız. "
Furkan "Ya ne demezsin. Taş resmen. (!)
"Ne zaman tanıştınız?"
Ben atlayıp "Salı " dedim. Aynı anda Furkan da "2 hafta önce" dedi. Eyvah berbat ettim herşeyi galiba.
"Anlamadım. 2 hafta önce mi tanıştınız salı günü mü tanıştınız. "
Furkan "Demek istediği iki hafta önce salı günü " deyip durumu düzeltmişti.
"Neyse yemekleri sipariş edelim. Sonra sohbete devam ederiz."
Garson gelip bize menüyü verdi. Fiyatlar resmen uçuyordu. Ben ne alabilirim ki ? Bu kadar para yoktu üstümde.
Ama herkes beni bekliyordu. Galiba ben ne yemek istesem onlar da onu yiyeceklerdi. Napcaktim şimdi?
Furkan elimden menüyü çekip alınca ne olduğunu anlamadan filan bir yemek seçti. Hepimiz de onu yiyecektik. Yemek faslı bittikten sonra tatlı yemeye gelmişti sıra.
Menü tekrar benim elime verilmişti. Bir şey fark ettirmemek için arada gülüyordum onlara. Ama tatlılar yemeklerden daha pahalı idi. Ben menüye bakarken Furkan beni dürttü. Bana göz kırparak herşeyin yolunda olacağının mesajını verdi.
Bende daha fazla vakit kaybetmeden "cheskake" dedim. Hem tatlı yiyorduk hem de tatlı konuşuyorduk diyemeyeceğim. Çünkü saçma sapan sorular soruluyordu artık.
"Furkan ağabey ilk ne zaman öpüştünüz?"
"Sizi ilgilendirmez. "
"Peki İlayda Furkanin burcu nedir biliyor musun? "
Hayır. Bilmiyorum. Ama tahmin etmek zor olmasa gerek. Eğer tahminim tutmazsa vay halime.
"Boğa. "
"Hemen öğrenmişsiniz. Peki ya sizinki. "
"Kova."
"Güzelmiş. "
Tahminim tutmuştu. Sırf tahminim tuttu diye içimde kısa süreli bir mutluluk yaşadım.
Ben masadakiler in soracağı sorulardan yavaş yavaş korkmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKAK | TAMAMLANDI
RomanceHem romantizm hem eğlence okumak istiyor iseniz doğru yerdesiniz. İYİ OKUMALAR.... Kapak Tasarımı : Enabel