Vent lidt, hvad mente han dog med ses? Jeg tænkte ikke videre over det, men tog på arbejde, da jeg fik fri gik jeg bare hjem på hovedet i seng.
"Godmorgeeeen," stod der på den snap jeg modtog af Martinus da jeg vågnede. Godmorgen :( - skrev jeg tilbage
Chat:
Hvorfor trist smiley?
Fordi jeg er syg
Samme her
Vildt nok egentligt!
Så kan vi underholde hinanden i dag;)
Det har du da helt ret i:D
Laver?
Ser bare netflix, hvad med dig?
Same:)
Hvad ser du?Riverdaleeee
Ej hvor hyggeligt
Var det ironisk?
Maybe:p
Den er altså virkelig god!!
Arhh
Du skal se den en dag!
Kun hvis du ser den med mig;))
Deal!
Øhh Martinus?Jaa?
Vil du FaceTime?
Thjaa
Kom nuuu!
Okay så, men slår altså ikke lige video til, er jo syg, så er ikke lige den kønneste
Jaja;))
"Chat afsluttet"
Kan vi lige tage et øjeblik for at Martinus skrev at vi skulle se riverdale sammen?!! Altså at vi rent faktisk skal være sammen en dag, ihhh! Er sådan ved at dø indeni haha. Altså det jo ikke fordi jeg har et crush på ham, han er bare en sød ven.
Efter at vi havde udvekslet numre;) - ringede jeg til ham, og efter sådan 10. forsøg aka 3, tog han den endelig.
"Det tog da sin tid," grinte jeg. "Sorry, skulle lige på toilet," sagde han flovt. "Helt i orden," sagde jeg til ham. Vi snakkede om alt og intet, og det føltes faktisk som om vi havde kendt hinanden i flere år, så godt klingede vi. "Det er faktisk ret sjovt, for din stemme minder mig om en eller anden," sagde jeg så, hvilket fik ham til at gå helt kold. "Øhh Martinus, er du der stadig?" Spurgte jeg undrende. "Øhh jaja. Hvem minder jeg dig om?" Spurgte han så. "Jeg ved det ikke helt, for du jo ret forkølet så kan ikke rigtigt sætte finger på det," grinte jeg, og han grinte med. Pludselig stoppede latteren da en eller anden braste ind af hans dør, eller det tror jeg i hvert fald, udfra lydene jeg kunne høre. "Martinus, har du set mine høre telefoner?" Spurgte personen Martinus. Jeg kunne ikke høre mere, for jeg tror Martinus havde slået mikrofonen fra. "Hovsa," grinte Martinus, da han havde slået mikrofonen til igen. "Hvem var det?" Spurgte jeg. "Bare min tvilling," svarede han. "Din tvilling?" Udbrød jeg, "du hedder Martinus og har en tvilling, det kan du simpelthen ikke mene.." "øhhh tvillingesøster!!" Udbrød han. "Nååår haha, Sorry, jeg troede bare lige," sagde jeg og smilte.
"Vi er hjemme!" Kunne jeg høre min lillesøster Molly råbe nede fra entréen. "Jeg bliver nok nødt til at lægge på nu Martinus..." sagde jeg trist, "Neeej ikke nu Olivia," sagde Martinus og snøftede, hvorefter vi begge to brød ud i grin. Tænk at man kan blive så gode venner med en efter 1 FaceTime opkald og 1000 beskeder. Venner. Kun venner. Ikke mere. Aldrig mere.
"Heeej," sagde jeg da jeg stod i køkkenet overfor Molly og Jonas. Jonas har nok fulgt Molly hjem fra skole. Hun er jo 10, men der er sådan en ret stor vej man skal over på vej hjem, og den kan min mor og Peter ikke lide at Molly skal gå over selv.
"Har du det bedre?" Spurgte Jonas mens han kiggede efter mad i køleskabet. "Ja det har jeg da," svarede jeg og smilte. Jonas vendte sig om, "Så hvad hedder han?" Spurgte han med et lumskt smil på. "Øhh, hvad snakker du om?" Spurgte jeg og lod som ingenting. "Jeg ved sku da godt, at kun en dreng, kan give dig det smil. Har du scoret, Olivia?" Spurgte han og blinkede til mig. "Har Olivia fået en kæreste?" Spurgte Molly rigtigt nuttet, hvorefter jeg rullede med øjnene, mens Jonas var ved at dø af grin.
"Sååe, fandt du noget mad?" Spurgte jeg Jonas for at skifte emne. "Øhh nej, men mor og far kommer hjem mega sent, så jeg tror vi selv bliver nødt til at lave noget mad selv," svarer hun uden at undre sig over det totale emneskift. "Helt fint," sagde jeg og smilte til ham.
Vi lavede mad og så film resten af aftnen, helt uden at snakke mere om min "mystiske dreng," hvilket passede mig mere end fint.______________________________________
Vil lige sige tusind tak for når i kommenterer mine kapitler, uanset om I skriver 'mere' eller en lidt længere tekst, så bliver jeg simpelthen så glad! Så kæmpe taaak💕
KAMU SEDANG MEMBACA
Det hele startede med et spil (MG)
Fiksi PenggemarOlivia spiller tetris ligesom en hver anden, indtil hun spiller mod en dreng, som pludselig får større betydning for hende, end hvad hun lige havde regnet med. Lad spillet begynde... //Højeste: #1 i fan fiktion// Startet: 4. September 2017 Afsluttet...