Part 7 || Vi ses

2.7K 84 8
                                    

Vi laver mad og ser film resten af aftnen, helt uden at snakke mere om min "mystiske dreng," hvilket passer mig mere end fint.

"Godmorgeen," står der på min telefon. Men det er bare Emma, der har skrevet. Det lød måske ret ondt, men jeg håbede jo lige at det var Martinus. Jeg skal til at svare Emma, men så får jeg en ny besked, og denne gang er det faktisk Martinus. Jeg svarer hurtigt Emma, og derefter Martinus.

Chat:

godmorgeen Martinus;)

Har du det bedre i dag

Yes, hvad med dig?

Jeg har det også bedre!

Yayy

"Chat afsluttet"

"Åbnet for 21 min siden," Hvad fanden er det for noget Martinus? Tænkte jeg. Han kunne jo ikke bare lade vær med at svare mig, han skal jo føre samtalen videre uanset hvad. Lort altså.

Jeg besluttede mig for at tage noget tøj på, lægge makeup, spise lidt morgenmad og så var jeg på vej mod skolen.

Jeg ankom til skolen, stilte min cykel og gik mod indgangen. "Hejsaaa," sagde jeg da jeg så Emma. Hun kiggede bare surt på mig, og gik hen til nogle andre piger fra klassen. Åh nej, hvad har jeg gjort? Tænkte jeg.
"I skal lave en præsentation om nogle kendte mennesker i engelsk i dag," fortalte min lærer i engelsktimen. "Den skal være på engelsk, men jeg har allerede lavet grupperne," forsatte hun. Jeg sad og krydsede fingre for at jeg skulle komme i gruppe med Emma, jeg hader egentligt gruppearbejde, så når det endelig skal være, vil jeg kun være sammen med Emma.
"Og til sidst Olivia og Emma," sagde min lærer og smilte ned til mig. YES, tænkte jeg mig bare.

"Goodt vi kom i gruppe sammen!" sagde jeg, da jeg var gået hen til Emma. "Sikkert" sagde hun og kiggede surt ned i jorden. Shit. Hun er sådan virkelig sur på mig, men jeg aner ikke hvorfor, tænkte jeg. Jeg må vel bare spørge hende lige ud.

"Er du sur på mig?" spurgte jeg nervøst. "Måske" svarede hun uden at trække en mine. "Emma hvad har jeg gjort?" spurgte jeg bekymret. "Det er bare... " begynder hun, "du svarede aldrig på min godmorgen snap," sagde hun og kiggede op på mig med et smil, hvorefter vi begge to flækkede fuldstændigt af grin. "Shhh" tyssede min lærer på os, og kiggede strengt ned på os, ups. "Jeg troede sådan du var rigtigt sur på mig af en eller anden grund," sagde jeg så til hende. "Ej nej overhovedet ikke, der skal meget mere til," sagde hun og blinkede til mig.

Emma og mig har været veninder siden 2 klasse. Vi mistede dog lidt kontakten i 5-6 klasse men så blev vi ret hurtigt tætte igen i 7. klasse, og nu kan jeg ikke forestille mig mit liv uden hende. Hun er lidt den bedre halvdel af mig kan man vel sige.

***

Vi fik, endelig, fri og jeg smuttede bare hjem til mig selv, jeg skal jo på arbejde igen sååe. På vej ned til mit arbejde skrev Martinus til mig, hehe.

Chat:

Gæt hvad?

Kan ikke gætte det, tell me

Du har jo ikke engang prøvet?

Det er nemlig helt rigtigt, Martinius

Martinus* :((

Ups, ej det begynder jeg at kalde dig fra nu af!

Lad venligst vær...

Nope :))

Nok om det
Jeg skal faktisk også til Marcus&Martinus koncert

Altså i Norge?

Neej, i Danmark

Nej du skal ej

Jo jeg skal så

Nej du skal ej

Jo jeg skal så

Seriøst?

Ja

Hvorfor i Danmark?
De er Norske sangere og du tager til Danmark for at høre dem?

Man kan vel sige at jeg kender dem ret godt

Ej hvor niiiice, udover at jeg har fornærmet dem totalt, og så er du bare venner med dem...

det går nok

gooodt, ej men skal vi så mødes?

det synes jeg da, Oliver;))

Er du seriøs?

Hva så

Kaldte du mig lige for oliver?

ups hva, det tror jeg, jeg vil begynde at kalde dig fra nu af

du er ikke sjov

jo jeg er
du elsker min humor

Tro på det, martinius

:((((

jeg skal på arbejde, vi ses

ja vi gør;))

"Chat Afsluttet"

SHIIIT! Nu er det pludselig noget helt andet med den koncert. Ikke alene kommer Marcus&Martinus, men Martinius kommer også!! EJJEJEJEJ. Hvad skal jeg dog tage på? Dagene kan bare ikke gå hurtigt nok fra nu af!

______________________________________

Jeg kan muligvis ikke opdatere i weekenden, fordi jeg har travlt, men ellers prøver jeg at opdatere hver dag kl 20:30❤️

Det hele startede med et spil (MG)Where stories live. Discover now