Part 36 || Billedet

1.5K 53 4
                                    

Lykkes P.O.V.
Jeg vågnede op som en hver anden dag, og hev min telefon frem. Pludselig kom jeg i tanke om billedet. Jeg skyndte mig ind på Instagram og tjekkede de billeder Marcus og Martinus var blevet tagget på. Jeg scrollede igennem mange af dem. Det var endnu bedre end hvad jeg havde regnet med, billedet var overalt! Jeg tjekkede også facebook gruppen, hvor der endda var kommet flere opslag omkring billedet! Genialt.

Martinus P.O.V.
"Martinus, har du set det her?" Spurgte Marcus fra sengen ved siden af mig. Vi var på et hotelværelse, fordi vi havde nogle interviews i Tyskland. "Nej hva så?" Spurgte jeg og kiggede hen mod ham. Han rakte mig sin telefon. Jeg tog den i mine hænder og nærstuderede skærmen. Det var et billede af Olivia og mig. Jeg kan godt huske det, det var en rigtigt god dag. Jeg tjekkede resten af skærmen ud. Det var på Instagram og det var over det hele. "Hvem har lagt det op?" Spurgte jeg forvirret. "Jeg ved det virkelig ikke," svarede Marcus og rystede på hovedet. "Tror du det er Olivia, der har lagt det op?" Spurgte jeg igen. Marcus så trist på mig. "Man kan jo sige at der ikke er andre som har billedet, som kunne finde på at ligge det op. Og teksten... hun er jo den eneste der ved I er kærester," forklarede han. Jeg sukkede. Det her var virkelig ikke godt, og hvordan kunne Olivia dog finde på at gøre sådan noget. Jeg troede lidt vi havde en aftale om at holde forholdet for os selv.

Olivias P.O.V.
"SOS SOS" og lignende beskeder tikkede ind på min telefon. "Hvad nu Emma?" skrev jeg tilbage. Jeg var lidt halvirriteret over at hun havde spammet min telefon med beskeder. Hun ville sikkert bare spørge om hun måtte låne min grå striktrøje. Jeg fik en ny besked, og jeg skulle lige til at tjekke den, men så kaldte min mor på mig.

"Du kan bare hente noget juice i køleskabet," forklarede min mor mig, da jeg havde sat mig til bords. Jeg nikkede. Jeg begyndte at spise noget morgenmad, så intet nyt der...

Da jeg var færdig rejste jeg mig fra bordet, og gik ind på mit værelse. Jeg gik ind på messenger, måske man lige skulle tjekke hvad Emma havde skrevet. Da jeg var inde på app'en spottede jeg Martinus ikon. Han havde skrevet til mig, og af de få ord jeg kunne se i oversigtet, kunne jeg med det samme se, at det var noget særligt rart han havde skrevet.

Chat:

Martinus
Hvordan kunne du dog lægge billedet ud, Olivia?
Jeg troede faktisk at vi havde en aftale...

Olivia
Hvad mener du?

Hvor mange billede tror du der er af os?

***

Jeg tænkte mig om. Det billede jeg viste Lykke i går?

***

Altså det her?
*Du har sendt et billede*

Ja!

Det har jeg ikke lagt op nogle steder!

Hvordan kan hele verden så ellers have det? De tror allesammen at vi er kærester!

... hvilket vi også er

undskyld Olivia, det var ikke sådan jeg mente det!

Det helt okay Martinus. At du bare med det samme går ud fra at jeg har afsløret vores hemmelighed, og at du i det hele taget ikke ved kendes ved mig. Det helt okay.

Olivia, jeg kan vildt godt lide dig, selvfølgelig vil jeg kendes ved dig, jeg er bare bange for hvad der sker med dig, hvis vi fortæller det her til fansene!

...

*Chat afsluttet*

Jeg gik ud af samtalen og i stedet ind på Emmas og min samtale.

Chat:

Olivia
Emma, jeg har brug for at snakke med dig nu!

Emma
Jeg er der om 5!

***

Det var nok noget af det bedste ved Emma. Hun var der altid for mig!

//

8. Pladsen i fan fic, øh ja taaak! I er de bedste!!

Det hele startede med et spil (MG)Onde histórias criam vida. Descubra agora